Epixx Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gjesp..noen casual guilds på sylvanas? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Drøm hvis du er Horde. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Sanctum på alliance-siden. Raider av og til, er egentlig mest en sosial guild. 95 % av medlemmene er norsk. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Drøm hvis du er Horde. 9473261[/snapback] Jeg er Horde, ja. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Sanctum på alliance-siden. Raider av og til, er egentlig mest en sosial guild.95 % av medlemmene er norsk. 9473431[/snapback] Skulle gjerne hatt en invite til alten min, gnome mage level 10 (på vei opp om noen uker). Og til deres hordies: blir gøy å treffe dere i world PvP/BGs/Arena! Endret 11. september 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Drøm hvis du er Horde. 9473261[/snapback] Jeg er Horde, ja. 9473533[/snapback] Da er Drøm valget. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har problem med nedlasningen av AddOns... AddOn knappen kommer ikke opp på charracter pagen.. Er det noe jeg gjør feil? Jeg bruker curse-gaming, velger addon trykker "Download", "choose a mirror automaticly", Lagre i addon mappa, blablabla, zipper, blablabla alt går som det skal... meeeen så kommer ikke addon knappen.. kan noen lage en "guide"? har en kompis som plages med samme problem... åjada jeg har googlet Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 tatt fra Give Every Class a Skill They Cannot Use på pvp forumet til blizz "How about giving shaman a totem that increases their mount speed when in range of the totem." Må si jeg lo godt Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har fått blizz downloader no. Snakker vi endelig patch på onsdag? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kommer det Patch imorgen? :!: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 har noen sånn firewing signets... for rep med scryers.. Men jeg finner ikke ut hvor jeg lever de inn :/ På thott står det hun der magistrix fyalenn.... men når jeg snakker med henne kan jeg bare lvere inn sunfury signets ? Hvor kan jeg få rep for mine firewing signets? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) for å levere firewing signets må du til Scryers Tier i Shattrat og levere det til hun som står utenfor hovedbygget der. Inne i det bygget kan du også levere in Arcane Tomes for rep. I Shadowmoon valley kan du kun levere inn Sunfury Signets. [EDIT] søkte nå på navnet du skrev, og ser at det er hun som står på Scryers Tier. Hun skal i utgangspunktet kun ta imot firewing signets sil å begynne med, og senere kunne ta imot sunfury signets. Så hvorfor du har det omvendt vet jeg ikke. Endret 11. september 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 kan det være at jeg må til shadowmoon for å levere firewing signets? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gah. Dinget endelig 63 med shamanen, fikk enchantet 2x Axe of the legion med crusader, og begynte såvidt på fine Zangarmarsh. Så, ut av det blå, mens jeg holder på å samle discarded nutriments og har nettopp overlevd et bugget tog av bog lords, så kommer det en snolk av en frostmage ut av det blå og WE/nova/icelancer meg til døde. CR og opp med hp/mana, så red jeg litt rundt, fant ham akkurat i gang med å angripe en mob, red opp rett bak og purge-SS-WFcrit-ES, så lå han der. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 nei, i shadowmoon kan du kun levere inn sunfury signets. Etter at du har gjort det skal du kunne levere inn sunfury signets i shattrat også. men før du har gjort det, så skal du kunne levere inn firewing signets i shattrat uansett... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 yey nettop grinda masse firewing går så å ikke kunne levere dem Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Æsj, surt. Shiffar's Nexus Horn droppa endelig i Arcatraz, og jeg needer. Det samme gjør moonkinen til min fortvilelse, og begge need roller 97. Og fortsatt så vinner han den... Fy faen.. Er møkka lei av Sha'tar nå. Er exalted + uendelig runs med de, og capen fra siste bossen i mech har jeg ikke en gang sett droppe enda, og jeg som har farma så mange badges der + rep. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Snip Hva heter shamanen din? Tenkte at jeg ikke skulle angripe deg, da du mest sannsynlig kommer til Nagrand før jeg er ferdig der. Jeg er Alvira, 66 spriest. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 nerf moonkin rolls! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Umm. Noen som har regna på hvor mange dager det vil ta å kun levle når du er rested? Altså i antall dager IRL... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå