Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg skal være glad eller ikke, men jeg har i alle fall blitt sykemeldt i _minst_ en uke fremover, og har startet meg enda en alt. Valget falt på en Blood Elf Hunter siden jeg alltid har hatt lyst på en hunter - men ikke har orket tanken på å mate den osv. Lat? Ja. Vet jeg at det finnes addons for meg? Ja, men jeg har ikke giddet å laste de ned før.

 

Valget falt på en sexy liten female, og jeg dinger level 10 innen en drøy time vil jeg tro. Jeg får "endelig" et pet, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ha. Jeg regner med at det blir et slags tankepet, men jeg får se på petopia eller hva-det-nå-heter om det finnes andre alternativer enn de kjedelige bjørnene. Har forøvrig hatt en level 26 hunter før, men hun slettet jeg da jeg ble drittlei av et pet som aldri fikk mat :p

 

Hyggelig å se at så mange her på forumet lykkes med raidingen. Selv har jeg ikke raidet siden en god stund før TBC ble sluppet, og hver gang jeg dinger 60 eller 70 med en character starter jeg en alt :p

 

Huff, jeg er trøtt, sliten og litt lei. Handlet inn Sopranos Sesong 1 på DVD tidligere i dag siden jeg blir sittende inne en hel uke nå, så jeg får trappe bittelitt ned på wowingen i morgen og heller se på "noen" episoder med Sopranos.

 

Lykke til alle raidere og levlere der ute. May your blades never dull!

Lenke til kommentar

Gikk BG første gang idag! Først tapte vi 3-4 ganger, p.g.a en imba lvl 29 twink som alltid stealthet nær flagget. Men når hun ikke var med... Guess who caught the flag 3 times in a row? *Skryte* Vi vant faktisk 2 ganger. Har 9 sånne honorthings... Men hva jeg kan bruke de til vet jeg ikke. Kan noen fortelle litt om det BG systemet? :)

Endret av FancyPants
Lenke til kommentar

I BG så får du både Honor points og Marks of Honor (forskjellige Marks avhangig av hvilken BG du er i).

 

Du får 1 mark of honor for å tape BG og 3 for å vinne.

Disse blir, sammen med Honor Points, brukt til å kjøpe PVP rewards i Champion's Hall (Stormwind, Alliance) eller Hall of Legends (Orgimmar, Horde).

 

Prisene for armor PVP rewards kan du se her.

Andre rewards kan du se i listen og bildet her.

Den siste linken der gjelder kun for Hall of Legends (Horde), men jeg regner med at Alliance har bortimot de samme prisene på tilsvarende items.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...