Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har applied på en bedre MC guild enn den jeg var med i fra før og jeg har blitt tilbudt  Trial runs i MC med dem. Nå er jeg veldig forvirret over hvordan jeg skal oppføre meg osv. Skal jeg vise at jeg kan mye eller være litt mer stille og bare gjøre ting riktig? Hva ser sånne folk på?

Bare si alt dere tror som jeg ikke har nevnt om hvordan jeg skal være for det er ganske viktig. Takker.

5308858[/snapback]

 

Nei, prøv å unngå å pulle adds og slikt og unngå å dra aggro på bosser så går det vel bra. Det kan jo hende de bruker damagemeters for å se om du faktisk gjør det du skal og ikke står og "snurrer".

5308892[/snapback]

Haha! Har nesten aldri sett noen pulle noe i MC untatt tanken som skal pulle så det blir nok ikke et problem. Aggro på bosser går fint hvis jeg spammer Feint når det kan brukes (10 sek CD). Når det gjelder damage, så har jeg funnet en måte hvordan man gjør mer damage enn de andre roguene.. Iallefall etter min erfaring. Bruk bare Backstab for Combopoints, og så CB, eviscerate så bare Backstab igjen. Ja det tar mer energy, men jeg tar mye mer dmg totalt enn hvis jeg hadde brukt sinister for å bygge Combo Points.

 

 

Hadde vært hyggelig med flere tips....

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
- Trenger man Visa-kort for å spille, eller kan man spille uten og i det hele tatt bruke et visa-kort?

- Finnes det et sted man kan søke på character-name for de forskjellige serverene for å finne spillere?

5309800[/snapback]

Du kan bruke såkalte GameCards istedet for visakort. Disse kan kjøpes hos f.eks Elkjøp, Spaceworld etc. og "inneholder" 2 mnd(sikkert flere variasjoner) spilletid for ca. lik pris som hvis du hadde brukt visa.

Lenke til kommentar
[

Haha! Har nesten aldri sett noen pulle noe i MC untatt tanken som skal pulle så det blir nok ikke et problem.

5309414[/snapback]

 

Det jeg mente var at det hender seg at folk "lagger" seg inn i en ancient core hound eller to. Blir vanligvis ikke så god stemning av slikt :!:

Men seriøst, MC er jo bare en stor zerg, så om du ikke bemerker deg negativt, går det nok svært bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...