Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvilken lvl er du?

 

Når jeg levla gikk det i Affliction, og det er det som gjelder for levling.

 

Når du grinder så har du impen ute.

Dot helt opp moben du skal drepe, og drain life til den nærmer seg døden, da slenger du på drain soul for mana regen av imp. drain soul.

Bruk impen for Dark Pact, og ha den i phase shift uten å angripe med den. Da går den aldri i combat, og har overpowered mana regen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
64-67,5 gikk raskt her, da var det for det meste Nagrand det gikk i.

 

Og som lock kan du soloe alle de hunter questene med Enslave Demon ^^

9455792[/snapback]

 

 

60-70 som gikk fort her egentlig :p

9455947[/snapback]

Gikk sakte på slutten for meg, gjorde ikke de questene jeg syntes var kjedelige :p

 

Skulle hjelpe en kompis med å queste litt fra 69-70 med å queste litt i Netherstorm etter at jeg var 70. Jeg tjente vel rundt 150g på det her.

Lenke til kommentar

Hva med å bruke litt mer tid på å grinde/queste og spare alle Q i shadowmoon og netherstorm.

Ding 70 så drar du til shadowmoon og quester, etter 1 dag har du 5000g og alle Q er ferdige så kjøper du epic mount og drar til netherstorm så 2-3 dager etter 70 har du epic og 5000g i lomma fra netherstirm.

 

Jeg gjorde det på den måten og fikk epic og masse gull med en gang, så ser jeg allr rundt meg gjøre alle quest pga kjappere 70 Endelig! så må dem farme 2 uker for å få 5000g.

 

tenk deg alle questene i 2 store lvl 70 land og alle kjedene så tar man alle 1000 questene og ganger med 11-25g og vendorer 99% av rewards (5-12g) + loot + mats man vil beholde.

Endret av War
Lenke til kommentar

Har en pala alt på 45 nå, og driver og levler blacksmithing, det er kriminelt dyrt allerede rundt 220, med spesialisering osv. Sliter skikkelig med å rettferdiggjøre det overfor meg selv. Ikke er det noen skikkelige bs-only epic sett etterhvert heller. Og dette er uansett en alt... Er skuffet over blacksmithing sammenliknet med tailoring, der man kan lage seg et flott epic bop sett som varer lenge...

Lenke til kommentar

Har endelig fått shamanen min opp til level 70! De siste bitene med XP ble unnagjort som restoshaman i Sethekk Halls, hvor jeg tilslutt fikk meg ny back. Må si det var overraskende morro å spille som healer igjen. Har skaffet meg +200 healing utover de 750 jeg hadde når jeg dinget i dag, og sitter nå med +950 healing. Ser frem til jeg får meg enda bedre gear, og får en større manapool. 7000 går akkurat i de værste partiene :)

Lenke til kommentar
Har endelig fått shamanen min opp til level 70! De siste bitene med XP ble unnagjort som restoshaman i Sethekk Halls, hvor jeg tilslutt fikk meg ny back. Må si det var overraskende morro å spille som healer igjen. Har skaffet meg +200 healing utover de 750 jeg hadde når jeg dinget i dag, og sitter nå med +950 healing. Ser frem til jeg får meg enda bedre gear, og får en større manapool. 7000 går akkurat i de værste partiene :)

9458931[/snapback]

 

 

oO måtte bare:P

Lenke til kommentar

Nå går det mot slutten på en av de beste Warcraft-dagene jeg har hatt på lenge. Som en spiller som foretrekker å gå solo holder jeg meg for det meste unna pug's og denslags, og jeg har heller ikke enda skaffet meg en guild jeg kan raide med (på denne characteren).

 

I dag ble jeg exalted med Kurenai, fikk tak i en brukbar tabard og selvsagt en Talbuk. Jeg er ikke veldig langt unna revered med Scryers nå (og derfor så å si honored med Sha'tar. Har også karet meg opp halvveis til honored med Consortium.

 

Mye repfarming om dagen, men det går helt greit synes jeg. Min eneste bekymring er at det sikkert ikke er så alt for mange guilds som vil la meg være feral i raids... Men det tar vi som det kommer. Alt i alt er jeg hvertfall fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Etter å ha for første gang prøvd en warlock på level 70 kan jeg ikke si annet enn "en sånn vil jeg ha!"

9459096[/snapback]

 

Ja lock er gode, men Kjeeeedelige Imo, dot fear dot fear *gjesp*

9459200[/snapback]

Hvis fremgangs måten din for og få folk til og bite i gresset på så er du selv som gjør det kjedelig, og feare fienden når han er innenfor range er virkelig ikke nødvending.

Eneste gangene jeg fearer er når jeg får 2 eller flere mobs/players på meg.

Lenke til kommentar
Nå går det mot slutten på en av de beste Warcraft-dagene jeg har hatt på lenge. Som en spiller som foretrekker å gå solo holder jeg meg for det meste unna pug's og denslags, og jeg har heller ikke enda skaffet meg en guild jeg kan raide med (på denne characteren).

 

I dag ble jeg exalted med Kurenai, fikk tak i en brukbar tabard og selvsagt en Talbuk. Jeg er ikke veldig langt unna revered med Scryers nå (og derfor så å si honored med Sha'tar. Har også karet meg opp halvveis til honored med Consortium.

 

Mye repfarming om dagen, men det går helt greit synes jeg. Min eneste bekymring er at det sikkert ikke er så alt for mange guilds som vil la meg være feral i raids... Men det tar vi som det kommer. Alt i alt er jeg hvertfall fornøyd :-)

9459281[/snapback]

 

Mange guilder har feral druids, men kun tanks, så ikke forvent å få bruke imbah cat dps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...