Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om 1 loot på alle lvl 70 mobs var epic

2-3 dager og noen var 70 så dukket det opp 50 epic patterns på ah og kun 3-4 lvl 70 spillere.

Det var den tiden jeg fikk 3-4 boe epic patterns i 1 mech

Nå er jo det forandret etter hva man selv har osv og jeg har ikke sett noen siden den dagen i mech.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Da er jeg endelig 67. Kryper stadig nermere 70 nå :)  (Er Gnome Warlock på Haomarush)

9454044[/snapback]

 

gratulerer :)

 

Ble nettopp 44 på min Undead Warlock... Huff, sakte men sikkert...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
god kvell

 

lvl 60 warrior med 300 engineering nå. bør jeg droppe det for blacksmithing for våpen+gear?

9454755[/snapback]

 

Du burde ikke rolle blacksmithing med mindre du har litt cash eller liker å mine tusen ores :p

 

Men rewards på blacksmithing er no bedre enn de du får i vanlige instancer, så hvis du ikke har planer om å raide kara eller Arenaer 24/7 så er det et greit, men litt dyrt valg

Lenke til kommentar
Hehe... går sakte ja. spesielt etter 65 og oppover. Gleder meg til jeg blir 70 da, da er det Veteran dreadcuffs og Vetean dreadweave waist, Frozen Shadowweave set og Destruction Holo-gogs ganske med en gang. Har grinda mats til disse utenom PVP stuffet imens jeg levla :)

9454126[/snapback]

 

Er jo fra 64-65 det går fort da. Er så drittlei Hellfire/Zangar/Terokkar nå. Når jeg dinger 64 med hunter'n er det rett til Nagrand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...