Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

18k hp?

Syntes det hørtes bra ut jeg!

9444284[/snapback]

 

Med blått gear? Sounds like a case of the solid stars.

 

Høy hp på bekostning av dodge/block/parry = mindre mitigation = mer hp som healerne må heale. Ta to warriorer, en med 50% dodge/parry og 10k hp, og en med 20% dodge/parry og 20k hp. Mot en mob som skader for 3k annenhvert sekund. 50% av slagene mot warrior #1 vil gjøre 3k skade (eller hvert slag 1500 skade, om man skal gjøre det lettere å forstå). 80% av slagene mot warrior #2 vil gjøre 3k skade (eller hvert slag gjør 2400 skade).

 

Selvfølgelig har #2 større hp-pool, og det er greiere for healere å time større heals, men det er likevel mana som egentlig ikke trenger å brukes om vedkommende hadde ofret litt hp og fått mer mitigation.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nokså fersk med WoW, og har nettopp skjønt opplegget med resting (8 timer i by/inn gir en boble 2x XP). Hvis man planlegger å ha mer enn en spiller er det derfor lurt å lage dem med en gang, så kan man spille dem i ny og ne når de har samlet opp resting. Jeg planlegger å prøve mange forskjellige, så jeg har derfor laget et par om dagen, levlet de opp de raskeste nivåene (lvl 6-7 tar en time eller to), og så setter jeg dem bare på en inn.

 

Spesielt for PvP regner jeg med det er en god ide å ha prøvd flest mulig, slik at man skjønner andres styrker og svakheter bedre. I tillegg er det fint med litt variasjon.

Lenke til kommentar
Er nokså fersk med WoW, og har nettopp skjønt opplegget med resting (8 timer i by/inn gir en boble 2x XP). Hvis man planlegger å ha mer enn en spiller er det derfor lurt å lage dem med en gang, så kan man spille dem i ny og ne når de har samlet opp resting. Jeg planlegger å prøve mange forskjellige, så jeg har derfor laget et par om dagen, levlet de opp de raskeste nivåene (lvl 6-7 tar en time eller to), og så setter jeg dem bare på en inn.

 

Spesielt for PvP regner jeg med det er en god ide å ha prøvd flest mulig, slik at man skjønner andres styrker og svakheter bedre. I tillegg er det fint med litt variasjon.

9444671[/snapback]

kan bare ha 2 levler rested xp :\

Lenke til kommentar

Ja det er fullt buffet ja 14k til vanlig eller noe, men på 2dre bildet er halve raidet døde og noen buffs borte men 18k er jo statusen ca 80% av raidet så det er det man "har" uten om når bossene er på 30%

 

Dette var buffs. Ingen flask så kunne vel hatt 500 til gjennom raidet.

Def lå på 500 , jeg valgte sta gear pga palaen hadde 2k lag pga laptop.

 

Dodge og det ligger på ca 20.20.20 går ikke an å få så mye bedre når dette bare er pre kara pre heroic gear. Jeg passer på alt gear pga jeg skal gquit.

Jeg har bare gjort noen quest og lagd en hatt tviler på om mange krigere hadde full epic og 30.30.30 første kara run.

 

Kan kjøre 15k i raid med 25.25.25 og 540 def men gidder ikke bytte ut alle gems nå som jeg har 1 pri på alt gear i alle instances opp til hyjal om 2 uker.

post-64596-1189159901_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg satt og tenkte på å lage en alliance mage-alt jeg kunne spille litt på innimellom, og levle en god del når patchen som booster levling kommer. Er det noen guilds som kunne hatt meg med som inactive? Helst et guild med litt peiling, ikke et level 20 zerg-guild som inviter alle.

 

Litt koselig å ha noen andre alts å groupe opp med, snakke med etc. Mainen min er horde, så kjenner nesten ingen alliance-folk for tida.

Lenke til kommentar
Ja det er fullt buffet ja 14k til vanlig eller noe, men på 2dre bildet er halve raidet døde og noen buffs borte men 18k er jo statusen ca 80% av raidet så det er det man "har" uten om når bossene er på 30%

 

Dette var buffs. Ingen flask så kunne vel hatt 500 til gjennom raidet.

Def lå på 500 , jeg valgte sta gear pga palaen hadde 2k lag pga laptop.

 

Dodge og det

ligger på ca 20.20.20  går ikke an å få så mye bedre når dette bare er pre kara pre heroic gear. Jeg passer på alt gear pga jeg skal gquit.

Jeg har bare gjort noen quest og lagd en hatt tviler på om mange krigere hadde full epic og 30.30.30 første kara run.

Kan kjøre 15k i raid med 25.25.25 og 540 def men gidder ikke bytte ut alle gems nå som jeg har 1 pri på alt gear i alle instances opp til hyjal om 2 uker.

9444898[/snapback]

 

Vil gjerne se en Armory profil.

Nekter å tro at du har fullt blått gear med 14k hp, 20% dodge og 20% parry ubuffet.

Mye av de tallene du kommer med høres utrolig suspekte ut.

 

EDIT: Fant deg på Armory. 13274 hp, 21 dodge, 17 parry og 19 block.

Mer av et eller annet når du bytter trinketen din.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Jeg har flere like armors med forskjellige enchants og gems på

Samt flere 30-32 dodgerating trinketer , bruker 2x - 51 sta trinkerer ja som sta gear.

 

13719 arm

498 def

21.01 dodge

17,02 pary

18,96 block

3 res

13814 hp nå ,siden jeg skrev det over har jeg byttet ut en 12 sta ench med

12 def og legg merke på at jeg skrev CA 20.20.20

 

14k til vanlig eller noe

Er heller ikke langt unna 13814 +(120hp i gammel enchant)

 

"eller noe" for støtte de 66 manglende hp

Endret av War
Lenke til kommentar

lol, Kael'thas bugget nettopp ut for oss. Fighten starter med at Telonicus (engineer, siste add) aggroer først. Vi dreper'n, og Kael'thas spawner weapons + Thaladred samtidig. Vi dreper våpnene mens vi kiter Thaladred, og bruker legendaries til å drepe resten av addsa. Når Capernian dør og Telonicus skal slippes løs, stopper hele fighten fordi han allerede er død, og vi står der med en Kael'thas som ikke kan angripes og låste dører. Vi hearther ut og stikker til SSC istedenfor, men kan ikke zone in fordi 'Can't zone in while an encounter is in progress'. Alle shamanene våre sitter fast inne i TK fordi de har slettet HS'ene sine for lenge siden pga Ancestral Recall, men den kan ikke brukes i combat. De sitter å venter på GM's nå :D De kan ikke wipe heller på trash mobs, fordi trash+patrols ikke spawner mens bossfights pågår. :green:

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
lol, Kael'thas bugget nettopp ut for oss. Fighten starter med at Telonicus (engineer, siste add) aggroer først. Vi dreper'n, og Kael'thas spawner weapons + Thaladred samtidig. Vi dreper våpnene mens vi kiter Thaladred, og bruker legendaries til å drepe resten av addsa. Når Capernian dør og Telonicus skal slippes løs, stopper hele fighten fordi han allerede er død, og vi står der med en Kael'thas som ikke kan angripes og låste dører. Vi hearther ut og stikker til SSC istedenfor, men kan ikke zone in fordi 'Can't zone in while an encounter is in progress'. Alle shamanene våre sitter fast inne i TK fordi de har slettet HS'ene sine for lenge siden pga Ancestral Recall, men den kan ikke brukes i combat. De sitter å venter på GM's nå :D

9449056[/snapback]

 

Haha, Shamans got pwned :p

Lenke til kommentar
Det var dagen sin, det. Bracers of the white stag, Shadowcloak of Dalaran og Shard of the virtuous, revered med Sha'tar og Alchemist's stone + Nexus-horn på boomkinen. Pew pew. :)

9449912[/snapback]

 

Myrmidon's Treads, Onslaught Greathelm, Phoenix-Wing Cloak og Band of the Abyssal Lord de siste to dagene :)

 

Får håpe det fortsetter ut uka for oss begge

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...