Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

10min etter dere kommer inn instancen virka veldig raskt da man bruker vel en 3-5min på å drepe bossen og det er en skvett med trash\buffing.

 

Vi brukte rett over 3timer på full clear tidligere når vi hadde fast karazhan-dag, nå kjører vi kanskje ett halvt run etter 25mans, og resten en annen kveld :)

9437370[/snapback]

 

Nja, njo, si 15 minutter fra første pull. Husker helt i begynnelsen, da holdt vi på til vi fikk respawns. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ganger i SSC er det et helvete å plassere seg riktig i forhold til sheeping for en mage. Det går også trekt å bruke tab for å bytte targets.

Er det mulig å sette opp en macro for å targete raid marks? For eksempel mitt sheep target er moon.

Er det mulig å skrive en macro for dette, så jeg kan binde en key til det på actionbar? I en hektisk situasjon med fps lag hender det at jeg bommer med alt tab, og eller klikker på feil target med musa som alternativ løsning.

 

Setter pris på om noen har en macro, eller en vettig løsning på dette. :)

9431193[/snapback]

 

Når raidleader forteller hvilket mål du skal sheepe, velger du det, og trykker på macro#1: /focus

 

Du får da opp baren hans på skjermen din, og kan se når han er sheepa, når han skal kaste spells etc. Mens han er sheepa dpser du og koser deg. Når du må resheepe bruker du macro#2:

 

/cast [target=focus] Polymorph

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jeg skifta server idag... betalt.. etter at jeg har gått igjennom veiviseren for det osv.. sagt konto informasjo.. skal jeg kunne spille enda? jeg trodde ikke det skulle være mulig..?

9440304[/snapback]

 

jeg og kunne logge inn på min,

men er jo ikke noe vits, i tilfelle det fucker opp :S

 

tar et pat timer :)

Lenke til kommentar
Hvem andre spiller horde på Sylvanas her? :-) Startet akkurat Xzum, Azum og Bzum der. Pala/lock/lock

9440157[/snapback]

 

 

har du kjøpt tre Wow + tre TBC Ex pack? og du betaler for alle tre hver mnd?

9440185[/snapback]

 

Det stemmer :-)

 

Eller.. Har bare TBC på den ene hvor jeg har pala. Venter med TBC på resten til jeg ser hvordan det går.. Ikke vits med TBC om jeg går lei på level 50 liksom ;-(

Lenke til kommentar
Min gruppe (2) klarer Attumen-Moroes-Maiden-Opera-Curator på en og samme kveld. 19.00-23.00-ish. I mine øyne er dette ganske lett å få til :p

9437522[/snapback]

Er vi i samme guild?, høres akurat ut som om det skulle vært "mitt" team2. :p

"Until we die"? :w00t:

 

Edit: er det ikke sånn at i neste patch så kan man kjøpe arena gear for honor? :)

Isåfall er det neste patch? eller en seinere patch?

9438503[/snapback]

 

 

Jeg holder nok til på Executus i "Innkeepers"...

Lenke til kommentar
Eventuelt er du kul og gjør som meg:

 

#showtooltip polymorph
/clearfocus [modifier:alt]
/focus [target=focus,noexists]; [target=focus,dead]
/clearfocus [target=focus,help]
/stopcasting
/cast [target=focus] polymorph

9439317[/snapback]

 

Så den gjør at man har focus på den mob'en helt til den dør eller når du alt-klikker på macroen?

Og denne både setter focus og caster poly?

Lenke til kommentar

Fy faen ass.

Endelig tatt Morogrim, etter at vi ikke har giddi å tatt han på 3 uker. Så får vi faen meg den VÆRSTE looten som finnes i hele verdensrommet.

Enda værre var det jo at de to forrige gangene vi tok han, droppa Talon of Azhara, men to rogues outbidda meg og BRUKER de ikke engang.

 

:realmad::realmad:

Endret av Guka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...