Skosåle Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da har jeg rydda litt, fjerna ting som ikke trenger å være her. 9435561[/snapback] Gj Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Urgh, skjønner etterhvert hva folk mener med at Botanica er en lang instance. Råtten tank her, litt Kara-epics og blått crap, sammen med hunter, mage og meg som warlock. Ingen thunderclap, ingen demoshout, absolutt alt blir cc-et til det ytterste, healeren har 90% mana igjen etter hvert pull.. urk. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Høres ut som du spiller på bloodhoof. Jeg flytter til et hyjal guild på arathor, hvor mye NR gear trenger jeg? Kun fra crafted? Har de tre epicene fra CE. Blir iallefall fort gearet opp når ingen trenger gear fra noen ting opp til hyjal. Jeg sliter med demo thunder adds for da dotter locken 5 dots på alle og aoe litt for å vinne dps meteret. Spiller med en regel er man exalted ikke dra dit med pugs og kun gjør guild heroics. 20 run nå ingen sverd fra mech. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Spørsmål om Karazhan... Ønsker å komme til Curator på 1. dag.... hva er mest effektivt/hurtig (tar uansett Attumen for å få repair)? Går det an å ta Moroes først, og deretter Attumen så vil trash frem til Opera ha despawnet mens man er på Attumen? Kan man fremtvinge despawn av det trashet etter at Moroes er nede ved å gå ut av inst. og reforme raid, f.eks? Eller er dette svada?... Endret 6. september 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Elemental LW har ingen recipes med HOF. 9434729[/snapback] Helm of Fire? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Spørsmål om Karazhan... Ønsker å komme til Curator på 1. dag.... hva er mest effektivt/hurtig (tar uansett Attumen for å få repair)? Går det an å ta Moroes først, og deretter Attumen så vil trash frem til Opera ha despawnet mens man er på Attumen? Kan man fremtvinge despawn av det trashet etter at Moroes er nede ved å gå ut av inst. og reforme raid, f.eks? Eller er dette svada?... 9436915[/snapback] trash frem til opera despawner vel ikke før du har tatt opera? og for at trash SKAL despawne så må instancen softresettes, og da må den være tom i 30min?(ikke helt sikker.) vi kjører attunemen->moroes->maiden->opera->cruator burde imo gå samme dag, er ikke så veldig vansklige bosser at det gjør noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Helm of Fire er ikke spesifikk Elemental LW, vanlige recipe. Uansett helt insane å lage, trenger 4 core of earth, som er drit håpløst å finne, og 8xHoF *grøss*. Kommer jeg nok aldri til å lage. Endret 6. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Sant, den ble jo forandret fra Elemental LW en patch tilbake. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Spørsmål om Karazhan... Ønsker å komme til Curator på 1. dag.... hva er mest effektivt/hurtig (tar uansett Attumen for å få repair)? Går det an å ta Moroes først, og deretter Attumen så vil trash frem til Opera ha despawnet mens man er på Attumen? Kan man fremtvinge despawn av det trashet etter at Moroes er nede ved å gå ut av inst. og reforme raid, f.eks? Eller er dette svada?... 9436915[/snapback] trash frem til opera despawner vel ikke før du har tatt opera? og for at trash SKAL despawne så må instancen softresettes, og da må den være tom i 30min?(ikke helt sikker.) vi kjører attunemen->moroes->maiden->opera->cruator burde imo gå samme dag, er ikke så veldig vansklige bosser at det gjør noe. 9437313[/snapback] Jeg mener danse-trash (som ikke er clearet før Moroes) og trash frem til inngangen til opera i etasjen over - ikke selve opera trash.... lurte på om det var noe å spare på å ta moroes før attumen hvis man ble kvitt litt trash... men kanskje ikke.. For øvrig.. enig at det burde gå på samme dag.. men ønsker å optimalisere på tiden... Endret 6. september 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hm, hvor lang tid bruker dere på Attumen, egentlig? Selv i vårt særdeles avslappede social>raide-guild er han nede på 10 min etter vi kommer inn. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bah, jeg har glemt hvordan man kjøper stacks hos vendor. Det er ikke shift-click jeg tenker på, men slik at jeg får en full stack av det jeg trykker på med 1 klikk. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hm, hvor lang tid bruker dere på Attumen, egentlig? Selv i vårt særdeles avslappede social>raide-guild er han nede på 10 min etter vi kommer inn. 9437354[/snapback] Tja.. 15-20 minutter etter at vi er inne... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hm, hvor lang tid bruker dere på Attumen, egentlig? Selv i vårt særdeles avslappede social>raide-guild er han nede på 10 min etter vi kommer inn. 9437354[/snapback] 10min etter dere kommer inn instancen virka veldig raskt da man bruker vel en 3-5min på å drepe bossen og det er en skvett med trash\buffing. Vi brukte rett over 3timer på full clear tidligere når vi hadde fast karazhan-dag, nå kjører vi kanskje ett halvt run etter 25mans, og resten en annen kveld Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Min gruppe (2) klarer Attumen-Moroes-Maiden-Opera-Curator på en og samme kveld. 19.00-23.00-ish. I mine øyne er dette ganske lett å få til Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hmm.. vi ønsker å gjøre Attumen, Moroes, Opera + Curator... ca. 20.00 - 23.30 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ingen problem i det hele tatt. Vi tar. Huntsman Moroes Maiden Curator Aran Opera Chess Netherspite Mellom 1900 - 2300 Dag to tar vi Prince Nightbane Ilhoof om vi gidder. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvilken addon er "best" til å flytt alle actionbars rundt. + at dem må skifte når jeg skifter stand? Og hvordan får man sort linje nede hvor man kan hive texten/chat. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 er det noen som vet når blizzard har bestemt seg for gi den neste patchen? har litt lyst til og prøve zul'aman og sunwell før neste expansion. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Min gruppe (2) klarer Attumen-Moroes-Maiden-Opera-Curator på en og samme kveld. 19.00-23.00-ish. I mine øyne er dette ganske lett å få til 9437522[/snapback] Er vi i samme guild?, høres akurat ut som om det skulle vært "mitt" team2. "Until we die"? Edit: er det ikke sånn at i neste patch så kan man kjøpe arena gear for honor? Isåfall er det neste patch? eller en seinere patch? Endret 6. september 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noen som vet om en bra demonology build til warlock? Er lvl 37, noen plasser det er bra og grinde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå