Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som du spiller på bloodhoof.

Jeg flytter til et hyjal guild på arathor, hvor mye NR gear trenger jeg?

Kun fra crafted? Har de tre epicene fra CE.

Blir iallefall fort gearet opp når ingen trenger gear fra noen ting opp til hyjal.

 

Jeg sliter med demo thunder adds for da dotter locken 5 dots på alle og aoe litt for å vinne dps meteret.

Spiller med en regel er man exalted ikke dra dit med pugs og kun gjør guild heroics. 20 run nå ingen sverd fra mech.

Lenke til kommentar

Spørsmål om Karazhan... Ønsker å komme til Curator på 1. dag.... hva er mest effektivt/hurtig (tar uansett Attumen for å få repair)?

 

Går det an å ta Moroes først, og deretter Attumen så vil trash frem til Opera ha despawnet mens man er på Attumen? Kan man fremtvinge despawn av det trashet etter at Moroes er nede ved å gå ut av inst. og reforme raid, f.eks? Eller er dette svada?... :hmm:

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Spørsmål om Karazhan... Ønsker å komme til Curator på 1. dag.... hva er mest effektivt/hurtig (tar uansett Attumen for å få repair)?

 

Går det an å ta Moroes først, og deretter Attumen så vil trash frem til Opera ha despawnet mens man er på Attumen? Kan man fremtvinge despawn av det trashet etter at Moroes er nede ved å gå ut av inst. og reforme raid, f.eks? Eller er dette svada?...  :hmm:

9436915[/snapback]

trash frem til opera despawner vel ikke før du har tatt opera? og for at trash SKAL despawne så må instancen softresettes, og da må den være tom i 30min?(ikke helt sikker.)

vi kjører attunemen->moroes->maiden->opera->cruator burde imo gå samme dag, er ikke så veldig vansklige bosser at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Spørsmål om Karazhan... Ønsker å komme til Curator på 1. dag.... hva er mest effektivt/hurtig (tar uansett Attumen for å få repair)?

 

Går det an å ta Moroes først, og deretter Attumen så vil trash frem til Opera ha despawnet mens man er på Attumen? Kan man fremtvinge despawn av det trashet etter at Moroes er nede ved å gå ut av inst. og reforme raid, f.eks? Eller er dette svada?...  :hmm:

9436915[/snapback]

trash frem til opera despawner vel ikke før du har tatt opera? og for at trash SKAL despawne så må instancen softresettes, og da må den være tom i 30min?(ikke helt sikker.)

vi kjører attunemen->moroes->maiden->opera->cruator burde imo gå samme dag, er ikke så veldig vansklige bosser at det gjør noe.

9437313[/snapback]

 

Jeg mener danse-trash (som ikke er clearet før Moroes) og trash frem til inngangen til opera i etasjen over - ikke selve opera trash.... lurte på om det var noe å spare på å ta moroes før attumen hvis man ble kvitt litt trash... men kanskje ikke.. :hmm:

 

For øvrig.. enig at det burde gå på samme dag.. men ønsker å optimalisere på tiden... :)

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Hm, hvor lang tid bruker dere på Attumen, egentlig? Selv i vårt særdeles avslappede social>raide-guild er han nede på 10 min etter vi kommer inn.

9437354[/snapback]

10min etter dere kommer inn instancen virka veldig raskt da man bruker vel en 3-5min på å drepe bossen og det er en skvett med trash\buffing.

 

Vi brukte rett over 3timer på full clear tidligere når vi hadde fast karazhan-dag, nå kjører vi kanskje ett halvt run etter 25mans, og resten en annen kveld :)

Lenke til kommentar
Min gruppe (2) klarer Attumen-Moroes-Maiden-Opera-Curator på en og samme kveld. 19.00-23.00-ish. I mine øyne er dette ganske lett å få til :p

9437522[/snapback]

Er vi i samme guild?, høres akurat ut som om det skulle vært "mitt" team2. :p

"Until we die"? :w00t:

 

Edit: er det ikke sånn at i neste patch så kan man kjøpe arena gear for honor? :)

Isåfall er det neste patch? eller en seinere patch?

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...