Arinomi Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tenkte visst på Silvermoon jeg :-( Hvordan er community på Sylvanas da? 9431172[/snapback] Faktisk ganske koselig. Og det kommer fra meg, som er RP-spiller. Pluss at vi har Drøm Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nå har jeg kommet inn i guilden til en kamerat av meg etter at jeg leava en annen guild som jeg hadde 3 kompiser i. Var litt lei av WoW i en liten periode da, hadde ikke fått ny data enda fordi den var forsinka, som førte til at jeg ikke kunne raide osv.. Men.. Guilden til denne kameraten min jeg er i nå ser jo genial ut. Er en gjeng med svensker der, og jeg tror jeg og kompisen er de eneste norske. Hørte at de ikke hadde nok folk til raid en gang fordi noen av de som signa til raid var på elgjakt (lol). Nå arrangerer de guildfest i Sverige og oppfordrer kameraten min til å finne lastebil og flytte alt han eier til Sverige så han kan komme Jaja, kan bli moro dette Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ashvan jeg vet det går men jeg husker ikke hvordan, jeg gjorde det med "shackle star" i kara . Tipper noen andre her vet selve macroen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 prøv noe som: /cast [target=focus] Polymorph: Sheep Du må også targete moben og skrive /focus, eller binde en key til det i keybindings Er ikke sikker på om macroen er heeelt rett, men noe lignende som det der skal funke. Du kan også ha /stopcasting før /cast, så du avbryter hva enn du caster samtidig som du caster sheep. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bruk targetfocus, ja. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva pleier folk å gjøre med alle AV marksa sine? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) noen som har peiling på når neste patch kommer? Skuldrene mine blir så jævlig stygge når de er små (orc). Endret 5. september 2007 av Darx Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) JA!, svarte Fa.. og lenge de har vært bugga nå! Orcen min ser ut som en tosk.. Endret 5. september 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva pleier folk å gjøre med alle AV marksa sine? 9433417[/snapback] Kaste 30 elns om gangen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjøper combatpots for dem, ellers mygler de i banken/mailboxen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Først kjøpte jeg av mount, nå går de til combat pots ja Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Pots ftw ja. Gidder ikke bruke en haug med g på å kjøpe pots fra AH lenger, skaffer bare pvp pots. Funker nesten like bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Får snart sammenbrudd av å få tak i items for Elemental Leatherworking! Det er jo nesten 0 droprate på Heart of Fire! Driver og grinder fire elementals for harde livet rundt midten av un'goro crater...nada drops på sikkert 50 kills nå. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Får snart sammenbrudd av å få tak i items for Elemental Leatherworking! Det er jo nesten 0 droprate på Heart of Fire!Driver og grinder fire elementals for harde livet rundt midten av un'goro crater...nada drops på sikkert 50 kills nå. 9434608[/snapback] Prøvd Arathi Highlands? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 De dropper ikke Hearts. Searing Gorge er fint for HoF. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Står jo både i thottbot og allakhazam at de i ungoro dropper hearts.. Og at SG nesten ikke dropper noenting..får vel ta en tur til et annet sted, dette suger jo. Finner ikkeno på AH heller såklart. Edit: Dæven og. Skiten droppa etter 10 kills i Felwood (entropic beast). 2 på rad, faktisk. Trenger heldigvis bare 2. Elemental LW har ingen recipes med HOF. Så var det bare å grinde noen hundre earth elements for Core of Earth. Endret 5. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 De dropper ikke Hearts. Searing Gorge er fint for HoF. 9434702[/snapback] Jeg som mente jeg fikk så mye av det når jeg farma der før. Var sikkert bare noe trash med samme ikon da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du får en drøss Elemental Fire og anna fire-drit på de i Ungoro. Men jeg fikk aldri HoF. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Det har nettop tørna forn... 700 poster under wow forumet har tatt på.... For å si det slik jeg tror du "theoneaske" har spilt mer enn nerf. Endret 5. september 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da har jeg rydda litt, fjerna ting som ikke trenger å være her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå