Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kommet inn i guilden til en kamerat av meg etter at jeg leava en annen guild som jeg hadde 3 kompiser i. Var litt lei av WoW i en liten periode da, hadde ikke fått ny data enda fordi den var forsinka, som førte til at jeg ikke kunne raide osv..

 

Men.. :) Guilden til denne kameraten min jeg er i nå ser jo genial ut.

Er en gjeng med svensker der, og jeg tror jeg og kompisen er de eneste norske. Hørte at de ikke hadde nok folk til raid en gang fordi noen av de som signa til raid var på elgjakt (lol).

 

Nå arrangerer de guildfest i Sverige og oppfordrer kameraten min til å finne lastebil og flytte alt han eier til Sverige så han kan komme :p

 

Jaja, kan bli moro dette :)

Lenke til kommentar

prøv noe som:

 

/cast [target=focus] Polymorph: Sheep

 

Du må også targete moben og skrive /focus, eller binde en key til det i keybindings

 

Er ikke sikker på om macroen er heeelt rett, men noe lignende som det der skal funke.

 

Du kan også ha /stopcasting før /cast, så du avbryter hva enn du caster samtidig som du caster sheep.

Lenke til kommentar

Står jo både i thottbot og allakhazam at de i ungoro dropper hearts..

Og at SG nesten ikke dropper noenting..får vel ta en tur til et annet sted, dette suger jo. Finner ikkeno på AH heller såklart.

 

 

Edit: Dæven og. Skiten droppa etter 10 kills i Felwood (entropic beast). 2 på rad, faktisk. Trenger heldigvis bare 2. Elemental LW har ingen recipes med HOF.

 

Så var det bare å grinde noen hundre earth elements for Core of Earth.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...