ronny iversen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Raskeste veien til å bli reverded med The Shat'tar? trenger enchant på head. 9426067[/snapback] Gå Tempest Keep.. vil råde deg til å gå Mechanar lett instance, og mye rep.. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Raskeste veien til å bli reverded med The Shat'tar? trenger enchant på head. 9426067[/snapback] Gå Tempest Keep.. vil råde deg til å gå Mechanar lett instance, og mye rep.. 9426111[/snapback] 5 badges, og første bossen er veldig artig på heroic modus Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Raskeste veien til å bli reverded med The Shat'tar? trenger enchant på head. 9426067[/snapback] Gå Tempest Keep.. vil råde deg til å gå Mechanar lett instance, og mye rep.. 9426111[/snapback] 5 badges, og første bossen er veldig artig på heroic modus 9426123[/snapback] Veldig. Critta 20k på han i går Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Han kan jo ikke heroice uten rev men som skrevet mech er kjappest men gir mist rep, arca er slitsom, masse små buggs som hakker på deg , botanica gir ca 50% mer rep en mech og er dobbelt så lang, minst. Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva kaller du deg på bloodhoof War? Og det føles ut som om det er en del eabayers på Bloodhoof: Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 gadd ikke å lage en ny tråd for dette her, men jeg og en kompis som ikke har spilt på en stund starta en ny char hver, han warrior og jeg priest. velvel:) Det jeg lurer på er når det kommer slik at exp boosten blir høyere fra 20 til 60. Siden det ville ha hjulpet oss greit:) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ved release av Wrath er det vel sagt at quest-xp skal få en saftig boost. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 baaah så jævla lenge.... blitt 70 allerede da, til og med spillinga våres:P Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 YAY! Kael'Thas ble eid i dag, BT og Hyjal here we come! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Han kan jo ikke heroice uten rev men som skrevet mech er kjappest men gir mist rep, arca er slitsom, masse små buggs som hakker på deg , botanica gir ca 50% mer rep en mech og er dobbelt så lang, minst. 9426681[/snapback] Palatank, 3x aoe-dps og random healer (helst priest for MC+buff fra menders). Kjører gjennom hele Botanica på 45 minutter. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hva kaller du deg på bloodhoof War? Og det føles ut som om det er en del eabayers på Bloodhoof: 9426892[/snapback] Ascens, men skal flytte derifra 21 sept. Til hvor da Vet ikke, arathor var jeg på før , får se hvilke guild jeg kommer inn i. På arathor har jeg et x guild som farmer alt opp til hyjal og det er jo en start , de raider også 6 dager i uken i motsettning til det guildet jeg er i nå som raider 1 dag i uken og kun 3 bosser i kara om og om igjen. De imponerte meg litt i går da de tok ned 2 bossen moroes uten prester dvs drep alle 4 adds ingen shackle med den gruppa de hadde. Endret 5. september 2007 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Til hvor da? Er vel ikke så mange PVE-servere å velge imellom Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen som spiller på en koselig horde PvP server her? :-) Kunne tenkt meg å trippelboxe to locks og en prest men vet ikke hvilken server. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er ikke det PvE? : ( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er ikke det PvE? : ( 9431157[/snapback] Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Tenkte visst på Silvermoon jeg :-( Hvordan er community på Sylvanas da? Endret 5. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen ganger i SSC er det et helvete å plassere seg riktig i forhold til sheeping for en mage. Det går også trekt å bruke tab for å bytte targets. Er det mulig å sette opp en macro for å targete raid marks? For eksempel mitt sheep target er moon. Er det mulig å skrive en macro for dette, så jeg kan binde en key til det på actionbar? I en hektisk situasjon med fps lag hender det at jeg bommer med alt tab, og eller klikker på feil target med musa som alternativ løsning. Setter pris på om noen har en macro, eller en vettig løsning på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå