Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Warriors får Whirlwind-våpen-quest på level 30 (og den kan fint fullføres på 30 hvis du får en eller annen lvl50-fyr til å hjelpe deg). Whirlwind axe tok jeg (som sikkert 99% av warriors gjør). Corpsemaker er derfor ikke noe særlig. Knakende fin til shaman, dog. :)

 

Har også Fiery war axe, veksler litt mellom dem. Bytter nok tilbake til Whirlwind når jeg får MS.

 

Ellers er det ikke så forferdelig mye spennende av 2h-økser. Har en Lord Alexander's Battle Axe på AH (som ikke selger), så om jeg ikke får tak i Kang the Decapitator før lvl51, blir det den inntil Arcanite Reaper på 58.

Lenke til kommentar
Warriors får Whirlwind-våpen-quest på level 30 (og den kan fint fullføres på 30 hvis du får en eller annen lvl50-fyr til å hjelpe deg). Whirlwind axe tok jeg (som sikkert 99% av warriors gjør). Corpsemaker er derfor ikke noe særlig. Knakende fin til shaman, dog. :)

 

Har også Fiery war axe, veksler litt mellom dem. Bytter nok tilbake til Whirlwind når jeg får MS.

 

Ellers er det ikke så forferdelig mye spennende av 2h-økser. Har en Lord Alexander's Battle Axe på AH (som ikke selger), så om jeg ikke får tak i Kang the Decapitator før lvl51, blir det den inntil Arcanite Reaper på 58.

5304752[/snapback]

 

Et tips til deg ikke bruk maths og gull for å få deg reaaper.

Den er ikke verd det, skaff deg heller IBS som er gratis og gå for TUF som er gratis.

Bruk heller maths til Lionheart og Stronghold :)

Lenke til kommentar

Har applied på en bedre MC guild enn den jeg var med i fra før og jeg har blitt tilbudt Trial runs i MC med dem. Nå er jeg veldig forvirret over hvordan jeg skal oppføre meg osv. Skal jeg vise at jeg kan mye eller være litt mer stille og bare gjøre ting riktig? Hva ser sånne folk på?

Bare si alt dere tror som jeg ikke har nevnt om hvordan jeg skal være for det er ganske viktig. Takker.

Lenke til kommentar
Har applied på en bedre MC guild enn den jeg var med i fra før og jeg har blitt tilbudt  Trial runs i MC med dem. Nå er jeg veldig forvirret over hvordan jeg skal oppføre meg osv. Skal jeg vise at jeg kan mye eller være litt mer stille og bare gjøre ting riktig? Hva ser sånne folk på?

Bare si alt dere tror som jeg ikke har nevnt om hvordan jeg skal være for det er ganske viktig. Takker.

5308858[/snapback]

 

Nei, prøv å unngå å pulle adds og slikt og unngå å dra aggro på bosser så går det vel bra. Det kan jo hende de bruker damagemeters for å se om du faktisk gjør det du skal og ikke står og "snurrer".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...