Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min guild starta i Kara forrige uke, etter at vi endelig fikk nok folk til 70. Vi er veldig varierende geara da, de som akkurat har dinga 70 har en blanding av greens og blues(...)

9334996[/snapback]

Quoter meg selv jeg, tredje uka og vi downa prince i går, kun nightbane og netherspite igjen! Selv er jeg tilbake som shadow, utrolig så mye mer avslappende det er å være dps :love:

 

Tviler på om vi noen gang blir nok folk til 25-manns raid, så nå gjelder det å få geara opp til Zul'Aman, gleder meg til den blir sluppet.

Lenke til kommentar
Har ny guild.. Så vi tok vårt første guild run i Gruul i går.. Gjikk veldig bra helt til 2-5 personer måtte stikke og sove... :s

 

 

 

Pax1: spiller du på Grim Batol ?

9423425[/snapback]

Nei.. er på Hellscream.

 

Skal vel klare den en gang, men den er helt utrolig frustrerende.. må memorere flight-path.. og hvis du har litt høy ping eller er ute av sync smeller du inn i en usynlig meteor, eller du kommer for langt unna ham.. skikkelig møkkadesignet quest... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg er stuck, har clearet kara før men har byttet server og alle guildne som gjør hyjal og bt er uaktuelle pga mitt gear/skill og alle som gjør kara nå er "dårlige" pga dem har ikke clearet det på 7 mnd , hadde dem det hadde dem ikke vert der nå.

 

Hvor er guildene som gjør kara idag og the eye neste mnd og hyjal om 2 mnd og ikke er på kara i 6 mnd til.

90% av spillerene kjøpte wow i januar og vet ikke hva mc er eller bwl.

Dem mangler flere år med raiderfaring og første gang dem ser 9 andre spillere er i kara.

 

Mech i går

Ensalve and Banish and heal the Ensalved one.

Lock ensalver men banisher ikke, han finner ikke knappen og etterpå kan kan ikke slippe den ensalvede for det vet han ikke hvordan han gjør.

Pala: Heale den ensalvede? han er jo ikke i gruppa><

 

Jeg står enda sterkt ved at halve bloodhoof har ebayet karakterene sine.

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg er stuck, har clearet kara før men har byttet server og alle guildne som gjør hyjal og bt er uaktuelle pga mitt gear/skill og alle som gjør kara nå er "dårlige" pga dem har ikke clearet det på 7 mnd , hadde dem det hadde dem ikke vert der nå.

 

Hvor er guildene som gjør kara idag og the eye neste mnd og hyjal om 2 mnd og ikke er på kara i 6 mnd til.

90% av spillerene kjøpte wow i januar og vet ikke hva mc er eller bwl.

Dem mangler flere år med raiderfaring og første gang dem ser 9 andre spillere er i kara.

 

Mech i går

Ensalve and Banish and heal the Ensalved one.

Lock ensalver men banisher ikke, han finner ikke knappen og etterpå kan kan ikke slippe den ensalvede for det vet han ikke hvordan han gjør.

Pala: Heale den ensalvede? han er jo ikke i gruppa>< 

 

Jeg står enda sterkt ved at halve bloodhoof har ebayet karakterene sine.

9424241[/snapback]

*Sympati*

 

Har de samme erfaringene på Turalyon etter at jeg bytta server :(

Lenke til kommentar

90% av spillerene kjøpte wow i januar og vet ikke hva mc er eller bwl.

Dem mangler flere år med raiderfaring og første gang dem ser 9 andre spillere er i kara.

9424241[/snapback]

 

Raiderfaring pre TBC har jo ikke en dritt å si. Gjorde 2-3 bosser i ZG som dps før TBC og nå er jeg i BT som tank. Tror ikke Naxx raiding på 60 hadde gjort meg til en bedre spiller..

 

Og har du cleara Karazhan så kan du da joine en guild som er på 25-man nivå, slipper jo å joine en Karazhan-guild..

Lenke til kommentar

90% av spillerene kjøpte wow i januar og vet ikke hva mc er eller bwl.

Dem mangler flere år med raiderfaring og første gang dem ser 9 andre spillere er i kara.

9424241[/snapback]

 

Raiderfaring pre TBC har jo ikke en dritt å si. Gjorde 2-3 bosser i ZG som dps før TBC og nå er jeg i BT som tank. Tror ikke Naxx raiding på 60 hadde gjort meg til en bedre spiller..

 

Og har du cleara Karazhan så kan du da joine en guild som er på 25-man nivå, slipper jo å joine en Karazhan-guild..

9424425[/snapback]

raiderfaring fra preTBC har mye å si, selvfølgelig ikke for alle, for det er noen som overhode ikke kan spille klassen sin og sammen med andre. Det samme gjelder for folk som starta å raide i TBC, noen setter seg skikkelig inn i klassen sin og gjør det han kan for å yte best mulig, andre bare henger seg på og leecher.

Lenke til kommentar

Når TBC kom ut så skjønte ikke jeg hvordan jeg skulle denge en mob som var immune mot fear i Ashenvale... Vil ikke si at raid erfaring preTBC har så mye å si postTBC :p

 

Edit: mente med det at jeg ikke vil si det har satt noen stopper for meg å ikke ha raid erfaring før BC. Ingen som har hatt problemer med at jeg ikke har det heller.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Gjorde 2-3 bosser i ZG som dps før TBC og nå er jeg i BT som tank.

For deg har det ikke noe å si, men det er nye tank som fortsatt holder på med heroics og aldri noe 10man.

Jeg trur iallefall at spillere som ledet 40 mans raid og har spillt klassen sin i mange år har 1% fordel første gang de gikk inn i kara (med visse unntak som over)

 

Jeg sa :

1 boss i UB ( samme som Kurinnaxx i aq 20 ) løp bort fra soppene (sandtraps i aq20)

Så sier gruppa : Aq 20? hu...

 

: Blir du med til Mc så jeg kan farme noen cors for rep fiery og lava og mer om vi har en skinner.

Så sier gruppa : mc? og etter 1 time og alle er i IF så sier dem hvor skal vi..

Så må vi bli atune til mc hvor er det-a.

 

LFG onyxia 3-4 men

Så sier dem hvordan blir jeg atune?

JB? hva er det , brd? hvor er marshall.

 

Stort sett mer morro og spille med veteranene.

Selv om mange nye er flinke/re

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg er stuck, har clearet kara før men har byttet server og alle guildne som gjør hyjal og bt er uaktuelle pga mitt gear/skill og alle som gjør kara nå er "dårlige" pga dem har ikke clearet det på 7 mnd , hadde dem det hadde dem ikke vert der nå.

 

Hvor er guildene som gjør kara idag og the eye neste mnd og hyjal om 2 mnd og ikke er på kara i 6 mnd til.

90% av spillerene kjøpte wow i januar og vet ikke hva mc er eller bwl.

Dem mangler flere år med raiderfaring og første gang dem ser 9 andre spillere er i kara.

 

Mech i går

Ensalve and Banish and heal the Ensalved one.

Lock ensalver men banisher ikke, han finner ikke knappen og etterpå kan kan ikke slippe den ensalvede for det vet han ikke hvordan han gjør.

Pala: Heale den ensalvede? han er jo ikke i gruppa>< 

 

Jeg står enda sterkt ved at halve bloodhoof har ebayet karakterene sine.

9424241[/snapback]

 

Synes du burde gjort noe mer "background search" før du flytta server? Det er vel litt uaktelt å bytte server når eneste muligheten du har er den ene guilden som er helt utrolig dårlig. Det eneste du kan gjøre er vel å vente de 3 månedene for så å migrere et annet sted.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jepp 21 sept har det gått 3 mnd.

Leste masse her inne og folk sa flytt til bf masse bra guilds der og masse t6 i IF og lett og finne gruppe til heroics osv , stemmte ikke helt da.

Men jepp,min feil. Neste gang skal jeg søke og komme inn før jeg flytter.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det må være dritkjipt å være alliance på PVP-server når man skal gjøre lvl 20 Warlock-questen for å få Succubus. Den krever at man springer gjennom hele Ashenvale, så hele Barrens (forbi crossroads) ned til camp taurajo for å prate med en kar. Så hele veien opp igjen.

 

Jeg sleit som f... med vakter på PVE-servern min, spesiellt på grensa mellom ashenvale og barrens. Helt til jeg på tilbaketuren fant et hull i gjerdet Alliance var ment å bruke.

Men tenk å bli ganket 200 ganger på vei nedover av Horde, da...også hele veien oppover igjen*grøss*.

Hele Barrens er jo fullt av horde-folk rundt lvl 20 som quester (har kjørt gjennom der med 5 horde-chars)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...