Bytex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja du må ha skillen for å bruke dragen etterhvert. Kan fly like høyt med 60% mounten såklart. Den går bare myyyye saktere. Det er som å bytte tilbake til vanlig 60% hest når man har sprunget rundt med 100% hest i flere mnd. Jeg bruker flying mounten veldig lite egentlig. Går altfor sakte. Har ikke råd til epic flying enda. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Man kan starte en Netherwing-quest når man har vanlig flyvemount. For å starte hele Netherdrake-questen må man ha epic flyvemount. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Oki, du blir vel sjekket om du har nok riding skill før du får fortsette på netherdrake, ja.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Egentlig aldri brydd meg med det her netherwing q greiene, men tenkte eg kanskje skulle gjere det på magen som kjem opp snart. Du må altså ha både 60% flying mount, og den hissige flying mounten, med alt av skill til, før du kan fly den dragen? Eg berre lurte på koffor en trengte den ultrakjappe "vanlige" mounten først. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hm. jeg ble exalted igår og fikk en mount, jeg hadde 280 fra før men trengte den ikke for annet enn å ta 4-5 fly Q for å få en trinket som gir 10% Jeg fullførte ikke den kjeden en gang og har fortsatt mount. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Nei, du trenger ikke selve epic-mounten, men du trenger Riding skill for å fly epic mount. Altså må du ut med nesten 5000G uansett, bare for å komme deg videre i quest-linja fra dragen. Selve mounten koster jo bare 100G, det er riding skill som er dyrt. Endret 3. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Så det er egentlig bare flisespikkeri for de som har 280 skill kjøper selfølgelig mount også så dermed "du trenger epic mount" Samme som på lvl 60 pre patches , 100% var Blue text og da kan man ikke si yes lvl 60 og epic mount selv om alle gjorde det. Den var jo ikke epic den var rare/blue Og hvorfor sier man LF DPS and healer? Leter etter damage per second og en healer. Leter man virkelig etter skade pr sekund? Endret 3. september 2007 av War Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fordi man leter etter en DPS-person. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Leter etter damage per second og en healer. Leter man virkelig etter skade pr sekund? 9417130[/snapback] Ja, man leter etter skade per sekund. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Men man ville ikke skrevet det om man ikke kunne bruke forkortelsen. Eller i rl. Man spør jo skjelden hvor mye dps noen har. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå er ikke WOW real life heller. Folk vil ha en DPS-klasse med seg i gruppa. Er ikke så vanskelig å forstå det. Mages/Warlocks er stort sett DPS-eksperter. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er vel rett og slett fordi DPS er den beste måleenheten for skade i et MMORPG spill, og klasser som leverer skade blir derfor regnet som DPS klasser. Jeg synes det ser teitere ut med folk som roper etter LFM DMG FOR "instance" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) WOW er delt inn i forskjellige klasser. Noen klasser gjør mye DPS (mage/warlock/rogue), andre healer (priest/pala/druid), noen tanker (holder monstrene på seg selv istedet for at de angriper de andre i gruppa, eks. warrior, druid). Derfor kan folk spørre etter f.eks. DPS eller Healer. Endret 3. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Joa, forstår at du egentlig ikkje _trenger_ den vanlige kjappe mounten, og at det er riding skillen som koster. Spørsmålet mitt var vel meir om en trengte den kjappe epic mounten for å fullføre noken netherwing quest. Og det stemte då altså ikkje. *notert* Lenke til kommentar
Arba Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 du kan gjøre netherwing quester til neutral med vanlig 60% flying mount om jeg husker riktig, etter det må man 280% skill, med eller uten mount Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...3607719&sid=1#0 Orker ikke ta det på norsk, dere får lese selv. (dette er altså meg) Tragisk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Yey, Fathom-Lord Karathress down på 8. try, MTen vår, som også er raidleader måtte stikke, så en annen tok jobben og ned gikk hora! http://www.lossendil.com/wws/?report=ubw3y...2au&s=6792-7329 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Haha, stakkars raidleader, alt går bra når han/hun stikker Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...3607719&sid=1#0 Orker ikke ta det på norsk, dere får lese selv. (dette er altså meg) Tragisk. 9422244[/snapback] Teite juksepaver! Men 15 sek hva slags speed hack er det vi snakker om her? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...3607719&sid=1#0 Orker ikke ta det på norsk, dere får lese selv. (dette er altså meg) Tragisk. 9422244[/snapback] Teite juksepaver! Men 15 sek hva slags speed hack er det vi snakker om her? 9422317[/snapback] hackhack, du teleporter deg forover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå