Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Ja du må ha skillen for å bruke dragen etterhvert. Kan fly like høyt med 60% mounten såklart. Den går bare myyyye saktere. Det er som å bytte tilbake til vanlig 60% hest når man har sprunget rundt med 100% hest i flere mnd. Jeg bruker flying mounten veldig lite egentlig. Går altfor sakte. Har ikke råd til epic flying enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig aldri brydd meg med det her netherwing q greiene, men tenkte eg kanskje skulle gjere det på magen som kjem opp snart.

Du må altså ha både 60% flying mount, og den hissige flying mounten, med alt av skill til, før du kan fly den dragen?

Eg berre lurte på koffor en trengte den ultrakjappe "vanlige" mounten først.

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke selve epic-mounten, men du trenger Riding skill for å fly epic mount. Altså må du ut med nesten 5000G uansett, bare for å komme deg videre i quest-linja fra dragen.

Selve mounten koster jo bare 100G, det er riding skill som er dyrt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Så det er egentlig bare flisespikkeri for de som har 280 skill kjøper selfølgelig mount også så dermed "du trenger epic mount"

Samme som på lvl 60 pre patches , 100% var Blue text og da kan man ikke si yes lvl 60 og epic mount selv om alle gjorde det. Den var jo ikke epic den var rare/blue

Og hvorfor sier man LF DPS and healer?

Leter etter damage per second og en healer.

Leter man virkelig etter skade pr sekund?

Endret av War
Lenke til kommentar

WOW er delt inn i forskjellige klasser. Noen klasser gjør mye DPS (mage/warlock/rogue), andre healer (priest/pala/druid), noen tanker (holder monstrene på seg selv istedet for at de angriper de andre i gruppa, eks. warrior, druid). Derfor kan folk spørre etter f.eks. DPS eller Healer.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...