fatalicus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ene runden vi vant var en som varte i nesten 1 time. Da hadde vi det bare moro med ally spillerene. Vi sto og defenda Iceblood tower og garrison, og samla opp Armor scraps og blood. Summona tilslutt Lokholar og bare kjørte over hele Ally basen. var moro i grunn... synd at det var den ene runden jeg fant ut at jeg skulle prøve å holde meg nære basen for å defende der... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Nei, fordi ingen bryr seg om slikt, de bare rusher fortest mulig for å ta SP graveyard, så over brua og ta de to tårnene. Derfor stopper aldri Horde alliance noen steder. De bare springer rett forbi hverandre i store klaser for å komme fortest mulig frem. Veldig PVP det, jaha. I alle kampene jeg har spilt (og der er MANGE!) har aldri noen av special bossene blitt spawnet. Endret 2. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Episke slag! har sett det treet til alliance EN gang iløpet av hele min wow-karriere, mens horde sin isdude har jeg sett så sykt mange fler ganger... Suger banalt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Finnes det spesialbosser i AV? . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det møkkatreet til alliance er ikke verdt tømmerstokkene det går på. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 På cyclone har jeg inntrykk av at alliance profiterer litt på at folk ofte joiner sent slik at raidet blir litt todelt. I tillegg er det alltid mange kyllinger på alliansesiden som helst ikke vil dø. Disse utgjør en effektiv brems for hordes fremrykning. Samtidig er det en mindre gruppe som utgjør den offensive delen. Ofte ikke mer enn 10-20 mann. Disse kjører hardt. Å summone er rett og slett waste da de er for lette å kite og drepe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ja, det er meningen man skal samle på sånne metal scraps og blood som dropper fra alle NPC'ene, og levere dem inn en plass på kartet. Da spawner en superboss som hjelper din side. Han har jeg aldri sett, for å si det slik, for ingen har tid å bry seg med slikt, det er jo viktigst å rushe fortest mulig tross alt. Endret 2. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 På cyclone har jeg inntrykk av at alliance profiterer litt på at folk ofte joiner sent slik at raidet blir litt todelt. I tillegg er det alltid mange kyllinger på alliansesiden som helst ikke vil dø. Disse utgjør en effektiv brems for hordes fremrykning. Samtidig er det en mindre gruppe som utgjør den offensive delen. Ofte ikke mer enn 10-20 mann. Disse kjører hardt. Å summone er rett og slett waste da de er for lette å kite og drepe. 9414041[/snapback] Vel, med rampage-folk så er det en som prøver å kite han ismannen, men feiler miserabelt på grunn av ingen gidder å heale fordi de da vil havne på aggrolista og dø, så han resetter ganske ofte og holder en effektiv brems... Lenke til kommentar
kafan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kan ikke uttale meg om det er lettere å nå sistebossen for allianse eller horde da jeg ikke har spilt horde i AV. Det virker iallefall som om horde ikke har en klar taktikk og av og til rett og slett har en dårlig taktikk. Det nytter liksom ikke å ta alle bunkere når allianse rusher og det hjelper å ha litt folk i forsvar. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen i guilden sa i dag at i patch 2.3 så kom det til å bli lettere å levle fra 1 til 60, noen som vet om dette stemmer? evt kilder? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mage• The Hypothermia debuff’s duration has been increased to 10 minutes to discourage mages from leaving the action when they feel threatened. • Ice Block no longer useable in combat. • Since Ice Lance’s flawed implementation, the tooltip and mechanics will now reflect the 1/3 damage done to frozen targets the spell was intended to cause. • Portals no longer useable outdoors as it conflicted with lore. • Since there has been much debate on the 10% damage tax for improved frostbolt, a 50% damage tax is being implemented for improved fireball. • Spell steal and counterspell now share the same 1 hour cooldown. • The talent Presence of Mind now correctly reduces only spell cast times under 6 seconds as it was being exploited to cast instant pyroblast. • All trinkets now share the same global cooldown as spells. • Fireblast does 50% less damage on frozen targets, and will no longer be useable underwater for obvious reasons. • The water elemental’s frost nova will now correctly affect all friendly targets, as well as enemies. • Resilience no longer effects chance to be critically hit by warriors and rogues. • Polymorph now includes a damage over time effect causing 83 damage over 18 seconds. • Health regeneration rate on polymorphed targets drastically increased. Om det er sant... Ingen instant pyro, ikke fire under vann (hvordan skal man klare seg som fire meg i visse instancer da?), mindre fire dmg på frozen targets (hva med oss med fire/frost specc??). Håper ikke alt dette er sant! ENDRET: Henter herfra: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...371459189&sid=1 ENDRET: Virker som fake, ble litt redd der. Endret 2. september 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det der må jo bare väre tull da! Så mange saker det som er så viktige for en mage så det kan ikke stemme. Iceblock not usable in combat? HAHA, nei lyser "FAKE" om dette. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jepp, det var det også Morsomt nå i etterkant, men ikke når jeg leste det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Haha for noe tull. Iceblock er jo laget FOR å brukes i combat, så man får vekk aggro hvis man over-aggroer. Bare tøv fra ende til annen. Hva i helvete skulle man bruke iceblock til utenfor combat? "LOok at me guys, I can get this cool ice block around me LOL" Endret 2. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Selvfølgelig er det fake. Når er iceblock nyttig når man IKKE er i combat? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tok ned morogrim idag, firstkill Fantastisk moro å være shadowpriest der, stå på samme plassen å nuke på den måten man har lyst hele veien. http://www.lossendil.com/wws/?report=yzitz...w&s=16060-16664 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den lista er sikkert laget av en eller anna fyr som syns Mages er "imba". Lenke til kommentar
4MB Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Haha! Se på warrior. • Warriors now have a 50% chance to stun a target on hit. • Charge and intercept have been modified so that they now stun the target for 5, and 7 seconds, respectively. • As rend was not being used, several modifications have been made as follows: Rend will no longer cost rage, and the range has been increased to 50 yards. When afflicted by rend, the target will bleed for weapon damage+3180 damage over 12 seconds. Rend will not flag the warrior for PvP, nor put them in combat. etc :!: • Warlocks will now receive all of their talent points when they hit level 10. Endret 2. september 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Apropos unødvendige abilities, er det noen som husker denne rakkeren? 31-poeng-talent, Hunter. Lacerate (Rank 3) Wounds the target causing them to bleed for 133 damage over 21 sec. Verre enn out-off combat Ice Block, jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå