Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

ene runden vi vant var en som varte i nesten 1 time.

Da hadde vi det bare moro med ally spillerene. Vi sto og defenda Iceblood tower og garrison, og samla opp Armor scraps og blood.

Summona tilslutt Lokholar og bare kjørte over hele Ally basen. var moro i grunn... synd at det var den ene runden jeg fant ut at jeg skulle prøve å holde meg nære basen for å defende der...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, fordi ingen bryr seg om slikt, de bare rusher fortest mulig for å ta SP graveyard, så over brua og ta de to tårnene. Derfor stopper aldri Horde alliance noen steder. De bare springer rett forbi hverandre i store klaser for å komme fortest mulig frem. Veldig PVP det, jaha. I alle kampene jeg har spilt (og der er MANGE!) har aldri noen av special bossene blitt spawnet.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

På cyclone har jeg inntrykk av at alliance profiterer litt på at folk ofte joiner sent slik at raidet blir litt todelt. I tillegg er det alltid mange kyllinger på alliansesiden som helst ikke vil dø.

Disse utgjør en effektiv brems for hordes fremrykning. Samtidig er det en mindre gruppe som utgjør den offensive delen. Ofte ikke mer enn 10-20 mann. Disse kjører hardt.

Å summone er rett og slett waste da de er for lette å kite og drepe.

Lenke til kommentar

Ja, det er meningen man skal samle på sånne metal scraps og blood som dropper fra alle NPC'ene, og levere dem inn en plass på kartet. Da spawner en superboss som hjelper din side. Han har jeg aldri sett, for å si det slik, for ingen har tid å bry seg med slikt, det er jo viktigst å rushe fortest mulig tross alt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
På cyclone har jeg inntrykk av at alliance profiterer litt på at folk ofte joiner sent slik at raidet blir litt todelt. I tillegg er det alltid mange kyllinger på alliansesiden som helst ikke vil dø.

Disse utgjør en effektiv brems for hordes fremrykning. Samtidig er det en mindre gruppe som utgjør den offensive delen. Ofte ikke mer enn 10-20 mann. Disse kjører hardt.

Å summone er rett og slett waste da de er for lette å kite og drepe.

9414041[/snapback]

Vel, med rampage-folk så er det en som prøver å kite han ismannen, men feiler miserabelt på grunn av ingen gidder å heale fordi de da vil havne på aggrolista og dø, så han resetter ganske ofte og holder en effektiv brems...

Lenke til kommentar

Kan ikke uttale meg om det er lettere å nå sistebossen for allianse eller horde da jeg ikke har spilt horde i AV.

Det virker iallefall som om horde ikke har en klar taktikk og av og til rett og slett har en dårlig taktikk. Det nytter liksom ikke å ta alle bunkere når allianse rusher og det hjelper å ha litt folk i forsvar.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mage

• The Hypothermia debuff’s duration has been increased to 10 minutes to discourage mages from leaving the action when they feel threatened.

• Ice Block no longer useable in combat.

• Since Ice Lance’s flawed implementation, the tooltip and mechanics will now reflect the 1/3 damage done to frozen targets the spell was intended to cause.

• Portals no longer useable outdoors as it conflicted with lore.

• Since there has been much debate on the 10% damage tax for improved frostbolt, a 50% damage tax is being implemented for improved fireball.

• Spell steal and counterspell now share the same 1 hour cooldown.

• The talent Presence of Mind now correctly reduces only spell cast times under 6 seconds as it was being exploited to cast instant pyroblast.

• All trinkets now share the same global cooldown as spells.

• Fireblast does 50% less damage on frozen targets, and will no longer be useable underwater for obvious reasons.

• The water elemental’s frost nova will now correctly affect all friendly targets, as well as enemies.

• Resilience no longer effects chance to be critically hit by warriors and rogues.

• Polymorph now includes a damage over time effect causing 83 damage over 18 seconds.

• Health regeneration rate on polymorphed targets drastically increased.

Om det er sant... :no: Ingen instant pyro, ikke fire under vann (hvordan skal man klare seg som fire meg i visse instancer da?), mindre fire dmg på frozen targets (hva med oss med fire/frost specc??).

Håper ikke alt dette er sant!

ENDRET: Henter herfra: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...371459189&sid=1

ENDRET: Virker som fake, ble litt redd der.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Haha for noe tull. Iceblock er jo laget FOR å brukes i combat, så man får vekk aggro hvis man over-aggroer. Bare tøv fra ende til annen.

Hva i helvete skulle man bruke iceblock til utenfor combat? :p

"LOok at me guys, I can get this cool ice block around me LOL"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Haha! Se på warrior.

• Warriors now have a 50% chance to stun a target on hit.

• Charge and intercept have been modified so that they now stun the target for 5, and 7 seconds, respectively.

• As rend was not being used, several modifications have been made as follows: Rend will no longer cost rage, and the range has been increased to 50 yards. When afflicted by rend, the target will bleed for weapon damage+3180 damage over 12 seconds. Rend will not flag the warrior for PvP, nor put them in combat. etc :!:

• Warlocks will now receive all of their talent points when they hit level 10.

Endret av Dizzaton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...