Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Spørsmålet er heller hvorfor en fully pvp geared rogue vil spille med en druid med så dårlig gear! Greit om det er RL-vennen din, men du kan godt piska han til å leeche litt honor i AV-weekenden. Da blir halve gearet hans skifta ut.  :p

9410510[/snapback]

Er bare en alt, og jeg spiller for det meste 3vs3, og skal begynne med 5vs5 nå. Og så disbandet jeg 2vs2-laget mitt i går ved en feil :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og du dodget totalt komboen jeg snakket om, som er bedre en rogue/priest. Nemmelig Rogue/Warlock. Den komboen vil gå jevnt mot en Warlock/Druid kombo.

9410537[/snapback]

 

Det er vanskelig for en druid-kombo å overleve CS-KS-fear-deathcoil-fear-sprint-blind combo fra rogue/warlock, men å spille 2 dps har et mye lavere vindu for feil enn healer+dps. Om det andre teamet er heldig med LoS, dispel, eller resists kan det fort gå andre veien.

 

Du kan også ta en titt på 2v2-ladders, og se at de domineres av warlock/druid, rogue/priest og druid/warrior i langt større grad, samt warlock/x (shaman, priest, pala). At det finnes enkelte rogue/warlockteams på hvert ladder vil ikke ødelegge for warlock/druid i nevneverdig grad pga. hyppigheten, eller mangelen på den.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Hva faen skal man kalle en frost mage? har liksom atomfysikk til en fire mage, men frost  :hmm:  Kuldesjokk?  :p

9412564[/snapback]

 

Hæ? Atomfysikk? Hæ?

9412626[/snapback]

Ok, Atomfysikk kan assosieres med en skikkelig fire mage sant? Jeg prøver å finne navnet på en frost mage. Hva skal man kalle den da? snømannen? Altså vil ha et navn som assosierer med hva den er...

 

Skjønner du nå?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Har Netherstorm igjen å queste på og mangler 3000 gull til mount. Håper det blir nok quests her, hater nemlig å farme penger :(

 

Tror dere det er 3000 gull i quests i Netherstorm?

9412686[/snapback]

 

Vet ikke om det er nok, tror det er ca 1500g å hente der. Men du kan jo gjøre dailys i BEM/Skettis hver eneste dag. Hvis du gjør alle questene i Netherstorm på en uke (tvilsomt :p ) + Dailys i en uke får du jo 2000 gull.

Lenke til kommentar

har gått litt lei grinding etter penger til epic flying mount og skill, så tenkte jeg skulle prøve litt annet i til lysta kommer tilbake...

 

Så Noxvenator hits the PvP scene!

 

Fy faen så moro det egentlig er... har egentlig aldri spilt noe PvP bortsett fra litt WSG for å prøve når jeg var lav level.

 

Men i helga har jeg spilt AV (siden det er AV weekend) å kunne ikke hatt det mer moro ^_^

Spilt 48 runder, og vunnet 4 (skjønner ikke hvorfor horden nesten altid taper der... er jo nesten deprimerende)

 

Mest spilte jeg i dag, med en total på 12k estimated honor. ender vel på litt lavere en det når det blir regnet ut, siden jeg var mye "ute i felten" og ikke satt og leecha.

 

I denne sammenheng, hva er best å satse på av PvP reward armor? Veteran's eller High Warlords?

Jeg har honor nok til 1 Veteran's del (men ikke marks til noen av de), eller 2 deler av High Warlord settet (Hands og Head. har nok marks men mangler litt honor, men det skaffes lett). hva syns dere?

 

Regner med at jeg kommer til å spille en del WSG neste helg, siden det er WSG weekend da, så eventuelle marks og ekstra honor til andre rewards kan jo samles opp da.

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar

Horde taper nesten alltid AV fordi den er horribelt ubalansert. Horde-siden må drepe en haug med elite-npc'r for å komme seg frem til Van'darr (bossen som avslutter fighten), mens Alliance nesten kan gå rett inn til Drek'tharr. Vi må også ta masse tårn rundt alliance-basen for å hindre masse elite-Marshals skal spawne overalt. Derfor ser man alltid at Drek'tharr begynner å rope mens horde enda holder på med å ta graveyards eller andre punkter.

 

Det mest irriterende øyeblikket jeg har hatt der var når jeg var SIKKER på vi skulle vinne, for vi hadde Vandarr nede på 1%, mangla bare EN hit til så vant vi..så bare *BOMMM* ALLIANCE WINS. ARRRRRRRG :p

 

Det er viktig at folk vet hva BG'n går ut på, ikke bare rusher rett opp til basen og prøver å vinne med en gang..må ta diverse graveyards, tårn osv først. Får extra honor for å drepe 3-4 elite-npc'r også. Bare å følge strømmen stort sett, men når 20 av 40 spillere står og idler i starten for å få gratis honor points er det nytteløst.

Prøv å holde musa over klynga som står i starten etter en stund..gjerner 10-20 stk som ikke spiller, bare står der til det er slutt for å få gratis honor.

 

I "gamle dager" var AV en epic PVP-kamp som kunne vare i maaaaaaaaange timer, nå er det bare et 15-20 minutters rush for å se hvem som dreper motstanderens boss fortest mulig. Trasig. Før kunne man dra på jobb, komme hjem igjen og samme AV-kampen var fortsatt i gang.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...