Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har aldri vært en pvp person, men warrior tar virkelig av. Jeg (34 warrior) løp rundt i Southshore og møter på 2 shamaner på level 30.

Det var et sånt øyeblikk der begge parter bare vet hva som skjer.

Etter en liten kamp lå begge to der. Jeg har som caster hatt problem med å ta én og nå tok jeg to. Jeg er fortsatt litt forundret.

5 levler igjen til mount nå. Det blir en stor lettelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja da fikk jeg min 5. epic på 2 uker (har vel 10 til sammen). Føler meg litt bortskjemt nå siden jeg er omtrent den eneste aktive druiden som ikke er på trial hehe.

 

Byttet i dag ut Salamander Scale Pants med Stormrage Legguards. Ekstra bra at Stormrage Leggurads får en buff i 1.9 (går fra 23 spirit --> 16 spirit og 6 mana regen per 5 sec).

 

Nå mangler jeg vel egentlig bare 3 cenarion pieces og stormrage headpiece, så er jeg ganske fornøyd (så fornøyd som jeg kan bli uten å farme BWL :p). Regner med å skaffe meg dette i løpet av et par uker hehe

Lenke til kommentar

Ho ho, genialt. Jeg fikk nyss om at jeg har blitt rapportert til GM opptil gjentatte ganger siden jeg har et sted mellom 2-300 auksjoner oppe til nesten enhver tid. Det ser kanskje litt pussig ut med en lvl11 warlock som har 75+ superior og et par epics liggende til salgs, men men. :)

 

Har blitt en del whispers i det siste, med spørsmål om hvem jeg er og hvor jeg får alt stæsjet fra.

 

Edit: og ellers har jeg dinget 38 med warrioren. Ble boostet gjennom SM armory av en kompis, så nå har jeg Raging berserker's helm og Scarlet leggings. I eftermiddag skal jeg ha skuldrene, og da må jeg bare dinge 39, så har jeg Assault band ventende i banken. Og da.. da er alt utstyret blått. :D

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg vært i 4-5 AVer så langt. Gud, jeg savner AB. AV er bare zerg og skriking i raid-chat. I tillegg er jeg for lav til å skade npcs. Dør gjerne etter 2-3 iae når flagget skal cappes. :(

I går varte et game i 6 timer. I dag tok det 2...

Det positive er at rep fyker i været. 1/4 til revered etter 4 ganger. I tillegg er det deilig å critte lvl 60 epicbærende alliancetryner.

Lenke til kommentar

Joda, vet det. Nå tar ikke et armory-run mer enn 15 minutter eller så, og skuldrene er fine, de. Iallefall til Big bad pauldrons dropper i ZF. Har Truesilver gauntlets og Boots of avoidance liggende i banken, og vi tar sikkert en tur til RFD for å få tak i Carapace of Tuten'kash.

 

Så har jeg en irl-kompis som fikk et par trailerlass med shards, dust og assorterte enchanting-oppskrifter, så der blir det nok en del +str/sta-enchants også. Lvl40 blir bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...