Pilot_ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Trenger jeg Portal Pleier jeg bare og skrive i /trade: WTB Portal From IF to Shattrat. I pay 3g /w me! vanskligere er det ikke får som regel mange wispers så den som skriver penest og ikke spør masse dumt pleier og få love , Men en ting som irriterer meg det er at mage's altid er så satans slappe til og buffe i raids de er fean verre en palla's og da er det skummelt. 9379931[/snapback] Tror ikke det akkurat er classens sin feil. Ikke noe vanskeligere å buffe for en mage enn det er for en priest/druid. 9380241[/snapback] de valgte en "slapp" dps-klasse og da vil de ikke ha noe ansvar vettu . Merker det selv etter å ha spilt warlock, glemmer buffs ganske ofte på druiden og presten. 9380415[/snapback] Orker ikke ta diskusjonen engang.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Woohoo! Endelig exalted med Sha'tari Skyguard! Blå nether ray på meg *weee* Moro å fly rundt og usaklig glad nå! :D Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Vel gratulerer.. det tok vel sin tid? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Trenger jeg Portal Pleier jeg bare og skrive i /trade: WTB Portal From IF to Shattrat. I pay 3g /w me! vanskligere er det ikke får som regel mange wispers så den som skriver penest og ikke spør masse dumt pleier og få love , Men en ting som irriterer meg det er at mage's altid er så satans slappe til og buffe i raids de er fean verre en palla's og da er det skummelt. 9379931[/snapback] Tror ikke det akkurat er classens sin feil. Ikke noe vanskeligere å buffe for en mage enn det er for en priest/druid. 9380241[/snapback] de valgte en "slapp" dps-klasse og da vil de ikke ha noe ansvar vettu . Merker det selv etter å ha spilt warlock, glemmer buffs ganske ofte på druiden og presten. 9380415[/snapback] jeg specca vekk fra imp. fort. fordi jeg var dritlei buffinga, så jeg buffer kun shadow ress der det trengs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) kakesjef, ja, tror jeg begynte før sommeren en gang Men nå skal det sies at jeg er veldig casual og spilte nesten ikke i sommerferien. Uansett... *glad* Og et annet spørsmål... Leggings of Unending Assault eller Shattrath Leggings? Endret 28. august 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Woohoo! Endelig exalted med Sha'tari Skyguard! Blå nether ray på meg *weee* 9380912[/snapback] Har litt lyst på en rød selv, tar det lang tid å bli exalted? Har ikke noe annet å gjøre i wow, så er vel kanskje noe å finne på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tok sin tid med casual spilling, men om du får med deg noen venner til å gjøre mer enn de daglige questene man kan soloe, så går det straks fortere. Jeg farma de siste 508 rep i Skettis, kverk fuglemenn for 5 rep stykk Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kjenner meg absolutt ikke igjen. En prest som er god, gjør ufattelig mye skade. 9377561[/snapback] Og en som er dårlig gjør ufattelig mye skade...... på tastaturet.... Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Husk at O-rep i BEM gir 250-500 skyguard rep i tilleg til O rep. Gjør Qtene på begge så blir du exalted fortere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 O-rep? Noen rare forkortelser du hadde der. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) oh, sorry Ogri'la . Ligger helt til venstre i Blade edge M. Og man må drepe 5 eliter som starter rett over shatt for å kunne gjøre Quest for Ogri'la. Jeg gjør 1 Quest for skyguard hver dag og 4 quest for Ogri'la og min skyguard rep er høyest. Dvs det lønner seg å gjøre Ogri'la rep . Skyguard har til og med en FP til Ogri'la Noen Q er 500 rep på begge. Endret 29. august 2007 av War Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Slenger inn en post her også, jeg. Nå har det seg slik at de fleste IRL-kameratene mine enten har kuttet ut WoW, eller hvertfall trappet kraftig ned. Det er litt kjedelig, siden jeg nå disponerer to accounts. Jeg har planer om å spille på Undead Priesten min når kompiser er pålogget, og på den nye level 65 Night Elf Druiden min (fikk accounten) når det er dødt på den andre serveren. Er det noen som har en server å anbefale meg? Hadde jo vært morsomt om "vi" hadde en etablert allianceguild på en god, highpop server som jeg kunne fått bli med i. edit: Det må være PVE eller RP PVE-realm... Endret 29. august 2007 av Complexion Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei wow glade gutter og jenter Hvertfall, jeg spiller på Defias Brotherhood (Alliance) Men jeg har lyst til å spille litt horde igjen. Men siden RP er en av grundene jeg fortsatt spiller så har jeg lyst til å vite noen få ting. Noen some vet åssen Horde Rp'n er på Sporregar/Venture Co. ?? Takk for svar Endret 29. august 2007 av ThomasAT Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spilte så vidt på Sporeggar, det er RP der (mest på Alliance virket det som) men ikke like mye som på eldre servere (som Moonglade og Argent Dawn). Du må også være klar over at 50% av serveren er Belves og Draeneis. Venture Co. vet jeg heller lite om. Lenke til kommentar
Snor Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det synes jeg er drøyt.. en rune koster jo bare 18s eller noe.... tar deg 2 sec å fyre opp en. 9379642[/snapback] Man må også ta med i regnestykket at man bruker tid på å møte personen, tid man ellers kunne brukt for å queste/farme. Man får nok av whispers fra folk som forventer at man skal løpe over halve sonen, for å lage en gratis portal til dem, og etter TBC kan man lett tjene 10g på en quest eller noen herbs iløpet av den tida det tar. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Må bare spørre kakesjef om han mener at mager skal betale for andres transport, jeg. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) betale og betale! hallo... snakk om 18s i et spill. For det første så, for mindel, snakker jeg mest om når jeg står i orgrimmar og loker... det er da folk spør... Og for det andre så handler vel dette spillet, hvertfall for min del, om å "treffe" folk, ikke bare loke rundt alene og bry seg ene alene om å lvl/grinde Endret 29. august 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 9383534[/snapback] Slenger meg på den... Har ingen venner/kjente å spille med på den serveren jeg er på nå (Khadgar), og tenkte å migrere til en RP server. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Fikk meg nye hanske i dag. Snart 100% epic Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 gg... shaman som purget iceblock.. ka faen liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå