Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Når skal folk skjønne at å ikke overagroe (med addon) gjør deg til en bedre spiller en dem med t6 og nuker 110% i 4 sek før tanken han nådd target.

Irriterende og spille når folk skal ha dmg meter konkurranse og 3 mobs uten om skull har 7 dotter hver.

 

Og når dem får agro så rygger dem isteden for å løpe mot tanken når det er kortere avstander en intercept. (dem blir truffet om dem rygger så hvorfor ikke gå mot tank og bli slått på i en kortere tid.)

 

"where is the FP in nag? sier en full t5 ebay ftw!

Det er så mange dårlige spillere på bloodhoof , noen som spiller der?

 

 

At man ikke levlet i Nagrand betyr ikke at man har kjøpt karakteren på ebay...

Samme sier også CE? whats that når jeg forteller hvor visse head enchants er.

Og når jeg sier navnet på landet så finner dem det ikke for dem leter ikke i oultand.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som er 300+ BS her? Er 262 atm og sliter som faen. Er weapon smith og har valget mellom å lage en blå mace, axe eller sword.. Men matsene til disse er jo helt syke. Heart of Fire, Breath of Wind eller Core of earth er jo omtrent umulig å få tak i.. (Ja, det er noen i AH, men det koster 100g for 10stk og jeg trengr 20.. Noen som vet om en billigere og lettere vei å skille?

Endret av Dizzaton
Lenke til kommentar

Definitivt god nok grunn, jeg ville blitt med drøm pga. hawte Kuldesjokk og mora hans!

 

Hadde ikke alle irl-vennene mine spilt på haoma + at jeg ikke orker tanken på å levle "vanlig"(uten enchants osv.) lenger, så hadde jeg kommet på Sylvanas.

Lenke til kommentar
Er usikker... Skal jeg join Lycan og gjengen på Sylvanas, eller Dj_Dark og gjengen på Frostmane?

9366234[/snapback]

Du skal joine oss på Sylvanas! Vi har trøndere, vestlendinger, østlendinger men mangler nordlendinger! Kom hit og test ut drøm-chat, og du kommer til å bli avhengig :cool:

 

(Og: Hva ville du valgt? Lycantrophe, eller noen som kaller seg for Dj_dark og går i skinnbukser? :ermm: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...