Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dreamweave, uten tvil. Er ingen vits med spirit før end-game, får bare utnyttet det ut av kamp uansett, og da har du forhåpentligvis spirit tap fra før av.

5289518[/snapback]

 

Hmm trodde priests hadde slik som druids et talent som gjorde at man fikk mana også under kamp, men det stemmer ikke?

5289674[/snapback]

 

15% når det er makset, men ingen går dypt inni discipline på level 45 uansett.

5289866[/snapback]

 

Da går jeg for Dreamweave Vest. såklart jeg er shadowpriest, må jo hevde meg litt i PvP ;)

I dueller mister jeg vanligvis ikke mer enn 300 hp, så stamina er ikke sååå viktig... har jo shield og fear. I instancer skal jeg jo helst ikke få agro, så da er det jo ikke heller noe problem.

Lenke til kommentar
Seså, da var jeg den stolte eier av Whirlwind axe. Det tok et par timer, og på veien støtte jeg og min lvl60 warrior-kompis på masse folk. I Arathi: et annet lvl60/lvl30 warrior-par på samme quest, en snill priest som gav meg noen charms, noen 43-allyer (Alliance of Norway, fysj) som skulle ødelegge ved fire-elementalene (men som fikk bank).

 

I STV: 4 lvl39-55-allyer som stod utenfor Grom'gol og ganket alle som kom ut. De ble raskt ryddet av veien (ikke av meg, såklart), og troll-tannebisser ble fort samlet inn. Og vips, Whirlwind axe.

 

Etter 10 minutters testing.. 619 crit på Heroic strike. Fine øksen. :)

5287508[/snapback]

 

Si adjø til HS og velkommen MS.

Lenke til kommentar
yay vant til min store overaskelse Ace of Warlords på DM tribute run akkurat... er litt usikker på om eg skal selge den eller skaffe meg hele settet (er warrior) og lurer litt på hva prisen er på Ace...

5290923[/snapback]

 

Betalte 225g for min. Verdt alle pengene.

5291318[/snapback]

 

Jeg merker ikke procc'n på decket så veldig. Jeg opplever skjeldent at den proccer mer en 2 ganger per kamp...

Lenke til kommentar

Wahaha! Fant nettopp Formula: Enchant weapon - Fiery weapon på AH til 50s. Vanlig pris: 64g. :)

 

Skaffet meg også Boots of avoidance for 40g. Det blir en fin inngang til plate.

 

Ang. heroism, så syns jeg den proccer ganske ofte, gjerne 3-4 ganger per kamp. I tillegg har jeg Crusader og lifestealing, så totalt sett merker jeg enorm forskjell.

 

Edit: og jammen fikk jeg ikke tak i Widowmaker til 10g. Den går vanligvis for 50/60g. :D

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Hallo... er det ingen som sliter med lagg og disc for tiden? Har ikke kunnet spille skikkelig på 2 dager, og har konstant mellom 5 - 10k ms...

 

Discet 15-20 ganger i dag på like mangen forsøk.. postet i jamring tråden først, men det var kl. 13 og ingen har sagt seg enig.. *ensom*

 

Så jeg begynner å lure på om jeg må brenne pcen, huset og hele Lyse før jeg får roen igjen..

Lenke til kommentar

Fant ut en litt gøyal ting for tre dager siden.

Den nye RAM-chippen min kom for to uker siden, woohooy! La den på plass, og kjørte i vei. Men merket liksom ingen forskjell. Så jeg trodde jo at det var noen innstillinger jeg hadde fucka med. Styrte på i en uke, og ga opp. Men det BESTE var jo at løsningen var rett under nesen på meg. Guess what.

 

Jeg hadde ikke trykket chippen skikkelig nedi sloten... :blush::nei:

 

Men ihvertfall, nå er det gøyere enn aldri før å spille WoW

Alt kjører så smooth, og jeg blir i bedre humør ^^,

Lenke til kommentar
Fant ut en litt gøyal ting for tre dager siden.

Den nye RAM-chippen min kom for to uker siden, woohooy! La den på plass, og kjørte i vei. Men merket liksom ingen forskjell. Så jeg trodde jo at det var noen innstillinger jeg hadde fucka med. Styrte på i en uke, og ga opp. Men det BESTE var jo at løsningen var rett under nesen på meg. Guess what.

 

Jeg hadde ikke trykket chippen skikkelig nedi sloten...  :blush:  :nei:

 

Men ihvertfall, nå er det gøyere enn aldri før å spille WoW

Alt kjører så smooth, og jeg blir i bedre humør  ^^,

5296561[/snapback]

 

Gratulerer =) blir en hel ny opplevelse når pcen går smoothe =)

 

huff, har nå hele warlord deckenen men klarer ikke å bestemme meg om eg skal selge eller beholde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...