Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Yay!

Leotheras nede ikveld, etter et par kvelder med whipe å faenskap.

Det digge var at det ikke føltes som et random kill, men alt gikk perfekt og alle klarte å gjøre jobben sin utrolig bra.

 

Bare Vashj igjen nå. Fikk henne til 70% på første try, hvor vi egentlig bare gikk inn for å tulle.

Gleder meg til seriøse forsøk på Vashj!

 

Og god natt til dere alle. :sleep:

9346371[/snapback]

 

Hehe - gratulerer, hektisk fight ^^

 

Ganske lik progress på oss, Morogrim for første gang på mandag i forrige uke, karathress for første gang på torsdag, og Leotheras for første gang på søndag. I går gjorde vi unna Gruul, Void Reaver og Lurker, og skulle ta Morogrim -> i dag, men tror du ikke vi wiper konstant på Morogrim. Ikke godt for moralen gitt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, selv fikk jeg Iron Maiden-hanskene og Eternium greathelm i dag, og Vambraces of Courage i går (+ Girdle of the Immovable fra SP heroic). Nå har jeg prestert å komme meg over 10k ubuffet (uten BoK), 490 def og uncrushable med HS oppe.

 

Det begynner å ligne på noget. :)

9347077[/snapback]

 

Høres ut som en bra kveld det der ja =)

 

Var storfornøyd selv i går, fikk endelig Dragonspine Trophy fra Gruul - har venta lenge på den. Nå ser det ut til at jeg får lagd meg et Belt of Deep Shadow også, vi har enda ikke fått pattern til det enda, men en haug med andre (for meg udugelige) belter.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Er det folk igjen på FW for tida? Hørte Zylopfa og hans Precious hand stakk og alle de andre "kjente" stakk. (Bare zaik som kom tilbake?)

9346501[/snapback]

Vel, de beste guildene er jo selvfølgelig oppløst, få er igjen fra i gamle dager og Zylo tok hånda si og stakk til Ravenholdt.

 

Det er færre og færre gode, gamle igjen, men det dukker da opp en og annen hist og her.

 

Jeg for min del spiller der fortsatt fordi jeg har de beste venna mine der og ikke gidder å transfere om de ikke flytter / slutter.

Lenke til kommentar
Yay!

Leotheras nede ikveld, etter et par kvelder med whipe å faenskap.

Det digge var at det ikke føltes som et random kill, men alt gikk perfekt og alle klarte å gjøre jobben sin utrolig bra.

 

Bare Vashj igjen nå. Fikk henne til 70% på første try, hvor vi egentlig bare gikk inn for å tulle.

Gleder meg til seriøse forsøk på Vashj!

 

Og god natt til dere alle. :sleep:

9346371[/snapback]

 

hehe det dere har gjort er det enkleste i hele fighten, phase 2 blir værre. alt for mange adds og holde styr på. dere kommer til og trenge noe sykt bra ranged dps for nagas og striders, mele kan ta de små enkle elementals lett, men klarer dere det med minst mulig døde folk 1-2 folk som er døde bør gå så er vashj død. en i beste boss encounters ingame spør du meg.

Lenke til kommentar
Fikk Forest Wind Shoulderpads til healing paladin i forrige uke. Hvordan er Justice Bearers Pauldrons i sammenligning, syns dere?

 

Takk. :)

9342656[/snapback]

 

Justice Bearer's Pauldrons er 7 manaregen bedre.

9343989[/snapback]

/Agree

9344399[/snapback]

 

Takk :thumbup:

 

Da bytter jeg dem vel ut.. gjorde en heroic ramparts i går og både Justice Bearer's Pauldrons og Life Bearer's Gauntlets droppet. Sistnevnte kun morsomt for å samle settet, dog.. Har attumen's paladin-gloves som er jo mye bedre.

 

For øvrig.. til første spørsmålet.. enig i at Spirit ikke er så viktig for paladin... det er vel sjelden jeg har 5-sekunders pauser i healingen i raids... men hvordan sammenlikner man egentlig mp/5 mot +heal og +int ? (7 mana/5 mot +3 int og +11 heal i dette tilfellet). Hva sier matematikken? 1 int er vel 15 mana?...

 

Takk igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Yay!

Leotheras nede ikveld, etter et par kvelder med whipe å faenskap.

Det digge var at det ikke føltes som et random kill, men alt gikk perfekt og alle klarte å gjøre jobben sin utrolig bra.

 

Bare Vashj igjen nå. Fikk henne til 70% på første try, hvor vi egentlig bare gikk inn for å tulle.

Gleder meg til seriøse forsøk på Vashj!

 

Og god natt til dere alle. :sleep:

9346371[/snapback]

 

hehe det dere har gjort er det enkleste i hele fighten, phase 2 blir værre. alt for mange adds og holde styr på. dere kommer til og trenge noe sykt bra ranged dps for nagas og striders, mele kan ta de små enkle elementals lett, men klarer dere det med minst mulig døde folk 1-2 folk som er døde bør gå så er vashj død. en i beste boss encounters ingame spør du meg.

9347584[/snapback]

 

Mye bedre å sette warlocks og shadowpriests til å dotte opp alle elementals i forhåndsbestemte posisjoner, slik de dør før de kommer fram, og ha melee på nagas. Kommer jo ann på hvilke klasser man har tilgjengelig selvsagt.

Og det er veldig viktig å koordinere hvem som skal loote og levere cores på forhånd. Mister man tainted elementals går det ille.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
installerer WoW på bærbar pcen min.

Må ha noe å gjøre i friminuttene og fritimene på skolen.

 

Det er vel fortsatt mange som spiller 1-60? :)

9350355[/snapback]

 

1 ting: Ikke gidd. Du ender opp med å spille WoW mye, mye, mye mer enn du tror du kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar
installerer WoW på bærbar pcen min.

Må ha noe å gjøre i friminuttene og fritimene på skolen.

 

Det er vel fortsatt mange som spiller 1-60? :)

9350355[/snapback]

 

1 ting: Ikke gidd. Du ender opp med å spille WoW mye, mye, mye mer enn du tror du kommer til å gjøre.

9350417[/snapback]

 

Jeg har spilt WoW før, og vet hva det innebærer.. men takk for advarselen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...