Gnurk Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Yay!Leotheras nede ikveld, etter et par kvelder med whipe å faenskap. Det digge var at det ikke føltes som et random kill, men alt gikk perfekt og alle klarte å gjøre jobben sin utrolig bra. Bare Vashj igjen nå. Fikk henne til 70% på første try, hvor vi egentlig bare gikk inn for å tulle. Gleder meg til seriøse forsøk på Vashj! Og god natt til dere alle. 9346371[/snapback] Hehe - gratulerer, hektisk fight ^^ Ganske lik progress på oss, Morogrim for første gang på mandag i forrige uke, karathress for første gang på torsdag, og Leotheras for første gang på søndag. I går gjorde vi unna Gruul, Void Reaver og Lurker, og skulle ta Morogrim -> i dag, men tror du ikke vi wiper konstant på Morogrim. Ikke godt for moralen gitt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ah, selv fikk jeg Iron Maiden-hanskene og Eternium greathelm i dag, og Vambraces of Courage i går (+ Girdle of the Immovable fra SP heroic). Nå har jeg prestert å komme meg over 10k ubuffet (uten BoK), 490 def og uncrushable med HS oppe. Det begynner å ligne på noget. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Fikk Nathzerim Mindblade, Gloves of Malorne og Antlers of Malorne på en Kara run i kveld. Begynner å ligne noe nå ja. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Ah, selv fikk jeg Iron Maiden-hanskene og Eternium greathelm i dag, og Vambraces of Courage i går (+ Girdle of the Immovable fra SP heroic). Nå har jeg prestert å komme meg over 10k ubuffet (uten BoK), 490 def og uncrushable med HS oppe. Det begynner å ligne på noget. 9347077[/snapback] Høres ut som en bra kveld det der ja =) Var storfornøyd selv i går, fikk endelig Dragonspine Trophy fra Gruul - har venta lenge på den. Nå ser det ut til at jeg får lagd meg et Belt of Deep Shadow også, vi har enda ikke fått pattern til det enda, men en haug med andre (for meg udugelige) belter. Endret 23. august 2007 av Gnurk Lenke til kommentar
amarios Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har tatt gruul maaaaange ganger, _aldri_ sett Dragonspine Trophy droppe. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har tatt gruul maaaaange ganger, _aldri_ sett Dragonspine Trophy droppe. 9347324[/snapback] Vi har fått 2 nå, en for 2 uker siden og en i går. Kanskje begynner Warp Spring Coil å droppe fra Void Reaver og ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Er det folk igjen på FW for tida? Hørte Zylopfa og hans Precious hand stakk og alle de andre "kjente" stakk. (Bare zaik som kom tilbake?) 9346501[/snapback] Vel, de beste guildene er jo selvfølgelig oppløst, få er igjen fra i gamle dager og Zylo tok hånda si og stakk til Ravenholdt. Det er færre og færre gode, gamle igjen, men det dukker da opp en og annen hist og her. Jeg for min del spiller der fortsatt fordi jeg har de beste venna mine der og ikke gidder å transfere om de ikke flytter / slutter. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Yay!Leotheras nede ikveld, etter et par kvelder med whipe å faenskap. Det digge var at det ikke føltes som et random kill, men alt gikk perfekt og alle klarte å gjøre jobben sin utrolig bra. Bare Vashj igjen nå. Fikk henne til 70% på første try, hvor vi egentlig bare gikk inn for å tulle. Gleder meg til seriøse forsøk på Vashj! Og god natt til dere alle. 9346371[/snapback] hehe det dere har gjort er det enkleste i hele fighten, phase 2 blir værre. alt for mange adds og holde styr på. dere kommer til og trenge noe sykt bra ranged dps for nagas og striders, mele kan ta de små enkle elementals lett, men klarer dere det med minst mulig døde folk 1-2 folk som er døde bør gå så er vashj død. en i beste boss encounters ingame spør du meg. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fikk Forest Wind Shoulderpads til healing paladin i forrige uke. Hvordan er Justice Bearers Pauldrons i sammenligning, syns dere? Takk. 9342656[/snapback] Justice Bearer's Pauldrons er 7 manaregen bedre. 9343989[/snapback] /Agree 9344399[/snapback] Takk Da bytter jeg dem vel ut.. gjorde en heroic ramparts i går og både Justice Bearer's Pauldrons og Life Bearer's Gauntlets droppet. Sistnevnte kun morsomt for å samle settet, dog.. Har attumen's paladin-gloves som er jo mye bedre. For øvrig.. til første spørsmålet.. enig i at Spirit ikke er så viktig for paladin... det er vel sjelden jeg har 5-sekunders pauser i healingen i raids... men hvordan sammenlikner man egentlig mp/5 mot +heal og +int ? (7 mana/5 mot +3 int og +11 heal i dette tilfellet). Hva sier matematikken? 1 int er vel 15 mana?... Takk igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal jeg kjøpe shoulders eller gloves først? Har ca. 1300 poeng på onsdag, så har råd til gloves da. Og så er set-bonusen fra shoulders ikke så verst. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...llbane&n=Terrus Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Yay!Leotheras nede ikveld, etter et par kvelder med whipe å faenskap. Det digge var at det ikke føltes som et random kill, men alt gikk perfekt og alle klarte å gjøre jobben sin utrolig bra. Bare Vashj igjen nå. Fikk henne til 70% på første try, hvor vi egentlig bare gikk inn for å tulle. Gleder meg til seriøse forsøk på Vashj! Og god natt til dere alle. 9346371[/snapback] hehe det dere har gjort er det enkleste i hele fighten, phase 2 blir værre. alt for mange adds og holde styr på. dere kommer til og trenge noe sykt bra ranged dps for nagas og striders, mele kan ta de små enkle elementals lett, men klarer dere det med minst mulig døde folk 1-2 folk som er døde bør gå så er vashj død. en i beste boss encounters ingame spør du meg. 9347584[/snapback] Mye bedre å sette warlocks og shadowpriests til å dotte opp alle elementals i forhåndsbestemte posisjoner, slik de dør før de kommer fram, og ha melee på nagas. Kommer jo ann på hvilke klasser man har tilgjengelig selvsagt. Og det er veldig viktig å koordinere hvem som skal loote og levere cores på forhånd. Mister man tainted elementals går det ille. Endret 24. august 2007 av likferd Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jeg fikk flytta locken fra Haomarush til Ravencrest for å spille med venna mine. 9346478[/snapback] Jeg spiller der! Er du alliance? Isåfall, hva heter du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Alliance ja. Hu lyder navnet Utukku, men er bare 25 ennå. Var en alt liggende fra gamle dager og endelig ble det penger. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Stilig. Bare si ifra vet du, så kan det jo hende jeg kan dra deg gjennom noen instancer. Om du har lyst, så klart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Alltid kjekt med hjelp gjennom forskjellige instancer som det er heller vanskelig å skaffe gruppe til BFD f.eks Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Klarte å pine meg igjennom masse BG's for å få bracers jeg hadde lyst på Klick ! Er ikke så glad i pvp , og alle whiners som dukker opp i feks AB og WSG som bare SKAL SKRIVE I CAPS ! Hater dem , later som de er dritgode til pvp Endret 24. august 2007 av Beerian Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 stå semi-afk i spawn i AV, funker fett. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 installerer WoW på bærbar pcen min. Må ha noe å gjøre i friminuttene og fritimene på skolen. Det er vel fortsatt mange som spiller 1-60? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 installerer WoW på bærbar pcen min.Må ha noe å gjøre i friminuttene og fritimene på skolen. Det er vel fortsatt mange som spiller 1-60? 9350355[/snapback] 1 ting: Ikke gidd. Du ender opp med å spille WoW mye, mye, mye mer enn du tror du kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 installerer WoW på bærbar pcen min.Må ha noe å gjøre i friminuttene og fritimene på skolen. Det er vel fortsatt mange som spiller 1-60? 9350355[/snapback] 1 ting: Ikke gidd. Du ender opp med å spille WoW mye, mye, mye mer enn du tror du kommer til å gjøre. 9350417[/snapback] Jeg har spilt WoW før, og vet hva det innebærer.. men takk for advarselen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå