Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
AH er vel en fin ting hvis du ikke spiller så mye da;)

9344807[/snapback]

Tja, hvis du ikke spiller så mye så har du vel ikke så mye penger heller. :)

 

 

Det som ikke er en fin ting er når guilds disbander og man blir stående å lure "hva nå?"

9345029[/snapback]

Hehe, skjedde samme med meg også. Var officer og classleader (ikke noen med noe særlig kunnskap i guildet uansett), men guild-lederen solgte accounten sin og mange andre stakk, så da ble gikk alt i dass.

Men passet meg egentlig ganske bra, for jeg raidet ikke så mye mer.

 

Så nå spiller jeg bare 3-4 timer per uke, som oftest i helgene. (arena) :D

Lenke til kommentar

Yay!

Leotheras nede ikveld, etter et par kvelder med whipe å faenskap.

Det digge var at det ikke føltes som et random kill, men alt gikk perfekt og alle klarte å gjøre jobben sin utrolig bra.

 

Bare Vashj igjen nå. Fikk henne til 70% på første try, hvor vi egentlig bare gikk inn for å tulle.

Gleder meg til seriøse forsøk på Vashj!

 

Og god natt til dere alle. :sleep:

Endret av Guka
Lenke til kommentar

For en flott dag, jeg fikk skaffa meg gruppe til group-dailyene i Blade's Edge Plateau, jeg fikk gjort en instance og ble endelig revered med Cenarion Expedition (ikke at jeg har gjort så stor innsats for å bli det før, men...) og jeg fikk flytta locken fra Haomarush til Ravencrest for å spille med venna mine.

Da er det bare å flytte shammyen fra Frostwhisper til Argent Dawn, så blir alt perfekt ^^

Lenke til kommentar
For en flott dag, jeg fikk skaffa meg gruppe til group-dailyene i Blade's Edge Plateau, jeg fikk gjort en instance og ble endelig revered med Cenarion Expedition (ikke at jeg har gjort så stor innsats for å bli det før, men...) og jeg fikk flytta locken fra Haomarush til Ravencrest for å spille med venna mine.

Da er det bare å flytte shammyen fra Frostwhisper til Argent Dawn, så blir alt perfekt ^^

9346478[/snapback]

Er det folk igjen på FW for tida? Hørte Zylopfa og hans Precious hand stakk og alle de andre "kjente" stakk. (Bare zaik som kom tilbake?)
Lenke til kommentar

Selvfølgelig måtte legacy droppe i dag

Har venta i snart 2 måneder på at den skal droppe, men fikk axe of the gronn lords i gruul på søndag og hadde alt enchanta den....

Menmen bajs happens :p

Ble ihvertfall nr 2 på den totale dmg'n da, så kan vel ikke klage lengre

(ja jeg er hunter :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...