Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye kan jeg stole på Today's Estimated Honor? Er mildt sagt drittlei, og gidder ikke gå mer bg enn jeg må...

9338502[/snapback]

 

Spørs, hvis du har deltatt mye og faktisk fått en del Honor Kills så vil den kunne være overraskende unøyaktig. En gang hadde jeg 700 kills på en dag og den bommet med 1200 honor. Hvis du bare har leechet eller har lite Honor Kills er den ganske nøyaktig, og hvis du har 0 Honor Kills er den helt nøyaktig.

 

EDIT: F.eks i AV hvis man får HK av samme fyr hele tiden, er det en slags "diminishing return" på honoren du får "av" han.

Endret av cve
Lenke til kommentar
På søndag drepte vi Vashj. I dag wipet vi på Hydross hele kvelden. Jeg hater WoW noen ganger.

9340766[/snapback]

Hørtes ut som oss i går, forige uke clearet vi 5/6 i ssc og 3/4 i Tk, i går wipet vi i 3 timer på hydross (men men dritt dps som ikke gjør som de skal og ny MT funker shiet)

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Brukte 30 tries på å få ned Archimonde sist uke for første gang. Igår stakk vi Hyjal og one shotta hele greia på 2 timer :D

 

Hydross er en jævel, husker en uke da frost tanken (han hadde pulla i 2 måneder uten problemer) bare ikke klarte å pulle Hydross uten å få han over til nature siden. Etter 4-5 pullwipes, pulla jeg (nature tanken) bare fra starten og slik har vi gjort det siden og one shotta han hver gang.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående Lifestealing:

Når denne proc'er gjør den normalt 30 damage og healer deg for 30. Men hvis en putter denne på off-hand vil den da kun gi 15 damage og helae for 15?

9341968[/snapback]

 

Vil gjøre samme damage og heale for like mye i offhand men proccer ikke så ofte som i mainhand.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål angående Lifestealing:

Når denne proc'er gjør den normalt 30 damage og healer deg for 30. Men hvis en putter denne på off-hand vil den da kun gi 15 damage og helae for 15?

9341968[/snapback]

 

Vil gjøre samme damage og heale for like mye i offhand men proccer ikke så ofte som i mainhand.

9342476[/snapback]

Men proc'er den mindre pga alle miss'ene til OH, eller har den bare mindre sjanse til å proc'e fra OH? (MH har vel 6 proc's pr min, har OH kun 3 proc's pr min da?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...