Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Med bare pvp så er det ikke så mye du får oppgradert før du får gearet. Stamina har du nok av, jeg ville nok prøvd å gå for mer Agi, siden det hjelper på både crit og damage. Begge de kunne trengt litt buff. Hvis du skal geare opp for PvE derimot så trenger du mye hit gear.

9335361[/snapback]

Jepp, har nok stamina. Har forresten Veterans Leather Boots eller hva de heter med +12 stamina.

 

Har fokusert på å nå 10k HP ubuffa, og ligger 300 over det nå så må skaffe meg litt mer AP og slikt ja.

 

Får vel bare vente på arena-gear da. Det tar tid :(

Lenke til kommentar

Herrefrels så deprimerende det er å være palatank om dagen. Joiner gruppe, og før instance sjekker jeg stats og gear...

 

Magen har 10500 HP ubuffa.

Jeg har 8200 ubuffa.

 

:wallbash::cry::dontgetit:

 

Jævlig vanskelig å finne en gruppe som lar deg tanke da. Som dps er jeg totalt ubrukelig, og alle er visst healere om dagen.

 

+Ny fancy greie med at alle warriors er plutselig "dps only"

 

Hvorfor? Hvorfor?! :realmad:

Lenke til kommentar
Esc-esc-venstreklikk.

Hvordan kan jeg targete den for binding uten å slå den.

Må merke for å binde og når jeg merker slår den :cry:

 

Før kunne jeg merke noen og måtte høyreklikke for å slå, nå slår den automatisk.

Venstreklikket på en pvp shaman og slo han ,løp ftw

Endret av War
Lenke til kommentar
Herrefrels så deprimerende det er å være palatank om dagen. Joiner gruppe, og før instance sjekker jeg stats og gear...

 

Magen har 10500 HP ubuffa.

Jeg har 8200 ubuffa.

 

:wallbash:  :cry:  :dontgetit:

 

Jævlig vanskelig å finne en gruppe som lar deg tanke da. Som dps er jeg totalt ubrukelig, og alle er visst healere om dagen.

 

+Ny fancy greie med at alle warriors er plutselig "dps only"

 

Hvorfor? Hvorfor?! :realmad:

9335966[/snapback]

 

8200hp er omtrent det samme som en level 70 mage i blues. hjelper jo ikke å klage her over at du har for dårlig gear? Skaff deg 12 sta gems og dyre enchants slik som alle andre som tanker må.

Lenke til kommentar
Esc-esc-venstreklikk.

Hvordan kan jeg targete den for binding uten å slå den.

Må merke for å binde og når jeg merker slår den :cry:

 

Før kunne jeg merke noen og måtte høyreklikke for å slå, nå slår den automatisk.

Venstreklikket på en pvp shaman og slo han ,løp ftw

9336086[/snapback]

Skal funke med ventreclick+trykke på leash. Evt reset keybindings til default eller bruk tab target. høyreclick= autoattack som sagt.

Lenke til kommentar
hva er statsa til en dps shaman for Kara?

 

Jeg har 143 hitrating og 25% crit, ca 1050 AP med talent buff.

 

Men hvor mye burde jeg ha stamina? Altså total helse unbuffed?

 

edit: melee dps shaman.

9338054[/snapback]

 

Karazhan er et ganske tilgivende sted. Holder i massevis det der, så fremt resten av raidet er ok geared. Vi har et par shammies som har lvla seg opp til 70, disse har for det meste grønt/blått gear. Fungerer helt fint, de må bare installere Omen så de har kontroll på threat, hehe.

Lenke til kommentar
hva er statsa til en dps shaman for Kara?

 

Jeg har 143 hitrating og 25% crit, ca 1050 AP med talent buff.

 

Men hvor mye burde jeg ha stamina? Altså total helse unbuffed?

 

edit: melee dps shaman.

9338054[/snapback]

 

Karazhan er et ganske tilgivende sted. Holder i massevis det der, så fremt resten av raidet er ok geared. Vi har et par shammies som har lvla seg opp til 70, disse har for det meste grønt/blått gear. Fungerer helt fint, de må bare installere Omen så de har kontroll på threat, hehe.

9338323[/snapback]

 

jeg er nesten flau av å si det: jeg har 5329 hp unbuffed :p Jeg var så opptatt av å skaffe nok +hit og +crit at jeg glemte helt stamina. Regner med at jeg skaffer leg armor og par stam enchants. Jobber med Felfury Gauntlets også. Trenger bare 3 might og en nether. Jeg HÅPER jeg finner en som kan lage det.

Lenke til kommentar
hva er statsa til en dps shaman for Kara?

 

Jeg har 143 hitrating og 25% crit, ca 1050 AP med talent buff.

 

Men hvor mye burde jeg ha stamina? Altså total helse unbuffed?

 

edit: melee dps shaman.

9338054[/snapback]

 

Karazhan er et ganske tilgivende sted. Holder i massevis det der, så fremt resten av raidet er ok geared. Vi har et par shammies som har lvla seg opp til 70, disse har for det meste grønt/blått gear. Fungerer helt fint, de må bare installere Omen så de har kontroll på threat, hehe.

9338323[/snapback]

 

jeg er nesten flau av å si det: jeg har 5329 hp unbuffed :p Jeg var så opptatt av å skaffe nok +hit og +crit at jeg glemte helt stamina. Regner med at jeg skaffer leg armor og par stam enchants. Jobber med Felfury Gauntlets også. Trenger bare 3 might og en nether. Jeg HÅPER jeg finner en som kan lage det.

9338448[/snapback]

 

Kan ikke se at det skal være et problem i Karazhan for en dps shammy. Eneste må vel være hvis du får Garrote hos Moroes. Da burde du få en healer til å være på deg hele tiden, eller be Pally pent om BoP ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...