Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva er så bra med haomarush?  :p

Spiller der pga. venner for det meste.

9333568[/snapback]

Haomarush har bare useriøse folk nesten :wee: . Spiller/spilte også på Balnazzar, fy faen. Var utrolig stor forskjell... Konkret sammenligning, general i alle raidinstancer på Haomarush er/var full av snakking, mens på Balnazzar får man nesten guildkick for å si noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Curator nede for første gang... :)

 

Kjempetregt i forhold til andre, men moro likevel. Hva er neste "naturlige" boss?.. Er vel litt valgfrihet etter?

9333985[/snapback]

 

Shade of Aran vil jeg si, sparer dere mye trøbbel neste dag eller evt. etter wipes på illhoof pga. du trenger ikke cleare trash igjen, og du kan teleporte til rommet hans.

Lenke til kommentar

Hva er rimelig pris på 2 Vortex ?

Ikke si dem er bop nOOb som alle på serveren sier pga jeg kjøper en craft som en som looter dem lager og itemen er boe.

Lady V dropper 2 og kanskje trach , men ingen guild gjør dårlige instncer som ssc så jeg må betale 3000g for at dem skal dra dit å loote 2.

 

Red Belt of Battle jeg vil ha.

Endret av War
Lenke til kommentar
Hva er rimelig pris på 2 Vortex ?

Ikke si dem er bop nOOb som alle på serveren sier pga jeg kjøper en craft som en som looter dem lager og itemen er boe.

Lady V dropper 2 og kanskje trach , men ingen guild gjør dårlige instncer som ssc så jeg må betale 3000g for at dem skal dra dit å loote 2.

 

Red Belt of Battle jeg vil ha.

9334123[/snapback]

 

Ingen guild som gjør dårlige instancer som SSC? Hva mener du med dårlig? For lett?

Lenke til kommentar
Curator nede for første gang... :)

 

Kjempetregt i forhold til andre, men moro likevel. Hva er neste "naturlige" boss?.. Er vel litt valgfrihet etter?

9333985[/snapback]

 

Shade of Aran vil jeg si, sparer dere mye trøbbel neste dag eller evt. etter wipes på illhoof pga. du trenger ikke cleare trash igjen, og du kan teleporte til rommet hans.

9334052[/snapback]

 

Takk for tipset.. :thumbup:

 

Hvordan er egentlig veien videre?.. Vi ryddet rommet med masse bøker i, og snakket med de bibliotekarene som til slutt ga en "shade of aran"-quest... deretter opp noen trapper til noen grupper med elementals.... før vi ga oss.. Hvor teleporterer man til rommet hans?

Lenke til kommentar

Min guild starta i Kara forrige uke, etter at vi endelig fikk nok folk til 70. Vi er veldig varierende geara da, de som akkurat har dinga 70 har en blanding av greens og blues. Men det viktigste er at vi har to bra tanks i gode blues/heroic epics, og meg som mainhealer i mye crafted epics (1900healing 170m/5), samt to ok healers til. Da kan vi holde på en stund selv om dps er noe lav (dps warrior med 300 i weapon skill, lol).

 

Vel, nok om det, første dagen tok vi attumen på andre forsøk og hadde et par ok tries på moroes, men måtte gi opp da vi kun hadde 8 personer og to healers. Neste dag gikk alt mye bedre, vi tok maiden etter et par forsøk, deretter moroes på første, opera (romeo/juliet) på første, curator på første og til slutt chess på andre forsøk (lol). Alt i alt en god kveld, spesielt siden ingen av oss hadde Kara erfaring fra før.

 

I går var vi inne og prøvde oss på Aran, og det gikk sånn passe, hadde han på rundt 30% men slet fælt når elementals dukka opp (og særlig i kombinasjon med poly:p) Mye unødvendige wipes på trash dro ned stemningen en smule, dessuten hadde enkelte folk store problemer med nettet så vi ga oss etter 4-5 tries. Satser på at han går ned neste uke.

 

Pax1: Når du er på rommet med elementals etter trappa er det noen få pulls igjen med shades til du kommer til rommet til Aran. Før du når han ser du en "suspicious bookcase" som visstnok er døra ned til Illhoof.

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Vel, nok om det, første dagen tok vi attumen på andre forsøk og hadde et par ok tries på moroes, men måtte gi opp da vi kun hadde 8 personer og to healers. Neste dag gikk alt mye bedre, vi tok maiden etter et par forsøk, deretter moroes på første, opera (romeo/juliet) på første, curator på første og til slutt chess på andre forsøk (lol). Alt i alt en god kveld, spesielt siden ingen av oss hadde Kara erfaring fra før.

Meget imponerende. :thumbup:

 

Pax1: Når du er på rommet med elementals etter trappa er det noen få pulls igjen med shades til du kommer til rommet til Aran. Før du når han ser du en "suspicious bookcase" som visstnok er døra ned til Illhoof.

9334996[/snapback]

 

Takk. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
og til slutt chess på andre forsøk (lol).

9334996[/snapback]

:blink:

 

Blir det vanskeligere med flere kanskje? Har soloet den, så er ikke hard da hvertfall.

Lenke til kommentar

Ja jeg mente at om et guild tar ssc og IKKE trenger vorexene så tar em heller ikke ssc. Kun hyjal og BT eller SSC og da ikke selger vortexene eller klarer siste bossen.

De jeg spurte sa "sry we dont do lowlvl instances for kids , do you wanna do DM for a nOOb to get crap you dont need"

 

Greit dem trur dem er kule , ego har dem iallefall.

 

-----------------------------------------

I BEM hvordan kan man drepe mobsene til 20% og så binde dem for dagli questet?

22% eller 0% . drept 20 og fanget 3 irriterende.

Prøver å slutte å autoslå men må targete dem for a binde dem.

så ser man 985-224-1123 776 med whit skrift på 1 sek så er dem dau

Prøver unarmed men da puller jeg seff griser ><

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det mulig å snike seg helt ned til chess hvis man er rogue ?

9335242[/snapback]

Gikk før, men nå spawner ikke brikkene før du har tatt Opera-event :(

 

 

Forresten, hva kan jeg oppgradere på roguen min? :hmm: Spiller nesten bare pvp og får arena-gear om en god stund.

http://armory.wow-europe.com/character-she...llbane&n=Terrus

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...