Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

VI har hatt null progress hele sommeren, men nå som folk har kommet hjem fra ferie har vi fått fart på sakene igjen. Lady Vashj nede på søndag + first kill av Kazzak. Og på mandag tok vi High Astromancer Solarian.

 

3 nye bosser på 2 dager. Nå mangler vi bare Keal'thas så er vi klarer for Mount Hyjal, og så endelig Black Temple. :D

 

Så, etter litt skryting, så lurte jeg på: er det flere guilds som ikke har hatt progress i sommer. Det gikk veldig utover moralen vår i hvert fall, men den er nå tilbake for fullt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VI har hatt null progress hele sommeren, men nå som folk har kommet hjem fra ferie har vi fått fart på sakene igjen. Lady Vashj nede på søndag + first kill av Kazzak. Og på mandag tok vi High Astromancer Solarian.

 

3 nye bosser på 2 dager. Nå mangler vi bare Keal'thas så er vi klarer for Mount Hyjal, og så endelig Black Temple. :D

 

Så, etter litt skryting, så lurte jeg på: er det flere guilds som ikke har hatt progress i sommer. Det gikk veldig utover moralen vår i hvert fall, men den er nå tilbake for fullt.

9327188[/snapback]

vi har hatt lite eller ingen progress i sommer, eneste som har gått ned nå de siste månedene er vel magtheridon.. annet enn de 2 siste ukene så har vi tatt lurker\hydros\al'ar og sliter på morogrim atm :<

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt progress i sommer. Har spilt i 2,5 år, og ALDRI vært med i et guild som har raidet noe som helst. Altså har jeg ALDRI vært innom BRD, UBRS, eller noen andre store instances. Så det så. Er man asosial i real life, blir man også det i MMORPG's.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
ALDRI vært med i et guild som har raidet noe som helst. Altså har jeg ALDRI vært innom BRD, UBRS, eller noen andre store instances.

9327249[/snapback]

samme her. har spilt i litt over et år nå, og eneste guildet jeg har vært i var med gammel troll priest som aldri kom lengre en litt lvl 28. enste instancer jeg noen gang har vært noe i har vært RFC, WC, RFD og RFK, og da har vi bare vært to der inne.

 

Grunnen til at jeg for det meste ikke har vært i instancer (og at jeg bare gjør quest som kan gjøres solo, selv gruppe quests) er fordi jeg aldri vil plage andre. Jeg vet av erfaring at det er irriterende å ta med en liten first-timer som ikke kan så alt for mye.

 

Men jeg kommer jo altid til å være en first-timer om jeg ikke begynner snart, så derfor har jeg begynt å se etter skikkelig guild til 70 hunteren min.

Lenke til kommentar

Hmm, ser at CTprofiles er lagt ned, den sida som var så grei til å sette opp diverse profiler og planlegge gear. Finnes det noe liknende der man kan sette opp wish lists og planlegge for framtida? Armory er på langt nær det jeg er på jakt etter, da det ikke er mulig å "skifte" på tingene såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Så, etter litt skryting, så lurte jeg på: er det flere guilds som ikke har hatt progress i sommer. Det gikk veldig utover moralen vår i hvert fall, men den er nå tilbake for fullt.

9327188[/snapback]

 

Guildet vårt disbanned pga av dette for 2 dager siden, 5 bosser i ssc nede og 2 i tk :(

Lenke til kommentar
VI har hatt null progress hele sommeren, men nå som folk har kommet hjem fra ferie har vi fått fart på sakene igjen. Lady Vashj nede på søndag + first kill av Kazzak. Og på mandag tok vi High Astromancer Solarian.

 

3 nye bosser på 2 dager. Nå mangler vi bare Keal'thas så er vi klarer for Mount Hyjal, og så endelig Black Temple. :D

 

Så, etter litt skryting, så lurte jeg på: er det flere guilds som ikke har hatt progress i sommer. Det gikk veldig utover moralen vår i hvert fall, men den er nå tilbake for fullt.

9327188[/snapback]

 

"Bare" Kael'thas :p. Rimelig plagsomt encounter når man skal lære det. Spesielt trashen.

Lenke til kommentar
Sånn, da var level 60 nådd, epic mount handlet inn og tailoring skillet enda litt høyere opp.

 

Føler meg litt mett på WoW etter tre-fire uker med mye spilling, så nå tror jeg at jeg må ta en bitteliten pause på en drøy uke. Har lite lyst til å bli lei igjen såpsas fort.

9332290[/snapback]

 

Man blir fort lei når man spiller for mye. :)

Selv er jeg litt lei nå, går liksom bare arena nå. Men det kommer nok tilbake. Det gjør det alltid.

 

edit: Grats med 60 btw. :thumbup:

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...