Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får warriors charget ut?

 

Og når du blinker ut blir du teleportert inn igjen når du hopper ned.

9322226[/snapback]

Er blinkinga fiksa altså? Funka sist jeg sjekka.

Warriors har noe sånn charge til friendly target elns. Aldri spilt warrior, men har hørt om det.

9322412[/snapback]

Det heter intervene og charger ett party member, men det er jo ingen utafor du kan charge til?

Lenke til kommentar
Jeg sitter nå her og lurer på hva det har å si at en rogue zoner ut av BG..hva pokker har det å si? Folk joiner jo og leaver hele tiden?

Hvorfor skulle man ville blinke eller charge ut? Det er jo bare å gå ut portalen.

9322435[/snapback]

Skjønner ikke hva du vil frem til? Drar man ut over et minutt før, kan man ta over baser og lage et bedre grunnlag for seier.

 

Edit: Hamaestra: Jo, mages. Men hvis det er fiksa nå, så er det jo greit.

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvordan får warriors charget ut?

 

Og når du blinker ut blir du teleportert inn igjen når du hopper ned.

9322226[/snapback]

Er blinkinga fiksa altså? Funka sist jeg sjekka.

Warriors har noe sånn charge til friendly target elns. Aldri spilt warrior, men har hørt om det.

9322412[/snapback]

Kommer du deg utenfor så blir du teleportert inn igjen når du hopper ned.

Lenke til kommentar
Nei, altså, det jeg ikke skjønner er HVORFOR man skulle ville zone ut av BG, og hva slags exploit det isåfall er. Hva tjener man på det, annet enn Deserter-status i 15 minutter?

9322500[/snapback]

De mener ikke sone ut som i å leave BG. Det de mener er at man kommer seg ut av der man starter før kampen egentlig har begynt.

Lenke til kommentar
Er det snakk om AB eller WSG her?

9322478[/snapback]

Eye of the Storm.

9322486[/snapback]

Åja, lurte litt på hvordan det var mulig I wsg, men i AB kan man jo bare hoppe over gjerdet og ta basene før kampen begynner.

9322496[/snapback]

Den AB-exploiten er vel fikset for en god stund siden den også?

Lenke til kommentar
Hvordan får warriors charget ut?

 

Og når du blinker ut blir du teleportert inn igjen når du hopper ned.

9322226[/snapback]

Er blinkinga fiksa altså? Funka sist jeg sjekka.

Warriors har noe sånn charge til friendly target elns. Aldri spilt warrior, men har hørt om det.

9322412[/snapback]

Kommer du deg utenfor så blir du teleportert inn igjen når du hopper ned.

9322480[/snapback]

 

Med mindre du blinker direkte mot magetower fra horde bobblen, da kommer du deg forbi både den "usynlige sperren" og boblen selv, forsøkt fikset: ja, fikset: nei :)

 

Er det snakk om AB eller WSG her?

9322478[/snapback]

Eye of the Storm.

9322486[/snapback]

Åja, lurte litt på hvordan det var mulig I wsg, men i AB kan man jo bare hoppe over gjerdet og ta basene før kampen begynner.

9322496[/snapback]

Den AB-exploiten er vel fikset for en god stund siden den også?

9322533[/snapback]

 

nope, det er blitt vanskeligere (og derfor mindre fortjeneste i og med at ma gjerne tjner mindre tid på det om du ikke får det rett første gang) men fikset er det ikke.

Lenke til kommentar
nope, det er blitt vanskeligere (og derfor mindre fortjeneste i og med at ma gjerne tjner mindre tid på det om du ikke får det rett første gang) men fikset er det ikke.

9322584[/snapback]

Den er fortsatt ganske enkel Imo. Greide det med minst ett minutt igjen til start enkelt. Med andre ord blizzard burde gjøre en bedre jobb når de prøver å stoppe folk som utnytter bugs.

 

Edit: Noe feil med quote der ja.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Satt her og tenkte å lage en tråd om den kommende Wrath Of the Lich King expansionen til WoW, men i denne forbindelse kunne jeg godt trengt litt hjelp og tips til gode kilder å finne stoff på.

 

Ellers så sitter jeg og vurderer å starte med WoW igjen da høsten nærmer seg og vinteren ikke er for langt unna. Noen som har gode tips til hva man bør gjøre, har det skjedd noe nytt og spennende siden i vår? Er det verdt å begynne igjen, eller skal man vente til den neste expansionen kommer.. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...