Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seså, da var jeg den stolte eier av Whirlwind axe. Det tok et par timer, og på veien støtte jeg og min lvl60 warrior-kompis på masse folk. I Arathi: et annet lvl60/lvl30 warrior-par på samme quest, en snill priest som gav meg noen charms, noen 43-allyer (Alliance of Norway, fysj) som skulle ødelegge ved fire-elementalene (men som fikk bank).

 

I STV: 4 lvl39-55-allyer som stod utenfor Grom'gol og ganket alle som kom ut. De ble raskt ryddet av veien (ikke av meg, såklart), og troll-tannebisser ble fort samlet inn. Og vips, Whirlwind axe.

 

Etter 10 minutters testing.. 619 crit på Heroic strike. Fine øksen. :)

Lenke til kommentar

Er litt happy. Iløpet av de siste 24 timene har jeg fått tak i Lawbringer Belt + Lightforge Breastplate. Lightforge Breastplate har jeg vel sikkert tapt rollen på minst 5 ganger, mens jeg fikk Lawbringer Belt fordi jeg hadde mest DKP av paladinene.

 

Er _litt_ glad for dette. Pluss at vi knuste horden i Alterac Valley i kveld, randoms mot randoms :)

 

Server: Balnazzar.

Lenke til kommentar

Føler at (WoW)dagen i dag har vært interessant ^^

 

Soloa Gnomeregan for å få Hydrocane.

Jeg trenger den ikke for fem flate øre, men helt siden første jeg gang jeg var i Gnomeregan og så den droppe, har jeg følt jeg måtte ha den :p

 

Thermaplugg gikk ganske lett, droppa desverre ikke noe fancy hatt, men sånn er livet.

 

Var i et par AB's for å få litt mer honour, men det er en ustanselig kjedelig BG.

Alt for lite WSG for lvl 60-folk på Frostwhisper.

AV er ikke så ofte oppe, og lagger uansett som et rent H**vete!

 

Deretter dro jeg en tur til Scholo for et raid, som gikk heller dårlig, etterpå prøvde samme raidet og kverke Nathanos Blightcaller, noe som gikk heller dårlig.

Så sløvet jeg bare rundt omkring i Kalimdor noen timer, før jeg til slutt fant ut at jeg skulle trene opp fishingskillen til 225, som sagt så gjort.

Fisking i Moonglade er finfine greier.

Ved 225, dro jeg til Dustwallow Marsh for å finne Nat Pagle og få questen som gir meg sjansen til å lære max fishing skill.

Etter å ha mottat questen, kjeda jeg meg litt, og bestemte for å avlegge

Alcaz Island et lite besøk.

 

Der kom jeg på at Kongen av Stormwind, King Varian Wrynn er fanget og tok en tur for å besøke ham.

 

Endte opp med å danse med ham, før jeg logget ut.

Ganske interessant dag.

post-52703-1134440459_thumb.jpg

post-52703-1134440513_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm, jeg står ved et vanskelig valg nå.. Jeg har en paladin i lvl 47. Jeg har nå farmet meg alle materialene som trengs for å lage Truesilver Champion. Men så ser jeg at i lvl 52 kan jeg få Lightforged Blade (som er ca. like bra, eller bedre) "gratis" fra et quest.

 

Hva ville dere gjort? Burde jeg bare mekke meg et truesilver champion, eller selge materialene og vente? Materialene til TS C er jo tross alt verdt litt..

 

 

Kan jo forresten si at jeg har Dazzling Longsword sammen med Aegis of the Scarlet Commander. Er det verdt å bytte vekk disse i det hele tatt (, selv om jeg er specc'ed for 2-håndsvåpen)?

Lenke til kommentar
Dreamweave, uten tvil. Er ingen vits med spirit før end-game, får bare utnyttet det ut av kamp uansett, og da har du forhåpentligvis spirit tap fra før av.

5289518[/snapback]

 

Hmm trodde priests hadde slik som druids et talent som gjorde at man fikk mana også under kamp, men det stemmer ikke?

5289674[/snapback]

 

15% når det er makset, men ingen går dypt inni discipline på level 45 uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...