Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei "magen" min, alliance og hele greia med blå hestemann i kjole

På tide med en Horde (savnepå første high lvl; troll mage 58)

 

Tingen er...jeg har spelt alt opp til lvl 32+ ;_; så alle low lvl er dritt *sight*

Er warrior i det hele tatt noe gøy før lvl 70?

De eier jo ikke PVP-skills før da, og ser ikke ut som de kan klare elites noe særligt heller.

En druid tenker jeg også på, men har spilt en til lvl 42 så vet ikke helt...

Kunne ikke tenke meg en pure caster class igjen, ikke pala heller

 

Warrior, druid eller shammy? ^^

Kem er artigst

(Må innrømme jeg er fan av charge)

9317554[/snapback]

 

Warrior har da pvp-skills før 70, du må bare kunne classen, har ligget over twinks og alt i pvp da jeg selv var lvl 36 :p (vet at twinks ofte ikke kan spille) Og finnes jo ikke artigere klasse og AoE-grinde med, bare ha med deg en paladin og du eier alt (healer generelt funker, en som har en HoT også er vel enda flottere)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvis du tar i betrakning at du bruker tid på å bytte hva du skal lage, og litt forsinkelse. Og i tillegg så regna jeg feil, "trade goods" tar 5.125 sekunder å lage, og items rundt 8. så 45-60 min ville jeg beregna.

9318253[/snapback]

At du GIDDER og ta deg tid til og finne ut noe så unødvendigt :!: :!:

Jeg trekker tilbake det spørsmålet :p Men takk for detaljert svar :love:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Men hvis du tar i betrakning at du bruker tid på å bytte hva du skal lage, og litt forsinkelse. Og i tillegg så regna jeg feil, "trade goods" tar 5.125 sekunder å lage, og items rundt 8. så 45-60 min ville jeg beregna.

9318253[/snapback]

At du GIDDER og ta deg tid til og finne ut noe så unødvendigt :!: :!:

Jeg trekker tilbake det spørsmålet :p Men takk for detaljert svar :love:

9318633[/snapback]

Skulle egentlig finne prisen på å lære de forskjellige tingene fra trenern, men ga opp. :cool::love:

Lenke til kommentar
Lol. :>

9318777[/snapback]

hva faen!?

Ikke hørt om punktum eller noe han a?

Og hvorfor i svarte babler han om alt det pisset?, som om noen bryr seg :p

 

Edit: "Skulle egentlig finne prisen på å lære de forskjellige tingene fra trenern, men ga opp. :cool::love:"

Latsabb :whistle:

Meen, nå la jeg meg. Første skole dag i morgen :hmm:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Lurer på hvor mange som kontakta han ingame bare for å si "learn to use punctuation"

9318856[/snapback]

Ja, men da svarer han sikkert noe sånt:

"Hello yeah i know but im only like 10 years old so i dont know when to use them lol hehe sorry please can you help me im stuck at bfd i still cant get group i give 5 g please please please.....osv"

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Er det noen addon som viser en "bar" til uato-swingen liksom? sånn at man ser når man slår neste gang? hadde vært kjekt og hatt, får litt mer kontroll da på en måte, spesielt med 2h. Eller når man tanker :hmm:

9318977[/snapback]

Quartz.

 

Det er en casting bar mod forsåvidt, med litt buff/debuff timers og casting bar timer i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...