mad_arab Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Trenger 6k honor, har gått 4 AB og 2 AV i dag. Vunnet 4 av dem. Sånn ca hvor mye honor har jeg fått av det? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Trenger 6k honor, har gått 4 AB og 2 AV i dag. Vunnet 4 av dem. Sånn ca hvor mye honor har jeg fått av det? 9309775[/snapback] Kan jo bare sjekke honor-tab? Tipper rundt 2000 (hvis du vant). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ah... visste ikke at det sto estimated der... Så bare på honor verdien. 1660 sier den. Litt igjen da... Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 AB-weekend suger. Heldigvis er det AV-weekend neste Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Spilte i BG i dag, har ikke spilt så ofte der før. Da jeg spilte så jeg en som, jeg er ikke sikker hva som skjedde om han døde eller hva det var men han ble til en stor engel eller hva jeg skal kalle det, det sto noe om mere kraft enn du kan tenke deg eller no. så til spørsmålet: hvilken klasse er det som kan bli en sånn engel type ting? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Priest, 21poeng Holy Talent. Spirit of Redemption heter det. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hmm.. jeg går for en 20AP gem, men med tanke på hvor mye jeg må gå der, så er jeg ikke sikker på at det er verdt timelønna akkurat... har en 16ap gem nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvor kan man farme mote of shadows nå egentlig? Thottbot er visst ikke oppdatert etter at de forandra hvilke mobs som droppa dem. 9309473[/snapback] Hellfire Peninsula, de voidwalker-folka litt sørøst (?) for Honor Hold eller i Nagrand, de voidwalker-folka litt sør for Aeris Landing (consortium-folka). Blizzard fiksa sånn at kun voidwalker-skapninger dropper, dette økte også prisen en god del (dette er tatt rett ut av hukommelsen og er en god stund siden jeg var på disse stedene) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Takker Er dere enig i at voids bør være shadow immune btw? Spriests og affl. locks har det jo så lett når det kommer til mote of XXXX farming i forhold til mages/fire locks/ele. shamans. Synes ikke noen av mobsa burde vært immune. Ingen mobs som er immune mot melee ;p Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Tullut: Du er warlock, slutt å klage. Og nei, ingen som er immune mot melee, men melee har gjerne ikke noe alternativ til melee. Og det er nok av mobs som er resistante mot melee. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Har voids blitt immune mot shadow? Det var en veldig spesifikk nerf mot to speccs. Lycan: Har warlock et alternativ til shadow når det gjelder å drepe mer enn 4 mobs uten å drikke/spise? Endret 18. august 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nei, bare et forslag fra hans side, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Ser ut til at jeg snart kommer til å respecce til Mage speccen min igjen (0/21/40). er ikke helt sikker. Er nå 23/38/0 og pvper. Soul Link + Drain tanking er faen meg overpowered i pvp. Edit: Mobs er jo forsåvidt immune mot poisons da, som jeg tipper er plagsomt om man er avhengig av Mutilate/Envenom. Endret 18. august 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noe så grenseløst. =( Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ja, det er sant. Og bleed er jo mange immune mot óg. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Da var endlig Zuluhed the Whacked questen gjort.. etter mye om og men... Måtte gjøre questen tre ganger på rad. Første gang så bare hoppet tanken i det og tok questen slik at Zuluhed spawna, og vi måtte løpe inn i et av rommene. Tok han ned ganske lett. ingen andre en tanken som fikk questen. Andre gang fant vi ut at en av oss to som manglet questen skulle ta den, og deretter dele den med den andre. Han andre tok questen, og delte den ikke... igjen en rimelig lett kamp.. Tredje gang var det bare jeg som manglet questen så vi cleare rommene og jeg tok questen. Alt gikk bra helt til de siste 5% av helsa hans. Da var det noe som skjedde så tanken ikke fikk mere threat på seg og derfor havnet langt nede på lista... gjett hvem som var nummer to? jau da... og la meg si deg, Zuluhed slår hardt mot mail! Jeg døde mens resten tok de siste 5%. Heldigvis så hadde vi en priest i gruppa som kunne rezze meg, og jeg fikk fullført questen... Nå er det bare å skaffe 300 riding skill da... 2000g down, 3000g to go! Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har vært 70 en stund nå og lurer på hvor man starter å farme rep med Netherwing.. Har prøvd å lete litt men finner ikke noe... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Har vært 70 en stund nå og lurer på hvor man starter å farme rep med Netherwing.. Har prøvd å lete litt men finner ikke noe... 9310472[/snapback] Starter med han fyren som går rundt på Netherwing Fields. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 qUESTING i shadowmoon... Hater caplslock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå