Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte i BG i dag, har ikke spilt så ofte der før. Da jeg spilte så jeg en som, jeg er ikke sikker hva som skjedde om han døde eller hva det var men han ble til en stor engel eller hva jeg skal kalle det, det sto noe om mere kraft enn du kan tenke deg eller no. så til spørsmålet: hvilken klasse er det som kan bli en sånn engel type ting?

Lenke til kommentar
Hvor kan man farme mote of shadows nå egentlig? Thottbot er visst ikke oppdatert etter at de forandra hvilke mobs som droppa dem.

9309473[/snapback]

Hellfire Peninsula, de voidwalker-folka litt sørøst (?) for Honor Hold eller i Nagrand, de voidwalker-folka litt sør for Aeris Landing (consortium-folka).

Blizzard fiksa sånn at kun voidwalker-skapninger dropper, dette økte også prisen en god del :)

(dette er tatt rett ut av hukommelsen og er en god stund siden jeg var på disse stedene)

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg snart kommer til å respecce til Mage speccen min igjen :p (0/21/40).

er ikke helt sikker. Er nå 23/38/0 og pvper. Soul Link + Drain tanking er faen meg overpowered i pvp.

 

Edit: Mobs er jo forsåvidt immune mot poisons da, som jeg tipper er plagsomt om man er avhengig av Mutilate/Envenom.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Da var endlig Zuluhed the Whacked questen gjort..

 

etter mye om og men...

 

Måtte gjøre questen tre ganger på rad. Første gang så bare hoppet tanken i det og tok questen slik at Zuluhed spawna, og vi måtte løpe inn i et av rommene. Tok han ned ganske lett. ingen andre en tanken som fikk questen.

 

Andre gang fant vi ut at en av oss to som manglet questen skulle ta den, og deretter dele den med den andre. Han andre tok questen, og delte den ikke... igjen en rimelig lett kamp..

 

Tredje gang var det bare jeg som manglet questen så vi cleare rommene og jeg tok questen. Alt gikk bra helt til de siste 5% av helsa hans. Da var det noe som skjedde så tanken ikke fikk mere threat på seg og derfor havnet langt nede på lista... gjett hvem som var nummer to? jau da... og la meg si deg, Zuluhed slår hardt mot mail! Jeg døde mens resten tok de siste 5%. Heldigvis så hadde vi en priest i gruppa som kunne rezze meg, og jeg fikk fullført questen...

 

Nå er det bare å skaffe 300 riding skill da... 2000g down, 3000g to go!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...