Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jo, takk. Jeg føler at det går relativt fort. Jeg startet trial accounten min 10 dager før 6 august, og jeg har stort sett kun spilt på presten.

 

Litt god musikk eller en tv i nærheten kan ofte gjøre underverken for grindingen i det minste. Hvis man quester blir det jo selvsagt litt vanskelig med tv... men musikk hjelper absolutt. Ingen tvil om at det hjelper for min del i alle fall.

 

Nå skal det sies at paladin kanskje ikke er det morsomste å levle opp med. Jeg synes i alle fall det var mest pes med paladinen min, selv om det er en relativt allright class. (I should know, siden jeg spilte pally siden release frem til i vår).

 

Lykke til med levlingen. Du får bruke forumet aktivt for motivasjon o.l. da vet du :yes:

9305696[/snapback]

 

Ja, det er nok classen som er litt kjedelig, men alt blir mye bedre etterhvert. Skal stå som healbot i arena og instancer. :w00t: Grunnen til at jeg valgte pally, er at det blir 2v2 med en kompis av meg som er warrior.

 

Får få med meg så mye gear jeg kan på vei mot 70 og bruke det i arena. Paladins er vel ikke sååå gearavhengig som warrior i PvP, så det burde vel gå relativt greit oppover mot 1800 rating. (Håper jeg da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker helt greit, er faktisk en fordel mot moroes/big bad wolf, da ice block tar seg av Garrote fra moroes og man slipper å kite big bad wolf. Frost gir deg ingen ting annet enn litt survivability, som ikke egentlig trengs der, da garroten kan dispelles med Blessing of Protection eller out heales (spriest med VE oppe er nok, eller hots), Det er heller ikke noe problem å kite Big bad wolf.

 

Fire gjør mere skade enn frost med equal gear, utifra hva jeg har lest/erfart ved å raide med både frost og fire mages i raidet.

Lenke til kommentar
Er det verdt å bli exhalted med Scryers bare for Greater Inscription of the Blade?

Har 4700/12000 rep bare.

9306726[/snapback]

 

Om det bare er den du er ute etter av alt tilgjengelig fra revered og exalted, så nei.

9307176[/snapback]

 

Jeg mener ja. Men ikke nødvendigvis førsteprioritet. Hvis du grinder av og til, grind ved manaforgene i NS, og du får masse rep items. Disse er ikke så dyre å kjøpe lenger heller. Det er den beste inscription du kan få, så den er verdt å gjøre en innsats for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...