Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoho, STV er dritgøy, så mange allynubs der som sikkert levler sin første char, drept rundt 50 stykker i dag (bare gjort cirka en halv level på 3 timer forøvrig) hatt noen epic fights mot paladins som bruker pingleskjold og lay on hands.

 

Men denne tar kaka:

 

Level 36 shaman jeg ganker hele tiden (jeg er 33 warlock), truer meg med å hente mainen sin om ikke jeg slutter; rått parti :( :

 

post-63678-1187385955_thumb.jpg

 

Kommer til å spille noen levler til der ja :D .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Soloe Chess Event? :hmm:

 

Men liker ikke neste patch. En del nerfs og 0 buffs :'(

Og så har det krympa daggeren min!

 

 

I dag:

 

 

 

 

På testserver:

 

 

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Greit, på tide med en liten ss story.

 

Dagen begynte som vanlig tidlig om morgenen. Atter en gang fant jeg meg selv pålogget på WoW uten noe bedre å gjøre. Etter en kort tid med idling i IF kommer det en level 9 Gnome rogue ved navn Darkroguegr bort til meg.

 

beggartb2.th.jpg

 

"Golds."

 

Ja takk, svarer jeg. Jeg tar gjerne litt gold, repair bills dreper meg for tiden.

 

Etter litt diskusjon frem og tilbake i kun capslock blir jeg lei og bestemmer for å dra videre. Da var lille venn ser mounten min slår han opp store øyne; "MALAKA!"

 

Vi kommer frem til en avtale : Hvis jeg viser han hvor han får ANIMAL skal jeg få golds!

 

En ond plan begynner å sette rot i hodet mitt og jeg bestemmer meg for å ta vår lille venn med på en tur ..

 

omwhg2.th.jpg

Se chatvindu.

 

Vi når the Great Fall i Loch Modan etter en noe lengre enn forventet spasertur. Jeg forklarer at for å komme over broren må han gi fra seg Hearthstonen sin som betaling, siden han ikke har noe annet av verdi. Da dette er gjort fortsetter vi over broren, til ANIMAL treneren.

 

Desverre, opplyser jeg, må du være level 40 for å få mount, men! Jeg kan Mindcontrolle deg, da vil du være min level.

 

mcfl1.th.jpg

 

De fleste av dere har vel kanskje forutsett hvordan dette ender.. : >

 

 

goinggoinggonejk9.th.jpg

 

And there he went ...

Endret av jossda
Lenke til kommentar
yAY!

1G igjen nå ;D

Sånn går det når man skal powerlevle enginering fra lvl 1 til 375 på en dag

Kom meg bare til 341...

 

Men på den lyse siden; Hvor mange klarer lvl 1-341 enginering for 380g!? ;D

Mining bare 173

 

Det er IMBA!

9304496[/snapback]

how? brukte 250g til 300 jeg :S

gnomish?

hadde masse mats selv?

Lenke til kommentar

Etter mange timers intensiv grinding på Lake Kel'Theril har jeg nå kommet meg fra level 55 til 56 med min "nye" undead priest.

 

Av drops kan jeg nevne;

- ni stacks med runecloth

- axe of rin'ji

- eye of flame

- formula: enchant weapon - icy chill x 6

- formula: ebchant boots - spirit

- design: ruby serpent

 

Det meste av dette er nok ikke verdt på langt nær så mye det var før Burning Crusade, men det vil gjøre at jeg nok en gang har finansiert epic mount en god stund før jeg er level 60 :-)

 

En fin kveld hvis man tar med at jeg har hatt tid til real life aktiviteter i tillegg til World of Warcraft!

Lenke til kommentar
Etter mange timers intensiv grinding på Lake Kel'Theril har jeg nå kommet meg fra level 55 til 56 med min "nye" undead priest.

 

Av drops kan jeg nevne;

- ni stacks med runecloth

- axe of rin'ji

- eye of flame

- formula: enchant weapon - icy chill x 6

- formula: ebchant boots - spirit

- design: ruby serpent

 

Det meste av dette er nok ikke verdt på langt nær så mye det var før Burning Crusade, men det vil gjøre at jeg nok en gang har finansiert epic mount en god stund før jeg er level 60 :-)

 

En fin kveld hvis man tar med at jeg har hatt tid til real life aktiviteter i tillegg til World of Warcraft!

9305664[/snapback]

 

Levler fort du. :) Bra du har det gøy. Selv driver jeg og levler en paladin. Men føler det er litt kjedelig akkurat nå. Kanskje jeg mangler litt god musikk?

Lenke til kommentar
Etter mange timers intensiv grinding på Lake Kel'Theril har jeg nå kommet meg fra level 55 til 56 med min "nye" undead priest.

 

Av drops kan jeg nevne;

- ni stacks med runecloth

- axe of rin'ji

- eye of flame

- formula: enchant weapon - icy chill x 6

- formula: ebchant boots - spirit

- design: ruby serpent

 

Det meste av dette er nok ikke verdt på langt nær så mye det var før Burning Crusade, men det vil gjøre at jeg nok en gang har finansiert epic mount en god stund før jeg er level 60 :-)

 

En fin kveld hvis man tar med at jeg har hatt tid til real life aktiviteter i tillegg til World of Warcraft!

9305664[/snapback]

 

Levler fort du. :) Bra du har det gøy. Selv driver jeg og levler en paladin. Men føler det er litt kjedelig akkurat nå. Kanskje jeg mangler litt god musikk?

9305672[/snapback]

Alltid velkommen :)

Lenke til kommentar

Jo, takk. Jeg føler at det går relativt fort. Jeg startet trial accounten min 10 dager før 6 august, og jeg har stort sett kun spilt på presten.

 

Litt god musikk eller en tv i nærheten kan ofte gjøre underverken for grindingen i det minste. Hvis man quester blir det jo selvsagt litt vanskelig med tv... men musikk hjelper absolutt. Ingen tvil om at det hjelper for min del i alle fall.

 

Nå skal det sies at paladin kanskje ikke er det morsomste å levle opp med. Jeg synes i alle fall det var mest pes med paladinen min, selv om det er en relativt allright class. (I should know, siden jeg spilte pally siden release frem til i vår).

 

Lykke til med levlingen. Du får bruke forumet aktivt for motivasjon o.l. da vet du :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...