pax1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hadde et bra run i Karazhan i går... Attumen, Moroes og Opera (Big Bad Wolf) uten wipes.. Ikke kjempefort (2.5 timer) men likevel...gøy at det går så lett... 2 paladiner med improved BoP gjorde Moroes veldig enkel Masse tid til å wipe på Curator neste gang... Lenke til kommentar
jlek Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hadde et bra run i Karazhan i går... Attumen, Moroes og Opera (Big Bad Wolf) uten wipes.. Ikke kjempefort (2.5 timer) men likevel...gøy at det går så lett... 2 paladiner med improved BoP gjorde Moroes veldig enkel Masse tid til å wipe på Curator neste gang... 9300748[/snapback] Alltid gøy når det går bra. Husker hvor sinnsykt artig vi hadde det første gangen på BBW. Run away little girl, run away! Lenke til kommentar
username882 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hehe BBW er skummel :> Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Opplevde selv mye gøyal pvp action i STV i dag Synd at det kom noen lvl 70 folk og ødela alt etterhvert... Men over til saken, nå har jeg så mye silk at jeg kunne lagd en stabel herfra til månen, hva faen skal jeg bruke de til? 9298882[/snapback] Hahaha! Skjedde noe fun i går. Hentet presten frem fra glemselen. Den er lvl 61 og har vært litt i Outland, men har fortsatt jævlig elendig gear. I alle fall kommer der en 60 warr og peiser på meg. Overrasket og uforbredt som jeg var tenkte jeg at jeg måtte prøve. Enten må han ha sugd eller så hadde han enda værre gear enn meg, for han gikk ned og jeg hadde 50% igjen. Kan også nevne at jeg glemte å skjolde meg selv :!: Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hadde et bra run i Karazhan i går... Attumen, Moroes og Opera (Big Bad Wolf) uten wipes.. Ikke kjempefort (2.5 timer) men likevel...gøy at det går så lett... 2 paladiner med improved BoP gjorde Moroes veldig enkel Masse tid til å wipe på Curator neste gang... 9300748[/snapback] Alltid gøy når det går bra. Husker hvor sinnsykt artig vi hadde det første gangen på BBW. Run away little girl, run away! 9300820[/snapback] Ja... første gangen vi var i Karazhan wipet vi på undead horses... Gjorde vel så vidt ett forsøk på Attumen (og wipet selvsagt)... Gøy å se utviklingen - vi har jo mye bedre gear og ikke minst spiller bedre sammen For øvrig.. en ting med Wolf som jeg ikke var klar over før var å løpe i firkant i stedet for sirkel.. wolf har visstnok "follow target" litt foran deg, så i sirkel vil han innhente deg lettere (sies det)... Endret 17. august 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ja da respecca jeg hemo var fett.. fant ut at det ble altfor mye å holdfe styr på med bladeflurry og adrenaline rush Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Håper du ikke skal raide med hemo.. er latterlig damage. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 erke veldig stor utfordring å gjøre dps heller da, går i akkurat det samme der hver eneste gang.. 9289011[/snapback] DPS er imo gørr kjedelig i forhold til tanking, men det er bare min mening.. DPS er bare DPS.. Som tank henger hele raidet på dine skuldre. 9289652[/snapback] Som i PvP, da. Jeg har lyst til å PvPe igjen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Imo så blir alt kjedelig når man raider og gjør det samme om igjen og om igjen. Som DPS har jeg syntes at det er utrolig gøy å komme til nye encounters og nye utfordringer, men når man til slutt har satt det på farm og man bare pløyer igjennom, blir det fort kjedelig. Kan tenke meg folk opplever det samme som healer/tank også. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Må farme tett wool cloth, where to go? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Stockade hvis du er alliance kanskje? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Enda ikke funnet noe fornuftig til silken min what to do? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du kan sende til character med navn '' Perja ''. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 FOr hordes, hvor finne wool cloth? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 FOr hordes, hvor finne wool cloth? 9302869[/snapback] Anbefaler satyrs i Ashenvale. Der grinda jeg iallefall mine. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 FOr hordes, hvor finne wool cloth? 9302869[/snapback] Anbefaler satyrs i Ashenvale. Der grinda jeg iallefall mine. 9302913[/snapback] Eller grisene i ragescar i Barrens. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du kan sende til character med navn '' Perja ''. 9302867[/snapback] Hmm, hvor mye og hva bruker du det til? Skal ikke se bort i fra at det kommer noen stacks... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Sorry for dobbelpost, men J@cob if you can read this. YOU ARE NEEDED AT sylvanas!!1one1one!one. Litt mer saklig, jeg skal gå pvp om 1,5 lvl'r og jeg vil ha med Killing blow stealeren min! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 noen her som speller på serveren outland? Horde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå