Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde et bra run i Karazhan i går... Attumen, Moroes og Opera (Big Bad Wolf) uten wipes.. Ikke kjempefort (2.5 timer) men likevel...gøy at det går så lett... 2 paladiner med improved BoP gjorde Moroes veldig enkel :D

 

Masse tid til å wipe på Curator neste gang...

9300748[/snapback]

 

Alltid gøy når det går bra. Husker hvor sinnsykt artig vi hadde det første gangen på BBW.

 

Run away little girl, run away!

Lenke til kommentar
Opplevde selv mye gøyal pvp action i STV i dag  :D  Synd at det kom noen lvl 70 folk og ødela alt etterhvert...

 

Men over til saken, nå har jeg så mye silk at jeg kunne lagd en stabel herfra til månen, hva faen skal jeg bruke de til?

9298882[/snapback]

Hahaha! Skjedde noe fun i går. Hentet presten frem fra glemselen. Den er lvl 61 og har vært litt i Outland, men har fortsatt jævlig elendig gear. I alle fall kommer der en 60 warr og peiser på meg. Overrasket og uforbredt som jeg var tenkte jeg at jeg måtte prøve. Enten må han ha sugd eller så hadde han enda værre gear enn meg, for han gikk ned og jeg hadde 50% igjen. Kan også nevne at jeg glemte å skjolde meg selv :!:

Lenke til kommentar
Hadde et bra run i Karazhan i går... Attumen, Moroes og Opera (Big Bad Wolf) uten wipes.. Ikke kjempefort (2.5 timer) men likevel...gøy at det går så lett... 2 paladiner med improved BoP gjorde Moroes veldig enkel :D

 

Masse tid til å wipe på Curator neste gang...

9300748[/snapback]

 

Alltid gøy når det går bra. Husker hvor sinnsykt artig vi hadde det første gangen på BBW.

 

Run away little girl, run away!

9300820[/snapback]

 

Ja... første gangen vi var i Karazhan wipet vi på undead horses...:D Gjorde vel så vidt ett forsøk på Attumen (og wipet selvsagt)... Gøy å se utviklingen - vi har jo mye bedre gear og ikke minst spiller bedre sammen

 

For øvrig.. en ting med Wolf som jeg ikke var klar over før var å løpe i firkant i stedet for sirkel.. wolf har visstnok "follow target" litt foran deg, så i sirkel vil han innhente deg lettere (sies det)...

Endret av pax1
Lenke til kommentar
erke veldig stor utfordring å gjøre dps heller da, går i akkurat det samme der hver eneste gang..

9289011[/snapback]

 

 

DPS er imo gørr kjedelig i forhold til tanking, men det er bare min mening.. DPS er bare DPS.. Som tank henger hele raidet på dine skuldre.

9289652[/snapback]

Som i PvP, da. Jeg har lyst til å PvPe igjen.

Lenke til kommentar

Imo så blir alt kjedelig når man raider og gjør det samme om igjen og om igjen. Som DPS har jeg syntes at det er utrolig gøy å komme til nye encounters og nye utfordringer, men når man til slutt har satt det på farm og man bare pløyer igjennom, blir det fort kjedelig. Kan tenke meg folk opplever det samme som healer/tank også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...