Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh! Hater å levle weaponskill:P Hvertfall polearms.. Finnes nesten ingen som er kjappe..

9295980[/snapback]

 

Som warrior er det rimelig greit da.. Ta på tankegearet, sette på autoattack på en av karene i blasted lands, og se en film eller noe. Klarer fint 30-45 minutter uten tilsyn. Eneste at det blir dyrt i repair til slutt..

Lenke til kommentar

ble nettopp med i en group for å gjøre "Divination: Gorefiend's Armor".

 

Begynte med min 70 hunter og en 70 Warrior.

Så invita lederen (warrioren) en 67 shaman (burde skjønt allerede da at det kom til å gå til helvete).

Så fikk vi med en 70 mage. og til slutt en 68 warrior...

 

for di av dere som har gjort questen, så skjønner dere at vi hadde et problem... Mob'en som trengs for å få Gorefiends's armor er på netherwing ledge, og krever flying mount... noe to av gruppe medlemmene selvfølgelig ikke hadde ennå.

 

Men Gruppe lederen viste råd. han fikk tak i en 70 lock, som kom til den fjell-toppen hvor vi skal slåss, og ble med i gruppe, for så å summone den ene lowbien, og deretter den andre, før han dro igjen.

 

Så der sto vi, tre 70 og to som egentlig ikke skulle vært der...

 

Vi bestemmer at 70 warrioren skal være tank, og resten av oss bare kjøre full DPS, slik at moben går ned så fort som mulig, da vi ikke har healer.

 

Mob'en kommer, og alle sier de er klare. så jeg puller, med misdirection mot 70 Warrioren.

 

men Moben kommer fortsatt mot meg!

når jeg begynner å ta skade, og får pet'et til å ta aggro, slik at jeg kan komme meg unna, ser jeg på party chatten:

 

<68 Warrior> Where is the dragon?? i cant see him!

<70 Warrior> damn my goggles un-equiped and i can't find them!

<70 Mage> someone get this aggro off me!

 

På dette tidspunktet så har allrede mitt pet dødd, og shamanen er dø. Mage'n er godt på vei, og jeg løper som faen.

 

Hva hadde skjedd? 68 Warrioren hadde før vi startet questen destroya gogglesa sine, og 70 Warrioren gjorde det når han unequipa (gudene vet hvordan).

 

Det sier seg selv at en lav level shaman, en mage og en hunter uten tanke pet ikke klarer seg lenge da...

 

Neste gang så /quit'er jeg partyet FØR questen, hvis det blir som detta igjen...

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar

God opplevelse i STV til en forandring.

 

Står i Rebel camp etter å ha levert siste del av kurzen quest. (Er level 40 mage, og hadde med meg en 38 rogue kompis som er i ferd med å twinke seg opp. Moongoose og div andre enchants..u know the drill ^^)

Så kommer det opp en 48 hunter, og en 42 hunter, 3 sek etter har eg to huntersmark på meg. Eg tenker, jaja, er ikkje så lang vekke ifra gy i det minste, men nedda, begge to gikk ned fort, uten bruk av poly. Dei ressa og prøvde igjen, og like mykje eigd gang nummer 2.

 

Dei gode opplevelsane i STV er jaggu sjeldne ^^

Lenke til kommentar

etter i går har jeg begynt å slite med veldig lav FPS.

går nesten ikke an å spille. er nede på 10..

 

hvorfor er det slik?

har ingen andre programmer enn wow stående :S

 

jeg har det på wiev chracter list og. charen står å rister

Endret av Flacid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...