Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og deeeer ble presten min level 60, med 18 dager og 20 timer played. Skal bli morsomt å se MC fra healer-siden.

5283743[/snapback]

 

Tja... er ganske lite å gjøre på som healer (etter min mening). Har vært restospeccet mesteparten av tiden, men den ene måneden jeg var balance så følte jeg at jeg "gjorde" mye mer. Greit å heale da man kan se på tv og slappe av samtidig som man spiller ;)

Lenke til kommentar
Og deeeer ble presten min level 60, med 18 dager og 20 timer played. Skal bli morsomt å se MC fra healer-siden.

5283743[/snapback]

 

Tja... er ganske lite å gjøre på som healer (etter min mening). Har vært restospeccet mesteparten av tiden, men den ene måneden jeg var balance så følte jeg at jeg "gjorde" mye mer. Greit å heale da man kan se på tv og slappe av samtidig som man spiller ;)

5283779[/snapback]

 

Stemmer nok det :!:

Alle healere i MC står og snurrer, ser på TV, prater skit, er halvveis AFK osv. Utenom stakkaren som må være MT healer.

Lenke til kommentar
Og deeeer ble presten min level 60, med 18 dager og 20 timer played. Skal bli morsomt å se MC fra healer-siden.

5283743[/snapback]

 

Tja... er ganske lite å gjøre på som healer (etter min mening). Har vært restospeccet mesteparten av tiden, men den ene måneden jeg var balance så følte jeg at jeg "gjorde" mye mer. Greit å heale da man kan se på tv og slappe av samtidig som man spiller ;)

5283779[/snapback]

 

Stemmer nok det :!:

Alle healere i MC står og snurrer, ser på TV, prater skit, er halvveis AFK osv. Utenom stakkaren som må være MT healer.

5284579[/snapback]

 

I guilden min gjør dem damage :/

Ganske gøy å ligge død mens du ser på at priesten i gruppa mindflayer.

Lenke til kommentar

Hehe, holder på å levle opp en warrior nå jeg også. Nesten 32 nå. Ble litt satt ut når jeg skulle starte med Kurzen questene i STV som jeg har gjort på 30/31 men ble litt satt ut av at jeg ikke klarte å drepe dem. Mye enklere som caster virker det som. :o

Skal ta en tur til Gnomeregan (eller gnomergang, gnomrang, gonomeregan, gnomregang, gnomrag etc etc som folk vanligvis skriver) for å nå 32 (kanskje 33?) også prøve igjen.

Lenke til kommentar
argh, irriterer meg over at  du er så effektiv psilo- Selv føler jeg ingen glede ved spillet lenger, men håper på hunter som siste mulighet (eventuelt en warrior). Synd at 1-20 er så grusomt kjedelig :(

5285746[/snapback]

 

Hehe. Jeg skylder på imba-gear. Tror jeg har to-tre grønne items på warrioren, resten er blått. Skal også ha crusader på Whirlwind axe, så snart jeg får tak i orbs.

 

Blå og lilla gulrøtter hjelper på motivasjonen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...