Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

DPS er imo gørr kjedelig i forhold til tanking, men det er bare min mening.. DPS er bare DPS.. Som tank henger hele raidet på dine skuldre.

9289652[/snapback]

 

Feil.. det henger på healer's skulder..har det altid gjort og vill det altid gjøre

 

Mvh proxer

9289961[/snapback]

 

Du kan ikke si det er Feil. Om healeren er fra Nihilum og tanken ikke aner hva han driver med så whiper du.. Mente det jeg skrev som at du har MYE mer ansvar som maintank en som DPS, ikke at healere ikke hadde noen rolle for det vet jeg de har i stor grad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DPS er imo gørr kjedelig i forhold til tanking, men det er bare min mening.. DPS er bare DPS.. Som tank henger hele raidet på dine skuldre.

9289652[/snapback]

 

Feil.. det henger på healer's skulder..har det altid gjort og vill det altid gjøre

 

Mvh proxer

9289961[/snapback]

 

Du kan ikke si det er Feil. Om healeren er fra Nihilum og tanken ikke aner hva han driver med så whiper du.. Mente det jeg skrev som at du har MYE mer ansvar som maintank en som DPS, ikke at healere ikke hadde noen rolle for det vet jeg de har i stor grad.

9291158[/snapback]

 

Å være tank i et raid. Spesielt MT er en mye gøyere enn å være dps. Eg er typen som liker å være midtpunktet i raid. Har vært MT og cube anocunter i et Magtheridon raid. Utrolig gøy! Eg liker den feelingen. D være viktig. Man får ikke den følelsen som dps. Det finnes mange som heller liker å holde en lav profil, så de om d. Eg vil være viktig i raids. Involvere meg.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spille litt WoW, fri fra jobb og drittvær ute..men neida. Ikke mer prepaid igjen. Sjekker account management siden, står at accounten er aktiv, men står next billing date 14.august :ph34r: Prøver å legge til VISA kortet på nytt, hjelper fint lite.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...