John Keats Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 DPS er imo gørr kjedelig i forhold til tanking, men det er bare min mening.. DPS er bare DPS.. Som tank henger hele raidet på dine skuldre. 9289652[/snapback] Feil.. det henger på healer's skulder..har det altid gjort og vill det altid gjøre Mvh proxer 9289961[/snapback] Du kan ikke si det er Feil. Om healeren er fra Nihilum og tanken ikke aner hva han driver med så whiper du.. Mente det jeg skrev som at du har MYE mer ansvar som maintank en som DPS, ikke at healere ikke hadde noen rolle for det vet jeg de har i stor grad. Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor DPS er imo gørr kjedelig i forhold til tanking, men det er bare min mening.. DPS er bare DPS.. Som tank henger hele raidet på dine skuldre. 9289652[/snapback] Feil.. det henger på healer's skulder..har det altid gjort og vill det altid gjøre Mvh proxer 9289961[/snapback] Du kan ikke si det er Feil. Om healeren er fra Nihilum og tanken ikke aner hva han driver med så whiper du.. Mente det jeg skrev som at du har MYE mer ansvar som maintank en som DPS, ikke at healere ikke hadde noen rolle for det vet jeg de har i stor grad. 9291158[/snapback] Å være tank i et raid. Spesielt MT er en mye gøyere enn å være dps. Eg er typen som liker å være midtpunktet i raid. Har vært MT og cube anocunter i et Magtheridon raid. Utrolig gøy! Eg liker den feelingen. D være viktig. Man får ikke den følelsen som dps. Det finnes mange som heller liker å holde en lav profil, så de om d. Eg vil være viktig i raids. Involvere meg. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg som hunter føler meg viktig i raids, jeg har reddet mer en en healer med full panikk for han har aggro skal jeg si deg... Det er gøy med hunter Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ble 70 med magen idag, og da gikk jo så klart alle mine golds til flying mount, men så ble jeg 70 før jeg idet hele tatt hadde vært i shadowmoon og Netherstorm, så nå har jeg questa i hele dag, og tjent tilbake alt Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ble 70 med magen idag, og da gikk jo så klart alle mine golds til flying mount, men så ble jeg 70 før jeg idet hele tatt hadde vært i shadowmoon og Netherstorm, så nå har jeg questa i hele dag, og tjent tilbake alt 9291322[/snapback] Gz Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gratulerer. Selv var jeg for første gang i Gruuls Lair i går. Synes det var en artig fight og utfordrende kamp. Søkte på ny raid guild fra jobben i går og ble tatt inn da jeg kom hjem, så rett til Gruul senere. Det var mye nytt på en dag hehe, skikkelig gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er flust med pugs til karazhan på Tarren Mill for tiden. 9289802[/snapback] Er kun en sjelden gang på min server, og da går det ikke så bra. http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=44288 ^^ Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 er det improoved chest loot på heroic? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 irriterer meg. "You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing." kort info er inne. Alt er satt opp, men står "next billing date: 14aug" ...ehhh....den 16 i dag om ikke jeg tar helt feil. What to do? :| (ja, det er cash på konto) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Prøv å ring kundeservice ( selv om det kanskje kan være håpløst) Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Prøv å ring kundeservice ( selv om det kanskje kan være håpløst) 9293087[/snapback] Det er gratis, right? edit: jeje, ringer nå :/ Endret 16. august 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har fått det 2-3 ganger selv, og da har jeg bare skrevet inn kort-info på nytt. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Et lite noob spørsmål fra meg. Proccer Fiery Enchant i Feral forms? Edit: Eventuelt noen forslag til enchants på en lvl37 staff, som ikke koster en halv formue. Endret 16. august 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 George "Corpsegrinder" Fisher fra Cannibal Corpse om World of Warcraft :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Omg old da Glint. Men bra er den. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Proccer Fiery Enchant i Feral forms? 9294916[/snapback] Tror ikke det. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 George "Corpsegrinder" Fisher fra Cannibal Corpse om World of Warcraft :!: 9295008[/snapback] Im trying to get motes of air!! Haha :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Et par ganger har jeg fått fryst wow-kontoen på slutten av en mnd, selv om den skal auto-fornye seg og jeg hadde penger på konto. Måtte inn selv og gjenåpne kontoen da. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tenkte jeg skulle spille litt WoW, fri fra jobb og drittvær ute..men neida. Ikke mer prepaid igjen. Sjekker account management siden, står at accounten er aktiv, men står next billing date 14.august Prøver å legge til VISA kortet på nytt, hjelper fint lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå