Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Den linken som ble posta litt oppi her funker :)

sitter å ser på den akkurat nå ;)

9277608[/snapback]

 

Samme her :)

Han er helt utrolig ass, på den andre videon. Er det et triks, "mekk en macro /script SILVER_PER_GOLD. Plutselig går Swifty fra 300 g til 1000000000000g.. funket ikke for meg dog :hmm:

9278725[/snapback]

åh herregud, han har ikke funnet noen av triksene selv. Han har nesten garantert tatt alt fra en spesiell internettside (som jeg ikke nevner her fordi det også snakkes om ting vi ikke har lov til å diskutere her på forumet) og deretter filmer og skryter av det og sprer det til massen... Idiot...

9278789[/snapback]

 

Ja det er ikke det jeg lurer på, men det jeg lurer på er hvorfor det ikke funker på meg men på han.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er  den fyren virkelig så god at folk i det hele tatt er villig til drive med så mye "trøbbel" for å se den?

9278807[/snapback]

 

Jepp, den er virkelig verdt å se. Han har noen helt syke skills når det kommer til pvp.

En liten snutt i filmen der, der han tar 3 rogues aleine.

 

Så på totural filmen, han har visst en laser mus med 8 forskjellige knapper der han styrer; hamstring, thunderclap osv.

 

Han klarer også på en eller annen rar måte å skifte fra 2 hander til 1 hand og shield og få på spell reflection rett før folka kaster spells.

 

Han er helt unik spør du meg..

Lenke til kommentar

Alle triksene han viste oss er relativt common knowledge. I allefall for oss warriors. Men han utfører de flere ting dårlig, med untakk av spell reflect cyclone, den var iskald. Spell reflectingen eller var derimot elendig. I allefall mot mageen. Han bruker det før magen caster noe, og har gull med at han tar en frostbolt. Btw kordan kan han kalle en mage som går på en sånn spell reflect serverens beste?

Hørte han ble eid av Albis, hele 5 ganger. På forhånd sa han at han skulle vise kampene uansett om han tapte eller ei. Dette dret han i og viste en annen mage. Feige jævel.

Duelene han viste var stort sett elendig og. Resto shamaner som venter til hanveis i kampen med å sette på seg earth shield. En fire specet mage... en hunter som tapte siden han kommer ut av duel range (duelere horde hunter neste gang). En shadowpriest han driter seg ut mot (pummel missing etc). Druide som ikke bruker Lacerete eller ka det enn heter. En warrior som ikke criter han en gang... SL lock som ikke vet ka drain life er. Listen er endeløs.

 

VIDEOEN DIN ER VERDILØS SWIFTY!

 

Du tjente noen dollar på filmen, men no hater alle deg. Håper du er fornøyd.

Eneste bra er at videoen har en god underholdnings verdi, men verdiløs som skill showoff. Vedder på mange liker den. Personlig takler eg ikke sånne feige, arrogante og gjerrige folk.

Lenke til kommentar
Er  den fyren virkelig så god at folk i det hele tatt er villig til drive med så mye "trøbbel" for å se den?

9278807[/snapback]

 

Jepp, den er virkelig verdt å se. Han har noen helt syke skills når det kommer til pvp.

En liten snutt i filmen der, der han tar 3 rogues aleine.

 

Så på totural filmen, han har visst en laser mus med 8 forskjellige knapper der han styrer; hamstring, thunderclap osv.

 

Han klarer også på en eller annen rar måte å skifte fra 2 hander til 1 hand og shield og få på spell reflection rett før folka kaster spells.

 

Han er helt unik spør du meg..

9278843[/snapback]

 

Får prøve å laste den ned da... :)

Lenke til kommentar

Ser at folk overvurderer spell reflect skillsene hans. Ja han har roen. Men kor vanskelig er det egentlig. Skal no linke en macro som gjør alt for deg! Equiper shield og bruker reflect. Denne kan spammes uten bugs og det tar ca 1 sec fra du spamer den til den bruker reflect. Dvs du kan se ka motstanderen caster før du trykker. Kor vanskelig er det?

 

#showtooltip spell reflection

/cast [stance:1/2,equipped:Shields] Spell Reflection; Battle stance

/equip The Decapitator

/equip Shield of Impenetrable Darkness

 

Hvis det er noen som tror at dette bare skryt skal eg faen meg lage en liten vid med en mage duel.

Spell reflecting av ting med casting time er peanuts.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Alle triksene han viste oss er relativt common knowledge. I allefall for oss warriors. Men han utfører de flere ting dårlig, med untakk av spell reflect cyclone, den var iskald. Spell reflectingen eller var derimot elendig. I allefall mot mageen. Han bruker det før magen caster noe, og har gull med at han tar en frostbolt. Btw kordan kan han kalle en mage som går på en sånn spell reflect serverens beste?

Hørte han ble eid av Albis, hele 5 ganger. På forhånd sa han at han skulle vise kampene uansett om han tapte eller ei. Dette dret han i og viste en annen mage. Feige jævel.

Duelene han viste var stort sett elendig og. Resto shamaner som venter til hanveis i kampen med å sette på seg earth shield. En fire specet mage... en hunter som tapte siden han kommer ut av duel range (duelere horde hunter neste gang). En shadowpriest han driter seg ut mot (pummel missing etc). Druide som ikke bruker Lacerete eller ka det enn heter. En warrior som ikke criter han en gang... SL lock som ikke vet ka drain life er. Listen er endeløs.

 

VIDEOEN DIN ER VERDILØS SWIFTY!

 

Du tjente noen dollar på filmen, men no hater alle deg. Håper du er fornøyd.

Eneste bra er at videoen har en god underholdnings verdi, men verdiløs som skill showoff. Vedder på mange liker den. Personlig takler eg ikke sånne feige, arrogante og gjerrige folk.

9278872[/snapback]

for å ikke glemme paladinen, serverns beste? Bruker ikke skjold, begynner på en holy light på 25ish % hp... Jaja, fixed fights? Yes please... Greit, han hadde noen bra, men vil velge å si at det er flere dårlige.

 

Bare av nysgjerrighet, hva skjer om en prest kaster mind control på en warrior som spell reflecter?

Lenke til kommentar
Den linken som ble posta litt oppi her funker :)

sitter å ser på den akkurat nå ;)

9277608[/snapback]

 

Samme her :)

Han er helt utrolig ass, på den andre videon. Er det et triks, "mekk en macro /script SILVER_PER_GOLD. Plutselig går Swifty fra 300 g til 1000000000000g.. funket ikke for meg dog :hmm:

9278725[/snapback]

åh herregud, han har ikke funnet noen av triksene selv. Han har nesten garantert tatt alt fra en spesiell internettside (som jeg ikke nevner her fordi det også snakkes om ting vi ikke har lov til å diskutere her på forumet) og deretter filmer og skryter av det og sprer det til massen... Idiot...

9278789[/snapback]

 

Ja det er ikke det jeg lurer på, men det jeg lurer på er hvorfor det ikke funker på meg men på han.. :ermm:

9278799[/snapback]

Det funker hvis du skriver "/Script SILVER_PER_GOLD =100", men da vil også alt koste 100 ganger mer. Mao, du bare skifter valuta, på en måte. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...