Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jenter?  :ohmy:  Hvor?

9265364[/snapback]

 

 

Finn motorsykkelen:

motorsykkel_1.jpg

 

Her er noen kommentarer fra folk som har tatt testen:

 

"Jeg har stirret på bildet i 10 minutter og har enda ikke sett noen motorsykkel"

- Lars Kristian

 

"Jeg tror dette er et slikt bilde hvor man må stirre på en bestemt plass før hele bildet kommer

inn i fokus og man får med seg alt, men dette har ennå ikke skjedd meg..

- Per Olav

 

"Jeg så motorsykkelen med en gang. Hvor er problemet?"

- Ingrid

 

 

Hehe.

Men fra tull til alvor, syns dere enchanting og tailoring er bra for en warlock :)?

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
æsj... fikk meg en 72T bann nå...  Racial violation lol

9265507[/snapback]

Fortell fortell!

9265513[/snapback]

joa, Hadde en heftig diskusjon med en i trade chatten sånn i rundt 3-4tia på natta.

hele endte med at jeg tapte (noshit) og sa "Nigger" til han, logget av og la meg til å sove.

 

Logger på igjen og fikk denne i mail :innocent:

 

Account Name: *****

Date of Violation: 2007/08/12

Character Name Involved: Ferodin

Type of violation: Racial/Ethnic

Consequences for Account: Account suspended for 72 hours

 

Edit: skriveleifs

Endret av Freak627
Lenke til kommentar
æsj... fikk meg en 72T bann nå...  Racial violation lol

9265507[/snapback]

Fortell fortell!

9265513[/snapback]

joa, Hadde en heftig diskusjon med en i trade chatten sånn i rundt 3-4tia på natta.

hele endte med at jeg tapte (noshit) og sa "Nigger" til han, logget av, la meg til å sove.

 

Logger på igjen å fikk denne i mail :innocent:

 

Account Name: *****

Date of Violation: 2007/08/12

Character Name Involved: Ferodin

Type of violation: Racial/Ethnic

Consequences for Account: Account suspended for 72 hours

9265571[/snapback]

 

Pwned :p, jeg blei banna etter en lang diskusjon på lvl 5. Men jeg blei bare banna i 3 timer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
æsj... fikk meg en 72T bann nå...  Racial violation lol

9265507[/snapback]

:ohmy: Olav?

 

Fikk høre at en kamerat av meg (Olav) så nigger til en og ble bannet også. ^^

 

 

edit: Tullut: 5 min til afk tror jeg, ikke sikker på hvor lenge til du blir logget ut, 15 eller 20 min kanskje

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
æsj... fikk meg en 72T bann nå...  Racial violation lol

9265507[/snapback]

:ohmy: Olav?

 

Fikk høre at en kamerat av meg (Olav) så nigger til en og ble bannet også. ^^

 

 

edit: Tullut: 5 min til afk tror jeg, ikke sikker på hvor lenge til du blir logget ut, 15 eller 20 min kanskje

9265903[/snapback]

Jeg er nok ikke olav nei ^^ ... argh... mangla ca 1k honor får pvp chest + at jeg ikke får gjort arena siden bann'en går ut på onsdag :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tja, å kalle noen for "nigger" bare pga. at man tapte en diskusjon er meget unødvendig. Jeg har selv fått bann pga. og ha skjelt ut folk ifra et spesifikt land. Men, der var det de som starta å leke superhelter bare fordi at de kom ifra Serbia, så sa jeg "Serbian people are lesser beings" :p Fikk bare 3 timers ban på grunn av det. For å være ærlig så synes jeg det var en unødvendig ban siden de begynte flaminga. Og gud hvet hva de skreiv til meg på serbisk.

Enkelte folk er bare rett å slett for "hårsåre". Jeg gidder aldri å reporte folk som skjeller meg ut siden det er et mmorpg spill og jeg kommer sannsynlig vis aldri til å møte vedkommende igjen. Husker det var en hunter på serveren som hadde en pet som het for "Niggersareugly" eller no i den duren. Etter det jeg hørte ble han perm banna. Vedkommende var en lvl 15 hunter i the barrens så det er vel mere sannsynlig at han slutta å spille på characteren. :p

 

Uff ble litt mye tekst det her, men uansett det jeg mener er at folk ikke bør bry seg om det som blir sagt om dem i et spill. Som jeg nevnte ovenfor så kan det godt hende at de aldri møter vedkommende igjen.

Lenke til kommentar
Tja, å kalle noen for "nigger" bare pga. at man tapte en diskusjon er meget unødvendig. Jeg har selv fått bann pga. og ha skjelt ut folk ifra et spesifikt land. Men, der var det de som starta å leke superhelter bare fordi at de kom ifra Serbia, så sa jeg "Serbian people are lesser beings" :p Fikk bare 3 timers ban på grunn av det. For å være ærlig så synes jeg det var en unødvendig ban siden de begynte flaminga. Og gud hvet hva de skreiv til meg på serbisk.

Enkelte folk er bare rett å slett for "hårsåre". Jeg gidder aldri å reporte folk som skjeller meg ut siden det er et mmorpg spill og jeg kommer sannsynlig vis aldri til å møte vedkommende igjen. Husker det var en hunter på serveren som hadde en pet som het for "Niggersareugly" eller no i den duren.  Etter det jeg hørte ble han perm banna. Vedkommende var en lvl 15 hunter i the barrens så det er vel mere sannsynlig at han slutta å spille på characteren. :p

 

Uff ble litt mye tekst det her, men uansett det jeg mener er at folk ikke bør bry seg om det som blir sagt om dem i et spill. Som jeg nevnte ovenfor så kan det godt hende at de aldri møter vedkommende igjen.

9266580[/snapback]

Haha! Niggersareugly=D dummeste :!:

Lenke til kommentar
wooho :D

Grinda ca 600++ på 2 dager.. Trudde det ikke skulle være så lett jeg.

Og da har jeg ikke akurat spilt så syykt mye heller. :)

Grinder fort til mount da gitt!

9266556[/snapback]

 

Og hva har du så grindet? :)

9266698[/snapback]

 

lurer jeg på og....600g.....Skjønner ikke ass. Folk kommer hele tiden og skryter av hvor mye de greier å grinde, mens jeg grinder selv og skjønner ikke hvor de talla kommer fra.

Lenke til kommentar
wooho :D

Grinda ca 600++ på 2 dager.. Trudde det ikke skulle være så lett jeg.

Og da har jeg ikke akurat spilt så syykt mye heller. :)

Grinder fort til mount da gitt!

9266556[/snapback]

 

Og hva har du så grindet? :)

9266698[/snapback]

 

lurer jeg på og....600g.....Skjønner ikke ass. Folk kommer hele tiden og skryter av hvor mye de greier å grinde, mens jeg grinder selv og skjønner ikke hvor de talla kommer fra.

9266723[/snapback]

Faktisk sant! :)

i dag grinda jeg 4 primal life = 60g

3 primal mana = 60g

Også 5 primal mana mer = 100g

En Righteous Orb = 40g

Pluss masse grå ting som jeg solgte, tilsammen verdt rundt 30g.

Pluss noen grønne macer og sånn. Som jeg kanskje får rundt 40 g for.

Ikke noe problem :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...