psyches Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jenter? Hvor? 9265364[/snapback] Finn motorsykkelen: Her er noen kommentarer fra folk som har tatt testen: "Jeg har stirret på bildet i 10 minutter og har enda ikke sett noen motorsykkel" - Lars Kristian "Jeg tror dette er et slikt bilde hvor man må stirre på en bestemt plass før hele bildet kommer inn i fokus og man får med seg alt, men dette har ennå ikke skjedd meg.. - Per Olav "Jeg så motorsykkelen med en gang. Hvor er problemet?" - Ingrid Hehe. Men fra tull til alvor, syns dere enchanting og tailoring er bra for en warlock ? Endret 12. august 2007 av Hansen Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er det. Hvis du skal gå PvE da. Selv bestemte jeg meg for å PvPe litt så jeg respecca til frozen shadoweave tailoring igjen, fra spellfire. Har ikke laget roben da, gidder ikke gjøre det heller. Trenger stamina og resilience Morsomt å tåle litt juling. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 æsj... fikk meg en 72T bann nå... Racial violation lol Lenke til kommentar
psyches Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 æsj... fikk meg en 72T bann nå... Racial violation lol 9265507[/snapback] Fortell fortell! Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) æsj... fikk meg en 72T bann nå... Racial violation lol 9265507[/snapback] Fortell fortell! 9265513[/snapback] joa, Hadde en heftig diskusjon med en i trade chatten sånn i rundt 3-4tia på natta. hele endte med at jeg tapte (noshit) og sa "Nigger" til han, logget av og la meg til å sove. Logger på igjen og fikk denne i mail Account Name: ***** Date of Violation: 2007/08/12 Character Name Involved: Ferodin Type of violation: Racial/Ethnic Consequences for Account: Account suspended for 72 hours Edit: skriveleifs Endret 12. august 2007 av Freak627 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 æsj... fikk meg en 72T bann nå... Racial violation lol 9265507[/snapback] Fortell fortell! 9265513[/snapback] joa, Hadde en heftig diskusjon med en i trade chatten sånn i rundt 3-4tia på natta. hele endte med at jeg tapte (noshit) og sa "Nigger" til han, logget av, la meg til å sove. Logger på igjen å fikk denne i mail Account Name: ***** Date of Violation: 2007/08/12 Character Name Involved: Ferodin Type of violation: Racial/Ethnic Consequences for Account: Account suspended for 72 hours 9265571[/snapback] Pwned , jeg blei banna etter en lang diskusjon på lvl 5. Men jeg blei bare banna i 3 timer Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Lame at du ikke klarte å finne på noe bedre enn nigger å kalle han da Edit: Noen som vet hvor lang tid det tar før man blir afk? Endret 12. august 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) æsj... fikk meg en 72T bann nå... Racial violation lol 9265507[/snapback] Olav? Fikk høre at en kamerat av meg (Olav) så nigger til en og ble bannet også. ^^ edit: Tullut: 5 min til afk tror jeg, ikke sikker på hvor lenge til du blir logget ut, 15 eller 20 min kanskje Endret 12. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 æsj... fikk meg en 72T bann nå... Racial violation lol 9265507[/snapback] Olav? Fikk høre at en kamerat av meg (Olav) så nigger til en og ble bannet også. ^^ edit: Tullut: 5 min til afk tror jeg, ikke sikker på hvor lenge til du blir logget ut, 15 eller 20 min kanskje 9265903[/snapback] Jeg er nok ikke olav nei ^^ ... argh... mangla ca 1k honor får pvp chest + at jeg ikke får gjort arena siden bann'en går ut på onsdag Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ja det hele virker såre unødvendig Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hmm, må virkelig si at jeg sliter hardt med å sympatisere med noen som bruker nedsettende rasistiske skjellsord om andre.... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja, det er liksom "siste utvei"... Hvis du ikke kan forsvare deg i en diskusjon så er det like greit å holde kjeft. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 wooho Grinda ca 600++ på 2 dager.. Trudde det ikke skulle være så lett jeg. Og da har jeg ikke akurat spilt så syykt mye heller. Grinder fort til mount da gitt! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tja, å kalle noen for "nigger" bare pga. at man tapte en diskusjon er meget unødvendig. Jeg har selv fått bann pga. og ha skjelt ut folk ifra et spesifikt land. Men, der var det de som starta å leke superhelter bare fordi at de kom ifra Serbia, så sa jeg "Serbian people are lesser beings" Fikk bare 3 timers ban på grunn av det. For å være ærlig så synes jeg det var en unødvendig ban siden de begynte flaminga. Og gud hvet hva de skreiv til meg på serbisk. Enkelte folk er bare rett å slett for "hårsåre". Jeg gidder aldri å reporte folk som skjeller meg ut siden det er et mmorpg spill og jeg kommer sannsynlig vis aldri til å møte vedkommende igjen. Husker det var en hunter på serveren som hadde en pet som het for "Niggersareugly" eller no i den duren. Etter det jeg hørte ble han perm banna. Vedkommende var en lvl 15 hunter i the barrens så det er vel mere sannsynlig at han slutta å spille på characteren. Uff ble litt mye tekst det her, men uansett det jeg mener er at folk ikke bør bry seg om det som blir sagt om dem i et spill. Som jeg nevnte ovenfor så kan det godt hende at de aldri møter vedkommende igjen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tja, å kalle noen for "nigger" bare pga. at man tapte en diskusjon er meget unødvendig. Jeg har selv fått bann pga. og ha skjelt ut folk ifra et spesifikt land. Men, der var det de som starta å leke superhelter bare fordi at de kom ifra Serbia, så sa jeg "Serbian people are lesser beings" Fikk bare 3 timers ban på grunn av det. For å være ærlig så synes jeg det var en unødvendig ban siden de begynte flaminga. Og gud hvet hva de skreiv til meg på serbisk.Enkelte folk er bare rett å slett for "hårsåre". Jeg gidder aldri å reporte folk som skjeller meg ut siden det er et mmorpg spill og jeg kommer sannsynlig vis aldri til å møte vedkommende igjen. Husker det var en hunter på serveren som hadde en pet som het for "Niggersareugly" eller no i den duren. Etter det jeg hørte ble han perm banna. Vedkommende var en lvl 15 hunter i the barrens så det er vel mere sannsynlig at han slutta å spille på characteren. Uff ble litt mye tekst det her, men uansett det jeg mener er at folk ikke bør bry seg om det som blir sagt om dem i et spill. Som jeg nevnte ovenfor så kan det godt hende at de aldri møter vedkommende igjen. 9266580[/snapback] Haha! Niggersareugly=D dummeste :!: Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 wooho Grinda ca 600++ på 2 dager.. Trudde det ikke skulle være så lett jeg. Og da har jeg ikke akurat spilt så syykt mye heller. Grinder fort til mount da gitt! 9266556[/snapback] Og hva har du så grindet? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 wooho Grinda ca 600++ på 2 dager.. Trudde det ikke skulle være så lett jeg. Og da har jeg ikke akurat spilt så syykt mye heller. Grinder fort til mount da gitt! 9266556[/snapback] Og hva har du så grindet? 9266698[/snapback] lurer jeg på og....600g.....Skjønner ikke ass. Folk kommer hele tiden og skryter av hvor mye de greier å grinde, mens jeg grinder selv og skjønner ikke hvor de talla kommer fra. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 har dere noen raske tips til ossen jeg kan skaffe en del penger. er nå en lvl 33 undead shadow priest og skal ha mount på lvl 40, og da trenger jeg en del gull. hvor mye koster mounten og riding skillen til sammen og hvor kan jeg skaffe penger fort? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 wooho Grinda ca 600++ på 2 dager.. Trudde det ikke skulle være så lett jeg. Og da har jeg ikke akurat spilt så syykt mye heller. Grinder fort til mount da gitt! 9266556[/snapback] Og hva har du så grindet? 9266698[/snapback] lurer jeg på og....600g.....Skjønner ikke ass. Folk kommer hele tiden og skryter av hvor mye de greier å grinde, mens jeg grinder selv og skjønner ikke hvor de talla kommer fra. 9266723[/snapback] Faktisk sant! i dag grinda jeg 4 primal life = 60g 3 primal mana = 60g Også 5 primal mana mer = 100g En Righteous Orb = 40g Pluss masse grå ting som jeg solgte, tilsammen verdt rundt 30g. Pluss noen grønne macer og sånn. Som jeg kanskje får rundt 40 g for. Ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå