Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ah, endelig. ENDELIG! Min søte dverg har etter mye slit, mange tårer, rennende blod og dryppende svette klart å bli level 60, og - peeh - det føles godt! Tok sin tid, riktignok, men nå har jeg i hvert fall klart det. Og dermed vunnet et pent lite veddemål over en kamerat (som påstod jeg ikke ville klare å bli lvl 60 før jul).

 

Så nå skal jeg bruke mine WoW-dager på MC, Onyxia, BWL, battlegrounds, gear grinding - og alt som bedre er.

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte 29,5 ingame days på å nå 60 ^^

 

De fleste venna mine brukte mellom 10 og 14 dager :p

 

 

Nok om det...

Min første tur til AV noensinne, og hva skjer?

Jeg får mer honor og HK's enn jeg noen gang har hatt, og

 

Alliance VINNER over Horde.

 

Det skjer veldig skjelden på min server, så vidt jeg vet :p

 

Hadde minimum 11k ms hele tida, rent helvette å spille ^^

Lenke til kommentar

Vil bare komme med en kommentar når folk begynner å prate om hvor mange dager de har brukt på å komme til lvl 60.

Er det så viktig å bruke kortest mulig tid på å komme dit?

Ser at endel bruker tid på spillet og det syns jeg er BRA pga at man ikke skal ha det presset til å levle fortest mulig da dette fører til en mye dårligere spilleopplevelse.

 

Skjønner at det kan være spennende å komme til lvl 60 og dra i MC men det er så mye mer av spillet som jeg syns spillere bare rusher igjennom.

Lenke til kommentar

"Alliance VINNER over Horde."

 

Det er skjelden pga horde somregel ligger på 30% og alliance på 70% på en server og da har alle horde gjennomsnitteilig 3 ganger så mye erfaring i BG enn alliance.

Aldri kø i BG for horde på arathor iallefall.

 

OT: Jeg har full jobb hver dag + trening , flylesing og soving.

Og enda levler karakterene fort den siste uka.

 

Darklord 1-24 (1-2 des)

Groznik 1-24 (2-6 des)

Megaron 47-49 (2-8 des)

Endret av War
Lenke til kommentar

Faen, greier bare ikke å manne meg opp nok til å grinde de siste 40 000 exp-poengene jeg trenger til level 60 med presten min. Noen som en idé eller to hvordan jeg skal få 40 - 50 000 xp kjapt som holy/disc-speccet 59 priest? (Gjør for det meste bare instances med guilden, så jeg speccet om allerede på level 58)

Lenke til kommentar
Faen, greier bare ikke å manne meg opp nok til å grinde de siste 40 000 exp-poengene jeg trenger til level 60 med presten min. Noen som en idé eller to hvordan jeg skal få 40 - 50 000 xp kjapt som holy/disc-speccet 59 priest? (Gjør for det meste bare instances med guilden, så jeg speccet om allerede på level 58)

5282903[/snapback]

 

Jeg foreslår å enten få deg noen til Tyr's Hand, eller å ta turen til Winterspring. Winterspring går for tiden usannsynlig fort som Warrior. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...