Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
En dag kanskje han når opp på denne warlocken sitt nivå, men da må han spille mye mer enn han gjør nå! :

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...szune&n=Bastado

9259826[/snapback]

Han har hvertfall et godt stykke igjen :green:

 

Springer selv rundt med litt av Moonglade-settet og en del cloth-epics på roguen min. :D

 

 

edit: Ny side var ikke meningen >:--(

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nope, i silvermoon kan du trykke på en transport sak (den ligger helt innerst i nne i tronrommet, nord-vest) som flytter deg til UC, fra UC kan du ta zepper som resten av lavbefolkningen ;)

9261839[/snapback]

 

Takk, men hvordan kommer jeg meg til Silvermoon?

9261861[/snapback]

 

du gjør det motsatte, ifra UC går du til portal saken den er i "utsiden av undercity" i den delen som heter ruins of lordaeron, etter at du kommer på på plazaen ovenfor heisen og der, når du ser mot utgangen og har troneroom bak deg så tar du til venstre opp på siden den, trykker på teleportsaken og vips så er du i silvermoan ;)

Lenke til kommentar
nope, i silvermoon kan du trykke på en transport sak (den ligger helt innerst i nne i tronrommet, nord-vest) som flytter deg til UC, fra UC kan du ta zepper som resten av lavbefolkningen ;)

9261839[/snapback]

 

Takk, men hvordan kommer jeg meg til Silvermoon?

9261861[/snapback]

 

du gjør det motsatte, ifra UC går du til portal saken den er i "utsiden av undercity" i den delen som heter ruins of lordaeron, etter at du kommer på på plazaen ovenfor heisen og der, når du ser mot utgangen og har troneroom bak deg så tar du til venstre opp på siden den, trykker på teleportsaken og vips så er du i silvermoan ;)

9261925[/snapback]

 

Da fant jeg det. Tusen takk. Har ikke spilt så mye Horde før :p

Lenke til kommentar
Jaja, det gjelder bare for mager :p Litt verre for en Feral Druid :)

9262995[/snapback]

 

Mye HP har en snake?

9263149[/snapback]

Ikke så mye. Men hvis jeg husker riktig kan jeg bruke 'Swipe' i Bear Form et par ganger for å ta de fleste. 'Hurricane' er utelatt siden jeg må bruke alt for mye mana på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...