Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke for og virke helt artard, men hvor finner jeg de? :)

9255406[/snapback]

Skettis (Sha'tari Skyguard), Blades Edge Mountains (Sha'tari Skyguard og Ogri'la) og Shadowmoon Valley (?) (Netherwing). Søk på en (eller alle) faksjonene på wowwiki, da "ser" du eventuelle prequests.

 

(Kan banne på at jeg har rota litt på sonene, men men...)

Lenke til kommentar
ikke for og virke helt artard, men hvor finner jeg de? :)

9255406[/snapback]

http://www.wowwiki.com/Daily_Quests

 

[edit] hehe, så nå at du skal ha penger til flying mount, og de fleste Daily quests krever at du har flying mount (netherwing quests krevert artisan riding skill).

 

så det blir bare Hellfire Fortification questen du kan gjøre daglig.

 

Det som du kan gjøre da er å Gjøre så mange quests ellers rundt i Outland (for hvis du er 70 blir jo all XP til penger), og i tilleg bruke gathering profession og selge det du skaffer på AH.

 

Driver selv å jobber mot penger til Artisan rinding skill nå (har 1466g as we speak), og driver i den sammenheng å bygger opp mining skill (siden jeg droppet alle professions når jeg runna til 70)

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar
noen andre som har merket bugs med duelering? 2 kamper på rad nå har enten jeg eller kameraten min vunnet, uten at noen var i nærheten av å tape. Første kampen var over etter jeg hadde tatt åpningsattack og han blinket vekk, jeg vant, andre kampen varte litt lenger, men kom ikke lenger enn halvveis før han var utropt som vinner.

9254172[/snapback]

Duel i westfall? Bugger mye i sentinel hill...

Lenke til kommentar
noen andre som har merket bugs med duelering? 2 kamper på rad nå har enten jeg eller kameraten min vunnet, uten at noen var i nærheten av å tape. Første kampen var over etter jeg hadde tatt åpningsattack og han blinket vekk, jeg vant, andre kampen varte litt lenger, men kom ikke lenger enn halvveis før han var utropt som vinner.

9254172[/snapback]

 

Mulig kameraten din har brukt /forfeit.

Lenke til kommentar
noen andre som har merket bugs med duelering? 2 kamper på rad nå har enten jeg eller kameraten min vunnet, uten at noen var i nærheten av å tape. Første kampen var over etter jeg hadde tatt åpningsattack og han blinket vekk, jeg vant, andre kampen varte litt lenger, men kom ikke lenger enn halvveis før han var utropt som vinner.

9254172[/snapback]

 

Mulig kameraten din har brukt /forfeit.

9256222[/snapback]

Da ville han ikke ha vunnet.

Lenke til kommentar

Blei scamma via mail.

En som solgte 220x Marks og sargeras.

For 100 g.

Han sendte mail, c.o.d, og på mailen sto det [220x marks of sargeras].

Så da gadd ikke jeg og se noe nøyere etter "jeg stoler jo tross alt på folk :nei::ermm: " også betalte jeg.

Seff fikk jeg bare et merke i baggen.

Er jo også litt min feil også da, fordi jeg ikke passer bedre på, men jeg skjønner ikke vitsen med og ødelegge så mye spill glede for andre.

Er fleeere slike tilfeller HELE tida, altid noen som prøver og lure deg

Lenke til kommentar
World of Scamcraft. Jeg syns det er syns det ikke er utviklet en metode som gjør handle via trade litt mer sikkert. Litt som, PayPal eller noe.

Hva ble du scammet for?

9256435[/snapback]

 

Det heter "handle via AH". Be folk hive det opp for 5g ekstra på AH om du er bekymret for scamming.

9256547[/snapback]

Vanskelig å kjøpe enchants der, gitt. Man kan jo alltids sjekke armory, og passe på at spilleren er i et kjent guild, men man kan jo aldri vite.

Lenke til kommentar

Pleier å få overtak på scammers på grunn av det.

 

Hvis noen som har enchanting prøver å scamme meg, sier jeg til han noe slik:

 

''I have checked your armory, and it turns out you are not an enchanter, anything you would like to tell me before I tell everyone else?''

 

Bribes :love:

Lenke til kommentar
Blei scamma via mail.

En som solgte 220x Marks og sargeras.

For 100 g.

Han sendte mail, c.o.d, og på mailen sto det [220x marks of sargeras].

Så da gadd ikke jeg og se noe nøyere etter "jeg stoler jo tross alt på folk :nei:  :ermm: " også betalte jeg.

Seff fikk jeg bare et merke i baggen.

Er jo også litt min feil også da, fordi jeg ikke passer bedre på, men jeg skjønner ikke vitsen med og ødelegge så mye spill glede for andre.

Er fleeere slike tilfeller HELE tida, altid noen som prøver og lure deg

9256496[/snapback]

Slikt har skjedd med meg og... Flere ganger. (Folk som utnytter lag er ikke snille)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...