Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er blizz irriterende..

En ''hotfix'' plutselig:

Windfury hotifx

Nethaera updated the "Hotfixes for August" thread with a Windfury hotfix that wont go unnoticed:

- Windfury Totem will no longer trigger for any “yellow” attacks unless they are on next swing attacks, such as Heroic Strike and Cleave.

Meganerf for alle melee klasser, spesiellt warriors og rogues.

Glad jeg ikke spiller shammy lengre..

Lenke til kommentar

noen som har erfaring med widescreen (merker at jeg bør bytte ut min crt snart, går mot slutten :( til LCD ) Som sagt, noen som har erfaringer? Bør holde seg under 3000,- .

Veit det finnes skjerm forums men poster her :p poster her også, andre folk, andre meninger :)

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
noen som har erfaring med widescreen (merker at jeg bør bytte ut min crt snart, går mot slutten :( til LCD ) Som sagt, noen som har erfaringer? Bør holde seg under 3000,- .

Veit det finnes skjerm forums men poster her :p poster her også, andre folk, andre meninger :)

9252787[/snapback]

Widescreen på wow er digg ;) Føler at du ser mye mer enn vanlig.

Lenke til kommentar

noen andre som har merket bugs med duelering? 2 kamper på rad nå har enten jeg eller kameraten min vunnet, uten at noen var i nærheten av å tape. Første kampen var over etter jeg hadde tatt åpningsattack og han blinket vekk, jeg vant, andre kampen varte litt lenger, men kom ikke lenger enn halvveis før han var utropt som vinner.

Lenke til kommentar

Har alltid brukt gamecards til å betale wow med inntil i dag hvor det forige gamecardet gikk ut. Jeg tenkte så at jeg skulle betale med visa fra nå av og gikk inn, fylte inn informasjon osv, og klikket "Finish". Etter det ble jeg videresendt til acc management igjen, hvor det fortsatt stod "Frozen".

Skulle det ikke kommet en verdifikasjon etter jeg skrev inn info om visa osv. Hvor lang tid skal det ta? :ermm:

Lenke til kommentar
noen andre som har merket bugs med duelering? 2 kamper på rad nå har enten jeg eller kameraten min vunnet, uten at noen var i nærheten av å tape. Første kampen var over etter jeg hadde tatt åpningsattack og han blinket vekk, jeg vant, andre kampen varte litt lenger, men kom ikke lenger enn halvveis før han var utropt som vinner.

9254172[/snapback]

jeg har merket det ja, skulle ta en duel mot en 51 warrior, med min 27 mage ( just for fun) og sånn her så det ut:

duel starting in,

3,

2,

1.

Basar has defeated ****** in a duel :!:

Lenke til kommentar
Har alltid brukt gamecards til å betale wow med inntil i dag hvor det forige gamecardet gikk ut. Jeg tenkte så at jeg skulle betale med visa fra nå av og gikk inn, fylte inn informasjon osv, og klikket "Finish". Etter det ble jeg videresendt til acc management igjen, hvor det fortsatt stod "Frozen".

Skulle det ikke kommet en verdifikasjon etter jeg skrev inn info om visa osv. Hvor lang tid skal det ta?  :ermm:

9254179[/snapback]

har du lagt til subscription?

Lenke til kommentar

Skulle det ikke kommet en verdifikasjon etter jeg skrev inn info om visa osv. Hvor lang tid skal det ta?  :ermm:

9254179[/snapback]

9254200[/snapback]

Hva mener du? Valgte Setup Subcription, valgte visa, valgte 6 måneders betaling, skrev inn nødvendig info og valgte "Finish". Ble så sendt tilbake til acc manafement forsiden med acc forsatt taget som "Frozen". Det burde da komme en verdifikasjon som f.eks: "You have successfully bought 6 new months of game time." eller noe?

Lenke til kommentar

9254179[/snapback]

9254200[/snapback]

Hva mener du? Valgte Setup Subcription, valgte visa, valgte 6 måneders betaling, skrev inn nødvendig info og valgte "Finish". Ble så sendt tilbake til acc manafement forsiden med acc forsatt taget som "Frozen". Det burde da komme en verdifikasjon som f.eks: "You have successfully bought 6 new months of game time." eller noe?

9254368[/snapback]

etter hva jeg husker pleier det vel og komme noe sånn verdifikasjon ja, så det kan jo hende at du rett og slett trykka på "tilbake" eller <------

Jeg hadde prøvd på nytt, og heller sent en email til blizzard hvis det ble dobbelt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...