Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er det GMs som gjør du folk ser ut som praiter rundt omkring? :dontgetit:

Aldri skjønt hvordan folk får det til.

9247983[/snapback]

O_o

Ikke si at det er sånne pirater du mener:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

20157.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wtf... får dette på armory på en spiller som har vært veldig aktiv de siste dagene:

"Character Data Awaiting Refresh

It seems like the character you are trying to view hasn't been active for a while. Since the Armory only tracks active characters, this character needs to have been active recently for detailed character data to show up."

Blizzard roter nå...

Lenke til kommentar

Scale of the sands eller hva det herer, hva må jeg drepe for å få rep der?

Eller er det bare The Vials of Eternity Questet.

quest is currently the only way to earn reputation with this faction

Din side var den eneste som sa det var eneste måte.

Alt som man spør om kan søkes opp, men noen ganger er erfaringer bedre.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen snedige triks når det kommer til adamantite-farming? Har mining på paladinen og roguen, begge har normal flyvemount, og det tar en liten evighet å fly rundt i Nagrand for å jakte på veins. Er det noen instancer som har veins som er lett tilgjengelig for en rogue, slik dark iron runs i BRD var i gamle dager?

Lenke til kommentar

Angrer meg stygt for at jeg kjøpte fellsteel settet til lvl 70. Det er crap. Pluss at jeg er blakk som ei luus!. og guilden min raider Kara 3-5 ganger i uka, og jeg får faen ikke vært med, fordi jeg mangler 900 g til stygg stygg flying mount, så jeg blir ikke attuned :mad:

Skal jeg bare gjøre quest opp til 1000g da?. det er jo lame. :cry:

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen snedige triks når det kommer til adamantite-farming? Har mining på paladinen og roguen, begge har normal flyvemount, og det tar en liten evighet å fly rundt i Nagrand for å jakte på veins. Er det noen instancer som har veins som er lett tilgjengelig for en rogue, slik dark iron runs i BRD var i gamle dager?

9250539[/snapback]

Er jo en del instancer som har noen. Steamvault blant annet, eller shadow labs, men om de er like lette å komme til som Dark Iron, tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...