Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det GMs som gjør du folk ser ut som praiter rundt omkring? Aldri skjønt hvordan folk får det til. 9247983[/snapback] O_o Ikke si at det er sånne pirater du mener: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det et quest eller noe? Har aldri vært borti det før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvordan kan du ha gått glipp av det og ha 2 chars på lvl 70. Har du hørt om Noggenfogger da? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Vet ikke. :!: Ja Noggenfogger har jeg selvsagt hørt om. Takket være den jeg kom meg til taket på IF og flyplassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jaja, et hint: det er en fisk Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Savory Deviate Delight Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ah! Har aldri hatt fishing som profession. Altfor tidskrevende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ah! Har aldri hatt fishing som profession. Altfor tidskrevende. 9248157[/snapback] Hørt om AH? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Sitter ikke akkurat å leter etter fisk på AH, når jeg kan lage mat og drikke selv. Men har jo heller aldri spurt folk hvordan man får det utseende da så... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 wtf... får dette på armory på en spiller som har vært veldig aktiv de siste dagene: "Character Data Awaiting Refresh It seems like the character you are trying to view hasn't been active for a while. Since the Armory only tracks active characters, this character needs to have been active recently for detailed character data to show up." Blizzard roter nå... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Armory er jo i beta enda. Skjer mye rart i betaer. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Scale of the sands eller hva det herer, hva må jeg drepe for å få rep der? Eller er det bare The Vials of Eternity Questet. quest is currently the only way to earn reputation with this faction Din side var den eneste som sa det var eneste måte. Alt som man spør om kan søkes opp, men noen ganger er erfaringer bedre. Endret 10. august 2007 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Scale of the sands eller hva det herer, hva må jeg drepe for å få rep der?Eller er det bare The Vials of Eternity Questet. 9248980[/snapback] Hvis du f.eks gjør et kjapt søk så får du oppe info om det. http://www.wowhead.com/?faction=990#00zc Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det noen som har noen snedige triks når det kommer til adamantite-farming? Har mining på paladinen og roguen, begge har normal flyvemount, og det tar en liten evighet å fly rundt i Nagrand for å jakte på veins. Er det noen instancer som har veins som er lett tilgjengelig for en rogue, slik dark iron runs i BRD var i gamle dager? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ville heller gått for Mechanar chest farming med roguen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Angrer meg stygt for at jeg kjøpte fellsteel settet til lvl 70. Det er crap. Pluss at jeg er blakk som ei luus!. og guilden min raider Kara 3-5 ganger i uka, og jeg får faen ikke vært med, fordi jeg mangler 900 g til stygg stygg flying mount, så jeg blir ikke attuned Skal jeg bare gjøre quest opp til 1000g da?. det er jo lame. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det noen som har noen snedige triks når det kommer til adamantite-farming? Har mining på paladinen og roguen, begge har normal flyvemount, og det tar en liten evighet å fly rundt i Nagrand for å jakte på veins. Er det noen instancer som har veins som er lett tilgjengelig for en rogue, slik dark iron runs i BRD var i gamle dager? 9250539[/snapback] Er jo en del instancer som har noen. Steamvault blant annet, eller shadow labs, men om de er like lette å komme til som Dark Iron, tror jeg ikke. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er bare ett par dager med questing så har du 1000g null stress Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Gir snart opp med å skaffe Blessings Deck, har sett på både alliance og horde på 2 forskjellige servere nå og ingen har seven of blessings >.< Når jeg får fiksa legenchant og den trinketen vil jeg ligge på litt over 1820 AP med den stacka opp Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen som kan slenge opp en link til den reputation siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå