øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 characteren ble ferdig migga for ei stud sida ingen venner på nye serveren bare irl venner om er offline 9236995[/snapback] Hvilken server? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 characteren ble ferdig migga for ei stud sida ingen venner på nye serveren bare irl venner om er offline 9236995[/snapback] Hvilken server? 9237044[/snapback] Darksorrow Lenke til kommentar
War Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Så gjennom halve servertråden og fant en fra bloodhoof, er det flere? Flyttet akkurat krigeren min dit. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 I dag kom jeg endelig til 70! endte med en played tid på 9 dager og 23 timer. så nå er det å tjene opp gull til swift flying mount før jeg begynner en ny char. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 I dag kom jeg endelig til 70! endte med en played tid på 9 dager og 23 timer. så nå er det å tjene opp gull til swift flying mount før jeg begynner en ny char. 9238649[/snapback] Det er en sabla god played time! Holder på å powerlevle min paladin nå selv. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Wow den var bra, selv hadde jeg 6/8 T1 med den playtimen men 60-70 er litt drøy. Tar fort noen dager. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De som har noe imot WOW får ta det i en annen/egen tråd. /Punktum Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De som har noe imot WOW får ta det i en annen/egen tråd. /Punktum 9239530[/snapback] /cheer Dinget forresten level 40 med min undead priesten min før jeg dro på jobb på morgenen i dag. Det var bare snakk om de siste 0,5%, så det gikk fort og greit Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er ikke helt sikkert, men hvis du dør, og så ikke releaser, så får man quest kills for mobs som dør rundt deg, men ikke exp. Dette funker i hvert fall på reputation. 9233983[/snapback] Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette stemmer? Problemet er at jeg ønsker å ta noen quest med min 49 twink får å få bedre utstyr. Men samtidig må jeg passe på å ikke få for mye exp slik at jeg dinger 50. Har en lvl 70 RL venn som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er ikke helt sikkert, men hvis du dør, og så ikke releaser, så får man quest kills for mobs som dør rundt deg, men ikke exp. Dette funker i hvert fall på reputation. 9233983[/snapback] Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette stemmer? Problemet er at jeg ønsker å ta noen quest med min 49 twink får å få bedre utstyr. Men samtidig må jeg passe på å ikke få for mye exp slik at jeg dinger 50. Har en lvl 70 RL venn som kan hjelpe meg. 9240292[/snapback] Jeg har gjort dette, og kan bekrefte at det fungerte. Er en stund siden nå, vet ikke om de har fixet det Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor lang tid er det mulig å bruke på å investigate en account? ( etter hack) Gått 2 uker! Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor lang tid er det mulig å bruke på å investigate en account? ( etter hack) Gått 2 uker! 9241796[/snapback] Teoretisk er det mulig å bruke 72,3 uker! Dette får du ved å ta kvadratroten av udugelighet, multiplisert med standardavviket for ferieavvikling og deler på negativ eksponent av "underbetalt kundeservicekonsulent som gir faen og heller surfer på nettet!". Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg døde inni meg: http://armory.wow-europe.com/character-she...szune&n=Bastado Utrolig.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Haha, jada. Vi bare slenger på litt rogue gear og arcane resistance vi! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg døde inni meg: http://armory.wow-europe.com/character-she...szune&n=Bastado Utrolig.. 9242321[/snapback] Haha! Seriøst hva faen! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 woho. rogue dagger og shammy\huntard ring Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har vært borte fra WoW i noen år, men en dag kom jeg på å huske en WoW-film som jeg hadde lastet ned en gang. En film med en skikkelig storyline og med effekter og alt mulig. Kan prøve å si fragmentene jeg husker: - Robot som var en "imposter" i en guild - Gnom som ville ha folk inn i guilden sin - "Could you stop that constant muttering for a while? It makes me want to kill myself" Håper dette er nok slik at dere skjønner hvilken jeg mener. Spørsmålet er... HVA heter den filmen? Og har film nr. 2 kommet? Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå