Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som har noe imot WOW får ta det i en annen/egen tråd.

/Punktum

9239530[/snapback]

/cheer

Dinget forresten level 40 med min undead priesten min før jeg dro på jobb på morgenen i dag. Det var bare snakk om de siste 0,5%, så det gikk fort og greit :)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt sikkert, men hvis du dør, og så ikke releaser, så får man quest kills for mobs som dør rundt deg, men ikke exp. Dette funker i hvert fall på reputation.

9233983[/snapback]

Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette stemmer?

Problemet er at jeg ønsker å ta noen quest med min 49 twink får å få bedre utstyr. Men samtidig må jeg passe på å ikke få for mye exp slik at jeg dinger 50. Har en lvl 70 RL venn som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt sikkert, men hvis du dør, og så ikke releaser, så får man quest kills for mobs som dør rundt deg, men ikke exp. Dette funker i hvert fall på reputation.

9233983[/snapback]

Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette stemmer?

Problemet er at jeg ønsker å ta noen quest med min 49 twink får å få bedre utstyr. Men samtidig må jeg passe på å ikke få for mye exp slik at jeg dinger 50. Har en lvl 70 RL venn som kan hjelpe meg.

9240292[/snapback]

Jeg har gjort dette, og kan bekrefte at det fungerte. Er en stund siden nå, vet ikke om de har fixet det

Lenke til kommentar
Hvor lang tid er det mulig å bruke på å investigate en account? ( etter hack) Gått 2 uker! :(

9241796[/snapback]

Teoretisk er det mulig å bruke 72,3 uker!

Dette får du ved å ta kvadratroten av udugelighet, multiplisert med standardavviket for ferieavvikling og deler på negativ eksponent av "underbetalt kundeservicekonsulent som gir faen og heller surfer på nettet!". :thumbup:

Lenke til kommentar

Har vært borte fra WoW i noen år, men en dag kom jeg på å huske en WoW-film som jeg hadde lastet ned en gang. En film med en skikkelig storyline og med effekter og alt mulig.

Kan prøve å si fragmentene jeg husker:

- Robot som var en "imposter" i en guild

- Gnom som ville ha folk inn i guilden sin

- "Could you stop that constant muttering for a while? It makes me want to kill myself"

Håper dette er nok slik at dere skjønner hvilken jeg mener. Spørsmålet er... HVA heter den filmen? Og har film nr. 2 kommet?

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...