Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Det er sånne som Complexicon som ødelegger moroa for oss som gjør det som er ment i en BG.

Du vil se film OG få honor samtidig, har ikke moren din fortalt deg at du ikke kan få både i pose og sekk? Og hva om alle hadde tenkt som du, da hadde du ikke fått noe honor, da.. Stakkars deg sier jeg, som ikke skjønner konsekvensene av det du holder på med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er sånne som Complexicon som ødelegger moroa for oss som gjør det som er ment i en BG.

Du vil se film OG få honor samtidig, har ikke moren din fortalt deg at du ikke kan få både i pose og sekk? Og hva om alle hadde tenkt som du, da hadde du ikke fått noe honor, da.. Stakkars deg sier jeg, som ikke skjønner konsekvensene av det du holder på med.

9225320[/snapback]

Ja, det er synd på meg som ikke skjønner at jeg ødelegger for alle andre. Det er rett og slett helt forferdelig, er det ikke?

Jeg vet ikke hvor du har fått det i fra at man ikke kan få både i pose og sekk, men det stemmer ikke. Jeg fikk da både honor og rep fordi jeg var i Alterac Valley, og jeg fikk gjort det andre jeg ønsket samtidig. Det er da vitterlig å få både i pose og sekk?

Det er litt rart at du synes jeg ødelegger moroa for deg, for når jeg deltar i Alterac Valley (dvs ikke leecher) bryr jeg meg fint lite om de som leecher. Det har som regel liten innvirkning på selve slåssingen for min del i alle fall :)

Lenke til kommentar

9225320[/snapback]

Ja, det er synd på meg som ikke skjønner at jeg ødelegger for alle andre. Det er rett og slett helt forferdelig, er det ikke?

Jeg vet ikke hvor du har fått det i fra at man ikke kan få både i pose og sekk, men det stemmer ikke. Jeg fikk da både honor og rep fordi jeg var i Alterac Valley, og jeg fikk gjort det andre jeg ønsket samtidig. Det er da vitterlig å få både i pose og sekk?

Det er litt rart at du synes jeg ødelegger moroa for deg, for når jeg deltar i Alterac Valley (dvs ikke leecher) bryr jeg meg fint lite om de som leecher. Det har som regel liten innvirkning på selve slåssingen for min del i alle fall :)

9225340[/snapback]

Men ikke hvis alle gjør det. Da kommer alle til og stå stille og ikke få honor i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Jeg grinda fra 1500g til 4000g for epic flying mount, så tenkte jeg "Hey, det hadde vært lurt med tailoring, tror jeg bruker noen gull der". Så jeg endte opp med å bruke 4000g på å få fullt mooncloth set og 375 tailoring. Verdt det though.

Lenke til kommentar
Jeg grinda fra 1500g til 4000g for epic flying mount, så tenkte jeg "Hey, det hadde vært lurt med tailoring, tror jeg bruker noen gull der". Så jeg endte opp med å bruke 4000g på å få fullt mooncloth set og 375 tailoring. Verdt det though.

9226660[/snapback]

Utvilsomt. Epic flying er aller, aller siste prioritet.

Lenke til kommentar

Skulle kanskje plukket opp litt flere gatheringskills til å begynne med. Har tailoring/enchanting og de to tingene jeg har tjent penger på er Frostreaver Crown, world drop som dukka opp i desolace og en epic som jeg may or may not have semininjaet til meg :)

Lvl 58 og har 160g. Har 300 tailoring/298 enchanting og har i løpet av de siste 10 lvlene brukte 100+g på all slags verdens bullashitte.

Uansett, er ikke verdens maks sadface hvis jeg ikke får epic flying. Men i første omgang må jeg spare meg opp noe cash til epic mount ihvertfall :p

Er det questcash som det ligger penger i eller har noen noen gode ideer? Vurderte å farme litt lowlevel instances for diverse random drops.

Lenke til kommentar
lurer på hvor det er lettest og farme "Ichor of Undeath" og thick leather?

er duskwood en passende plass for ichoren?

takk

9230010[/snapback]

Ichor dropper desverre ikke i Duskwood, beste plassen etter min mening er helt sør i Western Plaguelands.

Laveste plassen du kan finne disse er i Stranglethorn Vale, og der er de level 44-45.

Thick Leather begynner å droppe fra level 40 mobs tidligst, og Feralas er ett fint sted for dette, selv om STV helt sør også fungerer utmerket. (Basilisks blant annet..)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Da har jeg dinget 69 og er 240k på vei til 70 (første char). Har 360g elns, og må få tak i flying mount (helst når jeg dinger). Har ikke vært i SMV enda, så har den til gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...