Skosåle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 trodde man måtte ha resilience for og ungå dette jeg? Da skjønner jeg hvorfor defence er så viktig! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Resilience fungerer jo like fint.. 200 Resilience er det samme som 140 Defense, i form av crit immunity. Hovedforskjellen er at de 140 Defense også gir: - 5.6% Parry - 5.6% Dodge - 5.6% Block Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg får aldri trinkets... nærmer meg exalted med KoT og Sha'tar uten å ha fått hverken hourglass eller abacus.... Har ikke rollet om dem engang. Argh! Endret 7. august 2007 av mad_arab Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 lyst til å booste Engineering.. men samtidig lyst på epic flying, så vet ikke helt hva jeg skal farme til Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Siden du snakket om Mining tidligere, regner jeg med at du har 375 (eller i nærheten) i mining-skill. Jeg hadde gått for epic flying mount, så farmet mines som en gal mann for å selge/prospecte, deretter booste engineering. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Siden du snakket om Mining tidligere, regner jeg med at du har 375 (eller i nærheten) i mining-skill. Jeg hadde gått for epic flying mount, så farmet mines som en gal mann for å selge/prospecte, deretter booste engineering. 9223445[/snapback] Sykt så mye fortere det går å farme med flying epic mount, ja. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siden du snakket om Mining tidligere, regner jeg med at du har 375 (eller i nærheten) i mining-skill. Jeg hadde gått for epic flying mount, så farmet mines som en gal mann for å selge/prospecte, deretter booste engineering. 9223445[/snapback] Sykt så mye fortere det går å farme med flying epic mount, ja. 9223454[/snapback] Spesielt mineraler og blomster. Hadde du grindet items for å selge hadde det jo ikke spilt store rollen liksom. Helt klart en stor fordel (og nesten nødvendighet) å grinde mineraler/blomster med epic flyve mount. Fikk meg epic flyve mounten ganske kjapt etter jeg traff 70, så jeg rakk ikke farme blomster med vanlig treig mount, men kan innbille meg at det er utrolig tråkig, og noe jeg ikke hadde holdt på med veldig lenge. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg begynte på engineering jeg. tar 300 i dag, så får jeg avvente det litt videre. tenkte jeg skulle "komme i gang" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Ser ut som Blizz er lei BG-leechere! http://img525.imageshack.us/img525/2/wowsc...07194022jr1.jpg Sikkert vært her før: fra worldofraids: The future of Battlegrounds - In AV, players won't spawn in the cave until there's nowhere else to spawn - They are going to give the players ability to report other players for being AFK, like the spam reports (Once enough players have reported that person, and a debuff appears that only goes away when they show up in combat. If they don't get into combat, another debuff which makes them have no honor gain.) - Honor distribution will change-- more honor gain near end of the BG, which should push people forward. - They will reintroduce queueing as a group for AV. - They're considering going toward a model where players can choose different sizes of the same battleground-- 15v15 or 20v20. - They are thinking about Guild Battlegrounds-- letting guilds challenge each other, and joining up a battleground as a guild, even tracking a rating for the guild in a certain BG. Endret 7. august 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ser ut som Blizz er lei BG-leechere! http://img525.imageshack.us/img525/2/wowsc...07194022jr1.jpg Sikkert vært her før: fra worldofraids: The future of Battlegrounds - In AV, players won't spawn in the cave until there's nowhere else to spawn - They are going to give the players ability to report other players for being AFK, like the spam reports (Once enough players have reported that person, and a debuff appears that only goes away when they show up in combat. If they don't get into combat, another debuff which makes them have no honor gain.) - Honor distribution will change-- more honor gain near end of the BG, which should push people forward. - They will reintroduce queueing as a group for AV. - They're considering going toward a model where players can choose different sizes of the same battleground-- 15v15 or 20v20. - They are thinking about Guild Battlegrounds-- letting guilds challenge each other, and joining up a battleground as a guild, even tracking a rating for the guild in a certain BG. 9224349[/snapback] Dette er bra, da det blir faerre leechere. Det er sykt irriterende à löpe rundt og drepe som faen for sà à se en fyr som sitter i en cave og fàr masse honor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Helt enig. Tror rekorden er 12 leechere i en AV. Kan trygt si at vi fikk ikke en dritt honor Lenke til kommentar
Walts Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor mange ganger har ikke blizz prøvd å stoppe leeching i AV ? =) hver gang så finner spillere på en ny måte å leeche på Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det er sà jaevla irriterende at folk gjör alt de kan for à jukse. Hvorfor kan de ikke fölge spillets regler og kose seg med det? Det er jo forsàvidt mye morsommere ogsà. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 hater leechers. står der å går fram og tilbake en gang i minuttet -.- Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hatet leechers før jeg også, før jeg heller sluttet meg til dem. Det er faktisk ganske så behagelig å se på film, lese nyheter eller et blad istedet for å ta AV dag ut og dag inn i ukesvis. Nå er jo AV lagt om en god del siden jeg leechet selv (nå har jeg ingen charactere å leeche med ), men likevel tar det vel relativt lang tid om man skal ha tak i rewards, gjør det ikke? Greit nok at Blizzard gjør noen tiltak. Jeg har absolutt ikke noe imot det i alle fall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Complexion, hvorfor kjöpte du deg egentlig ny account? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Da hater vi deg også, Complexion. Det værste jeg vet er når det står 15 stk av 40 AFK i starten på AV. Alliance vinner nesten alltid AV pga det. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har spilt litt på PTR i det siste, og der har de fått et fiffig rapporteringsverktøy som bare dukker opp i BGs. Target den som evt leecher, høyreklikk på targetframe, velg "Report player AFK". Hvorvidt Blizzard kommer til å benytte seg av rapporteringen er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
Raithan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg har spilt litt på PTR i det siste, og der har de fått et fiffig rapporteringsverktøy som bare dukker opp i BGs. Target den som evt leecher, høyreklikk på targetframe, velg "Report player AFK". Hvorvidt Blizzard kommer til å benytte seg av rapporteringen er jo en helt annen sak. 9224840[/snapback] Det blir jo veldig bra da, fin og effektiv måte å fikse problemet på. Da slipper andre spillere å sløse så mye tid på å raportere. Jeg har jo selv bota i AV før TBC orka ikke å skaffe alle merka selv. Endret 7. august 2007 av Raithan Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Complexion, hvorfor kjöpte du deg egentlig ny account? 9224766[/snapback] Fordi jeg ville kose meg med litt casual spilling? Da hater vi deg også, Complexion. Det værste jeg vet er når det står 15 stk av 40 AFK i starten på AV. Alliance vinner nesten alltid AV pga det. Endret 7. august 2007 av Complexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå