Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akk, jeg presterte å skrive inn feil verifiseringskode i registeringen av neste måneds subscription. Første gang skrev jeg koden som stod foran på kortet. Jeg fikk deretter en feilmelding, og skrev et tresifret nummer på baksiden i stedet, men siden lot seg ikke oppdatere. Det må den tydeligvis ha gjort, for når jeg trykket på "Finish" igjen, hadde jeg skrevet inn feil verfisieringskode tre ganger, og ble følgelig utestengt for 24 timer. Først nå la jeg merke til verifiseringskoden innpregnert i kortet på baksiden.

 

Javel, ja. Da står jeg uten WoW for de neste 24 timer. :cry:

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen bra takitikker for å ta den stygge bossen i ZG som hele tiden triver å "watcher" deg?

5251452[/snapback]

 

Det er nok Bloodlord du tenker på her :)

Han tar vi nå på første forsøk uten problemer.

Siste gang var i går kveld, kun 4 døde og ble ressa av spiritene som svever rundt der.

Taktikken vi bruker er som følger:

Clean hele "rommet" for mobs, pass på å ikke aggro speaker.

Plasser så casters på rampen der det er masse raptors.

Ha to tanks med bra def. som kan holde agggro godt, for sikkerhetsskyld plasser en reserve tank hos casters hvis raptoren prøver seg på folk på rampa.

Kill raptoren først mens MT tanker Bloodlord (det er viktig å holde han unna casters) Når raptoren dauer må MT heales ekstra mye da Bloodlord blir skikkelig forbanna. Kommer dere gjennom denne fasen har dere greid det. ( prøv å tank han nede ved trappa til pyramiden)

Da må meele dps komme seg i possisjon og kjøre på Bloodlord, det er viktig at det er gjevn og fin dps for hele fighten er en endurance run på en måte.

Trekker meele aggro fra MT hold dere unna til MT har aggro igjen, og bruk bandages mye så helaers kan konsentrere seg om MT. Her er løpet kjørt om MT plutselig dauer, det er svært skjeldent at en assist greier å hente aggro igjen før flere casters er døde. Jo flere som dør jo hardere blir han å drepe.

Det med "jeg ser deg" bør ikke være noe problem hvis dere bruker CT Raid. Det er et must i ZG, og MC.

Denne droppet for oss i går :)

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=19874

 

Etter Bloodlord fikk vi endelig hass på Spiderbossen og, så hittil har vi fått ned 4 bosser i ZG :=)

 

Lykke til med neste forsøk på Bloodlord

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...