Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uuh, har played time 1 time på lvl 70. Har 10300k hp uten buff, og da er jeg ikke specca prot:O så specer jeg prot har jeg langt over 11k unbuffed, og 12k med commanding shout :)

Har 7600 armor uten skjold og sånn, jeg har borti 13k om jeg specer prot og bruker skjold, holder dette til litt småtanking i kara? Har ræva resilience da men :blush: .

Edit: Får meg pvp bracers på onsdag, så da får jeg også mere resilince

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
uuh, har played time 1 time på lvl 70. Har 10300k hp uten buff, og da er jeg ikke specca prot:O så specer jeg prot har jeg langt over 11k unbuffed, og 12k med commanding shout :)

Har 7600 armor uten skjold og sånn, jeg har borti 13k om jeg specer prot og bruker skjold, holder dette til litt småtanking i kara? Har ræva resilience da men :blush: .

Edit: Får meg pvp bracers på onsdag, så da får jeg også mere resilince

9219613[/snapback]

Resilience har ikke en dritt med PvE og gjøre.

Lenke til kommentar

Er det totalt sløse av meg å bruke 15 gull og tilsynelatende 2 mithril bars på å lage meg nøkkelen til Scholomance. Når jeg som warlock bare kan suicide og åpne døra innenfra. Da er jo nøkkelen null verdt. Sikkert morro å fullføre den questlinen. Men det er bare sløse?

Bare tatt fra Tothbott der 99% av postene mener det samme.

Lenke til kommentar

Jeg skal starte med WoW igjen etter tre màneders pause og har tenkt til à rerolle. Veit at jeg vil ha jewelcrafting siden det er den eneste professionen jeg ikke har peiling pà. Hvilken annen profession bör jeg ha sammen med jewelcrafting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...