chokke Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Normale 5-man -> Heroic 5-man -> Karazhan -> Gruul's Lair -> Magtheridon's Lair -> Serpentshrine Caverns -> Tempest Keep -> Mount Hyjal -> Black Temple Takker. Hvor ligger ingangen til Magtheridon's Lair Serpentshrine Caverns Mount Hyjal Black temple er vel i shadowmoon? 9212850[/snapback] Black temple er i shadowmoon valley ja, Magtheridon er vel på nedsia av Hellfire Citadel, motsatt side av de andre 5 manninstancene, Mount Hyjal er i Tanaris, Caverns of time og Serpenshrine Caverns er i Coilfang Resovoir i Zangarmarsh sammen med Steam Vaults, Slave pens og Underbog. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ding 70 med min kjære warrior Lucrist Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Normale 5-man -> Heroic 5-man -> Karazhan -> Gruul's Lair -> Magtheridon's Lair -> Serpentshrine Caverns -> Tempest Keep -> Mount Hyjal -> Black Temple Takker. Hvor ligger ingangen til Magtheridon's Lair Serpentshrine Caverns Mount Hyjal Black temple er vel i shadowmoon? 9212850[/snapback] Black temple er i shadowmoon valley ja, Magtheridon er vel på nedsia av Hellfire Citadel, motsatt side av de andre 5 manninstancene, Mount Hyjal er i Tanaris, Caverns of time og Serpenshrine Caverns er i Coilfang Resovoir i Zangarmarsh sammen med Steam Vaults, Slave pens og Underbog. 9212877[/snapback] Det er da Caverns of Time som er i Tanaris? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Normale 5-man -> Heroic 5-man -> Karazhan -> Gruul's Lair -> Magtheridon's Lair -> Serpentshrine Caverns -> Tempest Keep -> Mount Hyjal -> Black Temple Takker. Hvor ligger ingangen til Magtheridon's Lair Serpentshrine Caverns Mount Hyjal Black temple er vel i shadowmoon? 9212850[/snapback] Black temple er i shadowmoon valley ja, Magtheridon er vel på nedsia av Hellfire Citadel, motsatt side av de andre 5 manninstancene, Mount Hyjal er i Tanaris, Caverns of time og Serpenshrine Caverns er i Coilfang Resovoir i Zangarmarsh sammen med Steam Vaults, Slave pens og Underbog. 9212877[/snapback] Det er da Caverns of Time som er i Tanaris? 9213316[/snapback] Det var det han skrev. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, han skrev: "..Mount Hyjal er i Tanaris, Caverns of time og Serpenshrine Caverns er i Coilfang Resovoir i Zangarmarsh sammen med Steam Vaults, Slave pens og Underbog." Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, han skrev: "..Mount Hyjal er i Tanaris, Caverns of time og Serpenshrine Caverns er i Coilfang Resovoir i Zangarmarsh sammen med Steam Vaults, Slave pens og Underbog." 9213352[/snapback] Det er sammenhengende tekst. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, han skrev: "..Mount Hyjal er i Tanaris, Caverns of time og Serpenshrine Caverns er i Coilfang Resovoir i Zangarmarsh sammen med Steam Vaults, Slave pens og Underbog." 9213352[/snapback] Det er sammenhengende tekst. 9213371[/snapback] Akkurat pà samme màte som man skriver: Slottet ligger i Oslo, Norge og Big Ben i England. Litt rar sammligning, men hàper dere forstàr. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 ja, men det er litt uoversiktelig. Lett og se feil liksom. Bedre og skrive: Det norske slottet ligger i oslo. Big Ben ligger i england. Eller no Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ah, okei. På tide jeg lærer meg å lese litt på andres måte også. My bad. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har prøvd å installere den nyeste versjonen av TitanPanel et par ganger nå, men får bug-error hver gang. Får ikke lagt noe inn på panelet. Noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har prøvd å installere den nyeste versjonen av TitanPanel et par ganger nå, men får bug-error hver gang. Får ikke lagt noe inn på panelet. Noen som vet hva feilen kan være? 9216531[/snapback] Hvis du ikke har noen spesielle innstillinger kan det jo være en mulighet å slette WTB og WTF-mappene for å fjerne innstillingene. Eventuelt finne frem til Titan Panel-filene som ligger inne der og slette dem. Da er du i alle fall sikret at det ikke er noen gamle innstillinger som lager krøll for deg. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 yey, nå fikk jeg henta meg [Darkmoon Card: Crusade] :--) 1220+shadowdmg med den stacka opp. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 yey, nå fikk jeg henta meg [Darkmoon Card: Crusade] :--) 1220+shadowdmg med den stacka opp. 9217005[/snapback] Vengeance her 51 stamina og en on hit proc som ennå ikke har proccet.... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Madness her dinget akkurat 10k hp ubuffet. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Madness her dinget akkurat 10k hp ubuffet. 9217657[/snapback] har 6661hp unbuffed jeg ;| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Madness her dinget akkurat 10k hp ubuffet. 9217657[/snapback] Jeg mangler 36 hp. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 har 6661hp unbuffed jeg ;| 9217770[/snapback] I PvE gear håper jeg, ellers må du dø ofte i PvP? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hvor er den den BESTE plassen å tjene penger som miner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå