Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Alltid trivelig å lese whineposts på forums og whines i channels ingame rett før en exp pack.

Så mange loot whores som klager på at de må skifte gear om et år.

Og for å ikke glemme "O noes! New content, cancel account" postene.

Endret av flakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
each time he kills anyone he heals himself for exactly 150000 everytime

Dette skapte trøbbel på noen servere før, kitet til SW så døde hundrevis hvert min og han fikk 879056trilliarder HP og pawnet alle vaktene i byen helt til blizzard måtte restarte serveren og begynnte å banne kitere og kode karen til å evade på en viss avstand fra spawn.

Lenke til kommentar
each time he kills anyone he heals himself for exactly 150000 everytime

Dette skapte trøbbel på noen servere før, kitet til SW så døde hundrevis hvert min og han fikk 879056trilliarder HP og pawnet alle vaktene i byen helt til blizzard måtte restarte serveren og begynnte å banne kitere og kode karen til å evade på en viss avstand fra spawn.

9208338[/snapback]

...Seriøst? :wow:

Kilde?

Lenke til kommentar
Alltid trivelig å lese whineposts på forums og whines i channels ingame rett før en exp pack.

Og for å ikke glemme  "O noes! New content, cancel account" postene.

9208094[/snapback]

Kan ikke snakke for alle, men for min del er det sure at jeg aldri får oppleve alt som er nå (Black Temple osv).

Lenke til kommentar

9208094[/snapback]

Kan ikke snakke for alle, men for min del er det sure at jeg aldri får oppleve alt som er nå (Black Temple osv).

9208994[/snapback]

Du har da vitterlig rundt et år på deg! BC har vært ute i et halvt år og noen få guilder har fullført både Hyjal og BT, så hvis du ikke klarer å finne deg et guild hvor du får cleara BT og Hyjal og ikke setter av nok tid får du ingen støtte. Og at epix blir ubrukelige er bare tull, tipper at tier 6 vil være på høyde med blå drops fra level 80 instancer. Samme som tier 3 er i BC...
Lenke til kommentar

9208094[/snapback]

9208994[/snapback]

Du har da vitterlig rundt et år på deg! BC har vært ute i et halvt år og noen få guilder har fullført både Hyjal og BT, så hvis du ikke klarer å finne deg et guild hvor du får cleara BT og Hyjal og ikke setter av nok tid får du ingen støtte. Og at epix blir ubrukelige er bare tull, tipper at tier 6 vil være på høyde med blå drops fra level 80 instancer. Samme som tier 3 er i BC...

9209018[/snapback]

Jepp, må faktisk helt inn i Karazhan for å bytte ut tier3 armoren, såfremt man faktisk ikke er <insert random cloth klasse> med tailoring.

For å gi eksempler på andre ''top notch'' items fra level 60:

Boss: Maexxna, Naxxramas

Item: Wraith Blade

Erstattes av: Questreward (Summoner's Blade) eller gjerne instance drops som (Runesong Dagger) eller faction rewards som (Continuum Blade).

Boss: Grobbulus, Naxxramas

Item: Midnight Haze

Erstattes av: Grønn <of the hvasomhelst> dagger på level 68-70.

Boss: Random boss drop, Molten Core!

Item: Ring of Spell Power

Erstattes av: Gjerne Exalted scryers ring (Seer's Signet), heroic manatombs drop (Cobalt Band of the Tyrigosa) eller lignende.

Boss: C'thun, Ahn'Qiraj

Item: Ring of the Fallen God

Erstattes av: Black Temple drop, muligens (Ring of Endless Coil) fra Lady Vashj eller (Band of Al'ar) fra Al'ar.

Boss: Ebonroc/Flamegor/Firemaw, Blackwing Lair

Item: Drake Fang Talisman

Erstattes av: Fortell meg gjerne, (Madness of the Betrayer) fra Black Temple ser naturlig oppgradering ut, men gjett hva, du kan ha to trinkets!

Boss: Four Horsemen, Naxxramas

Item: Warmth of Forgiveness

Erstattes av: Rimelig å si (Talasite Owl) fra Jewelcrafting, ellers tror jeg ikke det er noen lignende trinkets, eventuellt (Fel Reaver's Piston) fra Void Reaver, men det blir ikke samme greia.

Boss: Kel'thuzad, Naxxramas

Items: Mark of the Champion (physical) & Mark of the Champion (caster)

Erstattes av: Har ikke funnet noe som er i nærheten engang, og disse kommer nok til å bli sett på som rimelig gode tilogmed i neste ekspansjon!

Boss: Kel'thuzad, Naxxramas

Item: Might of Menethil

Erstattes av: Første naturlige oppgraderingen er crafted Blacksmith epics som (Thunder), (Lionheart Blade) og (Lunar Crescent).

Det var bare noen eksempler.

Lenke til kommentar

Healing offhand fra Sapphiron er et annet eksempel. Bare folk som er så jævla trangsynte og tror at spillet handler om best mulig epix...

Var sånn i mitt gamle guild når TBC fikk bekreftet dato, "screw PVE, no point you changing gear at level 61 anyway, lets PVP"... Jaja, bruker fortsatt tier 3 wrist på min warlock og vi er mer eller mindre cleara Kara

Lenke til kommentar
Hvordan er dette ,ed Death Knight og hero classes?

Er det så at Death Knight er en ny class og hero class er en oppkradering av classen din?

Så at human mage kunne bli archmage eller necromancer.

GNome mage kunne bli arch mage eller arcanist osv

9209329[/snapback]

Nope, er bare en hero klasse. Death Knight som jeg tror alle kan bli. Da de gjør quest på lvl 80 og kan bli om til en lvl 70 death knight.

Lenke til kommentar
Du "blir" ikke en death knight. En quest chain unlocker muligheten til å rolle en ny klasse, deathknight. Du starter ikke fra level 1 derimot, men i relativt "highlevle", noe mellom 55 og 70.

9209494[/snapback]

Så, du mener at når man har gjort en quest får man muligheten til å lage en helt ny char på mellom lvl 55-70?

Du blir til en death knight. "Ofrer" karakteren din. Dette er jo gjort slik at ikke alle plutselig skal løpe rundt å spille DK. Ettersom at de ofrer en karakter og en rolle som de har knyttet seg til.

edit:

Ifølge fAQ-en på /wrath så står det at man kan lage en ny karakter på et relativt høyt level. Så vet ikke hvordan man skal tolke det. Blir rart å kunne fullføre et quest og kunne starte en ny karakter på lvl 60+

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Du "blir" ikke en death knight. En quest chain unlocker muligheten til å rolle en ny klasse, deathknight. Du starter ikke fra level 1 derimot, men i relativt "highlevle", noe mellom 55 og 70.

9209494[/snapback]

Så, du mener at når man har gjort en quest får man muligheten til å lage en helt ny char på mellom lvl 55-70?

Du blir til en death knight. "Ofrer" karakteren din. Dette er jo gjort slik at ikke alle plutselig skal løpe rundt å spille DK. Ettersom at de ofrer en karakter og en rolle som de har knyttet seg til.

edit:

Ifølge fAQ-en på /wrath så står det at man kan lage en ny karakter på et relativt høyt level. Så vet ikke hvordan man skal tolke det. Blir rart å kunne fullføre et quest og kunne starte en ny karakter på lvl 60+

9209557[/snapback]

Du "ofrer" ikke charactern din nei. Her er info fra worldofraids.com, som beskriver det ganske bra.

- Is a Hero Class

- Unlocked by an epic questline (no raids involved) at level 80

- Will allow you to start a new character as a Death Knight at a higher level (told to expect between 55 - 70). Will not overwrite previous character.

Lenke til kommentar
Jepp, han henger i Outlands nå og gir 15-25k damage per hit. Han var i Blasted Lands før, men har tydeligvis fått endel mere makt og styrke når han kom tilbake til Outlands igjen.

http://thottbot.com/c18728

Han må tas med ei 35-40 manns gruppe, så dere kan glemme å farme han alene :p

Også en fin liten detalj:

"each time he kills anyone he heals himself for exactly 150000 everytime."

9207881[/snapback]

ok, så det finnes ingen mob med gamle kazaak's loot tablet? High lord kruul hadde vel dette , men eksisterer han fortsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...