Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hmm... Ga nettopp 12 arcane dust til en kamerat. Han fikk 7. Så ga jeg over 20. Han fikk 15. Hva pokker er det? Helt vanlig trade...

9202057[/snapback]

Jeg vet hva det er..

Kameraten din hadde en stack på 13 arcane dust. I chat kommer det da opp:

You recieve item: [Arcane Dust]x7

You recieve item: [Arcane Dust]x5

Så gav du han 20, men han hadde allerede en stack på 5, så det ble seende slik ut:

You recieve item: [Arcane Dust]x15

Noe finfine Blizzard greier :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Ga nettopp 12 arcane dust til en kamerat. Han fikk 7. Så ga jeg over 20. Han fikk 15. Hva pokker er det? Helt vanlig trade...

9202057[/snapback]

Jeg vet hva det er..

Så gav du han 20, men han hadde allerede en stack på 5, så det ble seende slik ut:

9204316[/snapback]

Er det bare jeg som er trøtt eller går ikke det regnestykket opp? Hvis han ga ham 12+20 = 22 men med din "Recives loot" greie får han jo 15+5+5+7 = 32?

Husk nå på at jeg har hatt ferie i 1.5 mnd nå og at mattekunskapene kanskje har falt litt fra. :tease:

Lenke til kommentar

9202057[/snapback]

Jeg vet hva det er..

9204316[/snapback]

Er det bare jeg som er trøtt eller går ikke det regnestykket opp? Hvis han ga ham 12+20 = 22 men med din "Recives loot" greie får han jo 15+5+5+7 = 32?

Husk nå på at jeg har hatt ferie i 1.5 mnd nå og at mattekunskapene kanskje har falt litt fra. :tease:

9204359[/snapback]

Det kan jeg nesten skjønne ettersom at 12+20 blir ikke 22 :p Blir nok 32 ja.

Lenke til kommentar

9202057[/snapback]

Jeg vet hva det er..

9204316[/snapback]

9204359[/snapback]

Det kan jeg nesten skjønne ettersom at 12+20 blir ikke 22 :p Blir nok 32 ja.

9204374[/snapback]

Oi faen jaja jeg var vel rimelig klar for at noen skulle oppdage en feil der jeg hadde oversett. Skal jo også sies at det var jo ikke en liten feil jeg gjorde :( Det var jo ren skivebom.
Lenke til kommentar

Hva faen?!

'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect', 'Unable to connect'.

Lenke til kommentar
Character copy. :)

Der kan du kopiere level 70 premades, men sannsynligvis ikke bruke dem før i morgen.

Edit: Skal også nevnes at det er helt enorme køer for å komme inn på disse serverne og det tar omtrent en halvtime i "kø" hver gang.

9203386[/snapback]

Det du sier der er bare tull.. Jeg lagde en Premade lvl 70 og den var ferdig transfered etter 5min. men at Q tiden er litt lang det har du rett i, kommer heilt ann på tid du prøver og logge på oxo selfølgelig

9204242[/snapback]

Det er ikke bare tull, nei. Varierer hvor lang tid det tar. Selv om det tok 5 min med deg, betyr ikke det at slik er det med alle.

Selvsagt tar det ikke så lang tid nå lengre når det er nesten ingen som kopierer premades, men det kan ta tid.

Lenke til kommentar

Oi, oi oi! Leste nettopp om Wrath of the Lich King og jeg kan si jeg gleder meg som en unge. Det stàr ogsà at Blizzard vil legge til flere etterspurte funksjoner. Da er det bare à glede seg. Jeg tipper den kommer rundt àrsskifte 08-09.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kan vel hende at det kommer litt utpå våren ja. Men Blizzard sa vel at de skulle slippe en Expansion hvert år, derfor tviler jeg på at det kommer ved årskiftet 08/09

For meg kan det godt kommer når som helst, da jeg har gjort det meste i BC allerede siden jeg ikke raider noe særlig. :/

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Er det noen vits for meg, som er en lvl 43 hunter, å kjøpe TBC? Må jeg komme meg til lvl 60+ for at jeg skal oppleve noe av TBC?

9207227[/snapback]

TBC inneholder Outland (58+) og Blood Elf/Draenei områdene (ca. 1-20). Så du trenger den strengt tatt ikke ennå hvis du skal fortsette med hunteren

Lenke til kommentar

Jepp, han henger i Outlands nå og gir 15-25k damage per hit. Han var i Blasted Lands før, men har tydeligvis fått endel mere makt og styrke når han kom tilbake til Outlands igjen.

http://thottbot.com/c18728

Han må tas med ei 35-40 manns gruppe, så dere kan glemme å farme han alene :p

Også en fin liten detalj:

"each time he kills anyone he heals himself for exactly 150000 everytime."

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jepp, han henger i Outlands nå og gir 15-25k damage per hit. Han var i Blasted Lands før, men har tydeligvis fått endel mere makt og styrke når han kom tilbake til Outlands igjen.

http://thottbot.com/c18728

Han må tas med ei 35-40 manns gruppe, så dere kan glemme å farme han alene :p

Også en fin liten detalj:

"each time he kills anyone he heals himself for exactly 150000 everytime."

9207881[/snapback]

Det gjelder ikke bare de i raidet, men de som ser på også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...